Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategia reklamowa [nowa]

19-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1996948071
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 10:02:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Strategia reklamowa

Janiszewska Karolina, Kall Jacek

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08197
  • liczba stron: 176
  • okładka: kartonowa foliowana
  • wydawnictwo: pwe
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów.Książka Strategia reklamowa:- wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową;- przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy;- omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media;- prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej;- przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.