Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy

27-10-2014, 3:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 288.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643456129
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 7   
Koniec: 27-10-2014 03:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61072, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83562, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96101, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07238, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95652, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61072, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83562, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96101, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07238, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95652

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategic Brand Management

STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Simon Pervan
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 10 Mar 2011
Dimensions: 18.6 x 1.5 x 24.4 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A19[zasłonięte]521X

 

 

Strategic Brand Management approaches the subject of brand management from a unique socio-cultural perspective, providing students with an understanding of the dynamics of the subject and enabling them to engage with the issues that lie within. Whilst adopting this innovative framework, the book also integrates more traditional notions of the brand in terms of equity and positioning. Building on a solid theoretical underpinning, it provides a rigorous grounding in the subject of brand management. The theory is applied to examples throughout, enabling students to understand the practical application of Brand Management, whilst the framework for the book separates a brand's concept into functional and emotional parts. By using a wealth of new and up-to-date illustrative examples and case material that will appeal to international and UK students, the authors have ensured the text remains not only cutting edge in terms of academic theory but accessible for student readers.The wide experience of the author team, from consulting with industry and teaching on demanding MBA and executive development courses, means that the complex and exciting ideas presented in this edition are firmly grounded in managerial implications and applications. For this edition the authors have provided much greater integration between the book and the online resource centre by linking examples and brands used in the text to the URLs provided on the lecturer resource, thus allowing students ready access to examples that contextualise the theory. The new edition of the text will be supported by a completely updated and expanded Online Resource Centre: Student Resources: Web links (new) Web exercises (new) Glossary of terms Lecturer Resources: Powerpoint slides (updated & extended) Resource Box - links and references for multi media / print / film / TV clips that are relevant for lecturers to demonstrate strategic branding issues

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTERNATIONAL MARKETING STRATEGY Doole, Lowe

 ADVERTISING AND PROMOTION Chris Hackley

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 BUSINESS ETHICS Andrew Crane, Dirk Matten

 STRATEGIC ADVERTISING MANAGEMENT Percy

 THE NEW STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Kapferer