Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sugestia i perswazja-Waligórska

11-03-2012, 21:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik madom_pl
numer aukcji: 2113556330
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 11-03-2012 19:34:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



na wszelkie pytania odpowiadamy
mailowo
Wpłaty można dokonywać na konto :


AliorBank.gif

Nr konta:
85 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 590339
Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji.

Podana cena za przesyłkę dotyczy
zakupu 1 książki,
jeśli kupujesz więcej niż 1 książkę

ZAPYTAJ O KOSZT PRZESYŁKI



Wysyłka Pocztą Polską zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Osoby bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie zakupu.

Wszelkie informacje niezbędne do zakończenia transakcji dostaną Państwo w automatycznej wiadomości z allegro po wygranej aukcji.

Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie "O mnie".
Udział w naszych aukcjach oznacza jego akceptację.

Na wpłatę czekamy 7 dni-termin ten może ulec wydłużeniu po wcześniejszym uzgodnieniu

Sugestia i perswazja

Psychologia narracji wizualnej w sztuce i reklamie

Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pionierski zaś badania autorki z pewnością należy traktować jako eksploracyjne. Wydają się one ciekawe zarówno teoretycznie (psychologia poznawcza i społeczna), jak i praktycznie (np. reklama, edukacja). Tym samym powstała praca wysoce oryginalna, spełniająca wysokie standardy empiryczne, w której wykazuje nie tylko erudycję, ale i umiejętność twórczego rozwijania wiedzy i pomysłów badawczych.

Umiejętne kreowanie narracji wizualnej jest z pewnością wyzwaniem dla twórców reklamy. Należy jednak pamiętać, że w czasach gdy w zasadzie każdy z nas w łatwy sposób tworzy obrazy, narracja wizualna jest także olbrzymim źródłem inspiracji i wiedzy o konsumentach. Jest to zatem interesująca pozycja nie tylko dla branży reklamowej, ale dla wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie "czytać" obrazy, czy za ich pomocą oddziaływać na odbiorcę.


Autor/autorzy:

Waligórska

Wydawnictwo:


SWPS


Oprawa: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2012



Sugestia i perswazja-Waligórska