Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strehler O teatr dla ludzi [teorie teatru] spis

13-08-2014, 9:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł      Aktualna cena: 14 zł     
Użytkownik DoktorSowa
numer aukcji: 4481028809
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-08-2014 09:33:29

Dodatkowe informacje:
Ujęcie: teoria
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.62 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1982
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"O teatr dla ludzi"
Giorgio Strehler
Tłumaczenie : Radosław Kłos, Michał Oleksiuk, Andrzej Zieliński
Wydawnictwo : Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe WAiF
ISBN : 83-[zasłonięte]-0153-8
Objętość : str. 378 + il. [16]
Oprawa : twarda
Seria : Teorie Współczesnego Teatru

Spis treści:
Strehler i scena „ludowa" — Andrzej Zieliński
ZAMIAST WSTĘPU
TEATRU SIĘ NIE OPOWIADA
INTERMEZZO
POCZĄTEK DROGI
PALĄCE SPRAWY
1945 — czas obietnic
Bardziej zawiła rzeczywistość
Ogólny problem polityczny
MÓJ PUNKT WYJŚCIA
Złudna pomyślność
W kierunku przełomu
DLACZEGO PICCOLO TEATRO?
PUBLICZNOŚĆ JAKO PRZECIW-CHÓR
ROZWÓJ I KRYZYS PICCOLO TEATRO
PIERWSZE DZIESIĘĆ LAT PICCOLO TEATRO
DALSZE ROZWAŻANIA O TEATRZE NARODOWO-LUDOWYM
MOJE ODCHODZENIE OD PICCOLO TEATRO
ROZWAŻANIA O KONTESTACJI
KOLEKTYW A TEATR
TEATR „UNDERGROUNDU"
ROZWAŻANIA O STRUKTURZE
OKRES GRUPPO TEATRO E AZIONE
POKLASK I POCHŁANIANIE
OFERTY OPARTE NA „NOWYCH" ZAŁOŻENIACH
NAWIASEM O PRZEŁOMIE DZIESIĘCIOLECI 1969—1970
TEATR WŁOSKI W LATACH SIEDEMDZIESIĄTYCH
DLACZEGO POWRÓCIŁEM DO PICCOLO TEATRO
Założenia i żądania
Piccolo Teatro: pewna wizja świata
NOWA PUBLICZNOŚĆ, LECZ... .
...SYTUACJA POZOSTAJE ABSURDALNA
MOI NAUCZYCIELE
MOI NAUCZYCIELE
BRECHT A GOLDONI
SPOTKANIE Z BERTOLDEM BRECHTEM
Zapiski do historii teatru
Mediolan, próba generalna „Opery"
Premiera „Opery"
BRECHT — DLACZEGO?
Brecht — jedność totalna
Co to jest „gra z dystansem"?
Dla jakiego społeczeństwa?
„Gestus"
Brecht — reżyseria
Mówiąc o „Koriolanie"
O AKTORZE
CZY AKTOR JEST ARTYSTĄ?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA INTERPRETACJĘ
O ETIENNE DECROUX
PAMIĘCI MARCELLA MORETTIEGO
Marcello i Arlekin
Aktor i maska
Arlekin stary i nowy
LIST DO AKTORÓW Z OBSADY „ŻYCIA GALILEUSZA"
LIST DO LUCIANA DAMIANIEGO
LIST DO TINA CARRARO
MUZYKA I OPERA
KOCHAM CAŁĄ MUZYKĘ
MÓJ STOSUNEK DO MOZARTA
Mozart, czyli o prostocie, łatwości i naturalnej jasności muzyki, sztuki
Mozart, czyli o szczęściu
Wreszcie Mozart, czyli o teatrze
PROBLEMY OPERY
INTERPRETACJA „FIDELIA"
Z NOTATEK DO „WESELA FIGARA"
Nielogiczni jesteśmy, zazdrośni Cherubin nie jest zidiociałym paziem
PROBLEMY MUZYKI SCENICZNEJ
INTERPRETACJE KLASYKI
„KORIOLAN" SHAKESPEARE'A
„AWANTURA W CHIOGGI" GOLDONIEGO
Jedność czasu „Awantury"
Pora roku
Scenografia
„KRÓL LEAR" SHAKESPEARE'A „WIŚNIOWY SAD" CZECHOWA
NOTY
WYKAZ INSCENIZACJI
INDEKS NAZWISK
INDEKS INSCENIZACJI STREHLERA
SPIS ILUSTRACJI



KSIĄŻKA JEST W STANIE DOBRYM (grzbiet książki ponadrywany, reszta bardzo dobra)


Opłata za przesyłkę (wg cennika Poczty Polskiej):
8,30 zł listem poleconym
11,00 zł listem poleconym priorytetowym
Przy przesyłce nierejestrowanej brak możliwości reklamowania na Poczcie !!! – przy opłacaniu takiej przesyłki proszę o uwzględnienie takiego ryzyka.
4,75 zł listem ekonomicznym
7,10 zł listem priorytetowym
Zapraszam do przejrzenia moich pozostałych aukcji.
Gdy wylicytujesz więcej książek wysyłka łączna pozwoli Ci zaoszczędzić koszty przesyłki.

LICYTUJ ROZSĄDNIE - NIE ODWOŁUJE ZŁOŻONYCH OFERT