Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT Wilson, Gilligan

26-10-2014, 5:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 336 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643477660
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 05:50:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91864, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17002, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90716, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06593, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19180, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91864, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17002, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90716, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06593, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19180

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Marketing Management: planning, implementation and control

STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT Wilson, Gilligan

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Richard M.S. Wilson, Colin Gilligan
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 30 Nov 2004
Dimensions: 21 x 4.4 x 28 cm
Format: Paperback
Pages: 882
Condition: NEW
Product_ID: A75A659386

 

 

This third edition of ''Strategic Marketing Management'' confirms it as the classic textbook on the subject. Its step- by-step approach provides comprehensive coverage of the five key strategic stages: 'Where are we now? Strategic and marketing analysis'; 'Where do we want to be? Strategic direction and strategy formulation'; 'How might we get there? Strategic choice'; 'Which way is best? Strategic evaluation'; and, 'How can we ensure arrival? Strategic implementation and control'. This new revised and updated third edition has completely new chapters on 'The Nature and Role of Competitive Advantage' and 'The Strategic Management of the Expanded Marketing Mix', and extensive new material covering: the changing role of marketing, approaches to analysing marketing capability, E-marketing, branding, customer relationship management, relationship management myopia, and the decline of loyalty. The book retains the key features that make it essential reading for all those studying the management of marketing - a strong emphasis on implementation, up to date mini cases, and questions and summaries in each chapter to reinforce key points.Widely known as the most authoritative, successful and influential text in the sector, the new edition remains an irreplaceable resource for undergraduate and graduate students of business and marketing, and students of the CIM Diploma. Further materials include: ''Tutor Resource Pack'' and ''Evolve'' site.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKET-LED STRATEGIC CHANGE Nigel Piercy

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 DOING RESEARCH IN BUSINESS AND MANAGEMENT Saunders

 CORPORATE REPUTATION: BRAND AND COMMUNICATION Fill