Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie komunikacji społecznej w ... KANIA nowa

19-01-2012, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 8 zł     
Użytkownik ulikiz
numer aukcji: 2034436880
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 09:18:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jan Kania, Aneta Zelek, "Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych', Szczecin, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, 2007, s. 99


SPIS TREŚCI:

Wstęp
Rozdział I - Komunikowanie społeczne - istota i klasyfikacje

1.1 Definicje komunikowania społecznego

1.2 Cechy komunikowania społecznego
1.3 Struktura systemu komunikowania społecznego

Rozdział II - Komunikowanie społeczne w organizacji

2.1 Obszary zastosowań komunikacji społecznej w organizacji

2.2 Kompetencje komunikacyjne organizacji
2.3 Kompetencje menedżerskie w komunikowaniu społecznym
2.4 Rola i znaczenie kompetencji komunikacyjnych w zarządzaniu

Rozdział III - Strategiczny wymiar komunikacji w biznesie

3.1 Strategie w biznesie

3.2 Strategia komunikacji jako strategia funkcjonalna
3.3 Strategia komunikacji jako suma substrategii
3.4 Strategia komunikacji jako strategia przenikająca
3.5 Strategia komunikacji jako element architektury strategicznej organizacji

Rozdział IV - Klasyfikacje strategii komunikacji społecznej w organizacjach

4.1 Podstawy klasyfikacji strategii komunikacji społecznej

4.2 Strategie oparte na kryterium odbiorców przekazów
4.2.1 Strategie komunikacji marketingowej
4.2.2 Strategie komunikacji public relations
4.2.3 Strategie komunikacji wewnątrzorganizacyjnej
4.3 Strategie oparte na sposobach postępowania w oddziaływaniu komunikacyjnym
4.3.1 Strategie komunikowania oparte na rodzaju intencji nadawcy
4.3.2 Strategie komunikowania oparte na kulturze organizacyjnej
4.3.3 Strategie komunikowania oparte na zróżnicowaniu odbiorców według ich tradycji, systemów wartości, zwyczajów
4.3.4 Strategie komunikowania wynikające z lokalizacji decyzji w organizacji

4.4 Strategie oparte na środkach przekazu komunikacyjnego

.3.5 Strategie wynikające z rodzaju relacji pomiędzy nadawcami i odbiorcami komunikacji

4.4.1 Strategie oparte na rodzaju percepcji przekazów komunikacyjnych

4.4.2 Strategie oparte na charakterze działania środków komunikowania
4.4.3 Strategie oparte na orientacji technologii środków przekazu
Rozdział V - Budowa i wdrażanie strategii komunikacji w przedsiębiorstwie

5.1 Zasady formuowania strategii - adaptacja dla strategii komunikacji

5.2 Formuowanie celów strategii komunikacji
5.3 Analiza zasobów i kanałów komunikacyjnych
5.4 Wybór strategii komunikacji
5.5 Zasady monitoringu strategicznego w systemie komunikacji

Rozdział VI- Sukcesy i porażki strategii komunikacyjnych w praktyce - studia przypadków

6.1 Komunikacja w General Electric - żródło sukcesu strategicznego

6.2 Błędna komunikacja w kryzysie - przypadek Porta Holding S.A.
6.3 Komunikacyjne porażki - Tele-fonika Kable S.A.
6.4 Pozytywne przekazy - Kolporter Holding
Zakończenie
Spis tabel
Spis rysunków

Bibliografia

 

KSIĄŻKA NOWA