Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC MARKET MANAGEMENT: GLOBAL PERSPECTIVES

26-10-2014, 5:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 316.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643471184
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 05:25:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90131, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99781, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18545, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06897, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90131, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99781, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18545, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06897

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Market Management: Global Perspectives

STRATEGIC MARKET MANAGEMENT: GLOBAL PERSPECTIVES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David A. Aaker, Damien McLoughlin
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 26 Mar 2010
Dimensions: 16.9 x 1.5 x 24.4 cm
Format: Paperback
Pages: 368
Condition: NEW
Product_ID: A47A6D9757

 

 

Developing and implementing strategies is now very different than it was only a few decades ago, when the business environments were more stable and simpler. Every market can now be described as dynamic. As a result, firms need to be able to adapt strategies in order to stay relevant. It is a challenging but exciting time, full of opportunities as well as threats. Strategic Market Management: Global Perspectives is motivated by the strategic challenges created by the dynamic nature of markets. The premise is that all traditional strategic management tools either do not apply or need to be adapted to a more dynamic context. The unique aspects of the book are its inclusion of: * A business strategy definition that includes product/market scope, value proposition, and assets and competences.* A structured strategic analysis including a detailed customer, competitor, market, and environmental analysis leading to understanding of market dynamics that is supported by a summary flow diagram, a set of agendas to help start the process, and a set of planning forms.* Concepts of strategic commitment, opportunism, and adaptability and how they can and should be blended together.*Bases of a value proposition and strong brands. A strategy without a compelling value proposition will not be market driven or successful. Brand assets that will support a business strategy need to be developed.* Creating synergetic marketing with silo organizations defined by products or countries. All organizations have multiple products and markets and creating cooperation and communication instead of competition and isolation is becoming an imperative. This book is essential reading for students on strategy and marketing courses at undergraduate level as well as MBA. There will be a website accompanying the book www.wileyeurope.com/college/aakerwith PowerPoint presentations and a set of lecture suggestions for each chapter; a test bank; several course outlines, and additional case studies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE MANAGEMENT Brewster

 MARKETING COMMUNICATIONS: BRAND NARRATIVE APPROACH

 STRATEGIC MARKETING: PLANNING AND CONTROL Drummond

 SERVICES MARKETING Alan Wilson, Valarie Zeithaml

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders