Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie komunikacyjne we współczesnym, Nowa

16-07-2014, 3:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.70 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4337891526
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-07-2014 03:54:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Strategie komunikacyjne we współczesnym, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78419
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 294
Ocena: -
Waga: 0,58 kg
Indeks: 591[zasłonięte]00201KS
Rok wydania: 2012
Autor: Małyska Agata
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: UMCS

Opis książki


Dokonane w publikacji analizy wpisują się w nurt badań komunikacji politycznej, ujętej z perspektywy dyskursywnej interpretacji zachowań językowych. Wybór tej podstawy metodologicznej warunkuje użycie jako punktu wyjścia rozważań nad medialnymi tekstami politycznymi dwóch pojęć: "dyskursu" oraz "strategii". Przyjęta w pracy wieloaspektowa metoda analizy dyskursu umożliwiła wyodrębnienie oraz opis strategii: tekstowych i interakcyjnych, uwarunkowanych czynnikami społecznymi, pragmatycznymi, a także psychicznymi. Pierwszy typ strategii daje podstawę do opisu tematycznej organizacji tekstu, drugi - łączący cechy wypowiedzi i kontekstu - jest odzwierciedleniem kształtu relacji interpersonalnych między "ja" (polityk) a "ty" dziennikarz oraz między "ja" (polityk) a "ty" (polityk). Zawarte w pracy rozważania prowadzą do wniosku, że kształt współczesnego dyskursu politycznego wyznaczają: agonistyka jako naczelna zasada komunikacji, relatywizacja prawdy oraz zacieranie granicy między tym, co publiczne, a tym, co prywatne.
Zobacz także...