Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa [nowa]

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998826812
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:00:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
Anna Wasiluk, redakcja naukowa Bolesław Budzisz, Wiesław Urban

Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25196
  • liczba stron: 166
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    "Brak wzrostu stanowi regres" - to reguła wyznawana przez wszystkich menedżerów odnoszących sukces w warunkach globalnej konkurencji. Autorzy przedstawiają pogłębione spojrzenie na czynniki stymulujące rozwój ?rm. W książce znajduje się rozwinięcie takich problemów, jak: znaczenie i rezultaty dysponowania wiedzą w ?rmie, elastyczność struktur, budowanie kompetencji, skuteczność menedżera, motywacja, technologie IT, zaufanie oraz monitorowanie osiągnięć ?rmy. Omówienie każdego z tych zagadnień jest wsparte bogatym materiałem badawczym.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Wiedza jako stymulator rozwoju
    Andrzej Pawluczuk
    Wstęp
    1.1. Koncepcja zarządzania wiedzą
    1.2. Praktyka zarządzania wiedzą w świetle badań
    1.3. Studium przypadku firmy Weyerhaeuser
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 2. Uelastycznianie jako sposób rozwoju przedsiębiorstwa
    Wiesław Urban
    Wstęp
    2.1. Znaczenie pojęcia elastyczność przedsiębiorstwa
    2.2. Działania uelastyczniające przedsiębiorstwo
    2.3. Dostosowywanie strumieni podaży i popytu
    2.4. Analiza przypadku przedsiębiorstwa produkcyjnego
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 3. Budowanie kompetencji przedsiębiorstwa
    Bolesław Budzisz
    Wstęp
    3.1. Istota kompetencji, ich rodzaje i cechy
    3.2. Ustalanie, opis i pomiar kompetencji
    3.3. Proces budowy modelu kompetencyjnego
    3.4. Modelowanie kompetencji w wybranym przedsiębiorstwie
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 4. Kompetencje przywódcze w przedsiębiorstwach o zasięgu globalnym
    Anna Wasiluk
    Wstęp
    4.1. Istota kompetencji
    4.2. Kompetencje menedżerów globalnych
    4.3. Przykłady kompetencji menedżerów globalnych
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 5. Rozwój kompetencji pracowniczych
    Agnieszka Budzisz
    Wstęp
    5.1. Istota kompetencji pracowniczych
    5.2. Diagnoza kompetencji
    5.3. Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi
    5.4. Rozwijanie kompetencji pracowników w firmie branży chemicznej
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 6. System motywowania pracowników jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa
    Anna Tomaszuk
    Wstęp
    6.1. Systemowe podejście do motywowania
    6.2. Rola kultury narodowej w motywowaniu
    6.3. Potęga inteligencji kulturowej w motywowaniu
    6.4. Motywowanie materialne w warunkach gospodarki globalnej
    6.5. Wynagrodzenia w wybranych krajach Unii Europejskiej
    6.6. Motywowanie w firmie międzynarodowej (na przykładzie Fortis Banku Polska SA)
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 7. Rola technologii i systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstwa
    Andrzej Daniluk
    Wstęp
    7.1. Rozwój technologii i systemów informatycznych wspomagających zarządzanie
    7.2. Znaczenie technologii informatycznych w rozwoju przedsiębiorstw
    7.3. System CRM w banku BPH
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 8. Systemy pomiaru wyników działalności przedsiębiorstwa
    Urszula Kobylińska
    Wstęp
    8.1. Rola systemu pomiarów w zarządzaniu organizacją
    8.2. Pomiar postępów na drodze do doskonałości
    8.3. Wpływ stosowania modelu na wyniki organizacji
    8.4. Spojrzenie na przyszłe wyniki z wykorzystaniem Balanced Scorecard
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 9. Zaufanie jako warunek kooperacji przedsiębiorstw
    Maciej Dobrzyński, Urszula Ryciuk
    Wstęp
    9.1. Koncepcja zaufania i zaangażowania
    9.2. Czynniki wpływające na zaufanie i zaangażowanie w łańcuchu dostaw
    9.3. Wybrane modele zaufania i zaangażowania
    9.4. Model zaufania dla przedsiębiorstw dystrybucyjnych województwa podlaskiego
    Podsumowanie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa