Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Studia kulturowe i badania kultury popularnej

24-01-2012, 4:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001227826
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 15-01-2012 11:23:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Teorie i metody
John Storey

Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Teorie i metody
Dodatkowe informacje

  • ISBN:832[zasłonięte]7151
  • liczba stron: 153
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Seria: CULTURA
  • Wymiary: 148 x 227 mm
  • Rok wydania: 2003
  • Opis

    Książka ta ma dwojaki cel: po pierwsze, wprowadzić: studentów i innych zainteresowanych czytelników do badań nad współczesną kulturą popularną, po drugie - zaproponować plan rozwoju studiów kulturowych, z uwzględnieniem teorii i metod badania kultury popularnej. Kolejne rozdziały, uporządkowane w ciąg studiów przypadku, skupiają się na różnych rodzajach mediów oraz przedstawiają krytyczny przegląd metodologii w obecnych badaniach kultury popularnej. Poszczególne rozdziały poświęcone są telewizji, fikcji literackiej, filmowi, gazetom i czasopismom, muzyce popularnej oraz konsumpcji (kulturze fanów i zakupom).

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa