Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki

19-01-2012, 14:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 106 zł     
Użytkownik Andrew_Krakow
numer aukcji: 2027359064
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-01-2012 09:26:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

SERIA: Zarządzanie i Marketing


Autorzy: Kevin Lane Keller

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Warszawa

Rok wydania: 2011
Okładka: twarda
Wydanie: 1
Liczba stron: 720

Super atrakcyjna cena 106 zł z kosztami wysyłki !! ( cena detaliczna 129 zł )



Książka nowa, koszt wysyłki 0 zł - paczka priorytetowa (dostawa na następny dzień) faktura VAT, bezpieczne opakowanie kartonowe !


 

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.


Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.

Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

 





Zapraszam na zakupy literatury prawniczej w bardzo atrakcyjnych cenach na moich aukcjach !!


Pełna oferta książek z zakresu prawa i zarządzania ( C.H. Beck, Lexisnexis, Wolters Kluwer, Difin, Unimex, PWN i inne )

Polecam moje aukcje z książkami prawniczymi na Allegro - informacja 604 [zasłonięte] 756 lub wyslij e-mail [zasłonięte]@post.pl , wszystkie aukcje bez kosztów wysyłki !!

Na życzenie wystawiam fakture Vat
Strategiczne zarządzanie marką  Kapitał marki



Dodano 2[zasłonięte]011-12 09:39
Ze względu na koniec roku ( inwentaryzacja, nieczynne magazyny w wydawnictwach ) mogą wystąpić czasowe opóźnienia w realizacji zakupów.
Informacja 604 [zasłonięte] 756 Dziękuje za zrozumienie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2012