Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ

19-01-2012, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik ssssandra
numer aukcji: 2035825236
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 5   
Koniec: 13-01-2012 20:10:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE

JANINA HARASIM

 

BIBLIOTEKA MENADŻERA I BANKOWCA

 

221 stron

Warszawa 2004

 

Skrócony spis treści:

1. Zewnętrzne uwarunkowania strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej w Polsce

2. Wewnętrzne uwarunkowania kształtowania strategii marketingowych banków

3. źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w Polsce

4. Pola wyboru strategicznego polskich banków w obszarze bankowości detalicznej

Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych, w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w bankach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przeprowadzono analizę zewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej. Omówiono w nim m.in wpływ zmian ekonomicznych, polityczno-prawnych, społecznych, demograficznych oraz technologicznych zachodzących w otoczeniu banków na proces otwierania się rynku usług finansowych w Polsce i na rozwój bankowości detalicznej. W części poświęconej mikrootoczeniu banków dokonano oceny potrzeb depozytowych i kredytowych klientów indywidualnych oraz analizy konkurencji na krajowym rynku detalicznych usług bankowych. Rozważania zawarte w rozdziale drugim dotyczą wewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej Poddano w nim analizie zasoby finansowe, rzeczowe, ludzkie i niematerialne banków, próbując ustalić, czy kształtują się one w sposób sprzyjający rozwojowi bankowości detalicznej i orientacji marketingowej w bankach, i czy mogą być czynnikami hamującymi ten rozwój. Rozdział trzeci poświęcono identyfikacji i charakterystyce źródeł przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej Szczególną uwagę zwrócono na te spośród nich, które mogą prowadzić do osiągnięcia trwałej przewagi nad konkurencją, tj na wizerunek i reputację banku oraz jakość usług bankowych.