Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STAR 266 6X6 TURBO INTERCOOLER - SPECJALNY

10-04-2015, 3:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 900 zł     
Użytkownik MACZEK75
numer aukcji: 5214086727
Miejscowość Gniezno
Wyświetleń: 752   
Koniec: 10-04-2015 03:10:49

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1978
Przebieg (km): 8900
Pojemność silnika (cm3): 6800
Rodzaj paliwa: Diesel
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam samochód STAR 266 zarejestrowany jako pojazd specjalny - brak podatku drogowego i niska polisa OC (650 zł), cena netto 32440,00. Samochód użytkowany tylko hobbistycznie do przejażdżek w terenie oraz na spotkania militarne. Dokonałem daleko idących ulepszeń w celu zwiększenia możliwości trakcyjnych samochodu. Silnik S359E z turbosprężarką Holset HX40W i intercoolerem, skrzynia biegów ZF 6S65+GV80 - 12 biegowa (półbiegi), zmiana przełożeń na szybkie 5,45. Stan techniczny bardzo dobry, wszystkie mechanizm i podzespoły po remoncie lub wymianie, żadnych wycieków, wszystkie mechanizmy sprawne. Poniżej zakres zmian i remontów:

- remont silnika przeprowadzony dwa lata temu: nowe tuleje "Mahle Krotoszyn", tłoki "Federal Mogul", pierścienie "Wsk", szlif wału, nowe panewki, regeneracja głowic, nowa pompa wody, komplet uszczelniaczy, zwiększona wydajność pompy oleju, chłodnica oleju i zamontowane chłodzenie denka tłoka

- ukl. zasilania: nowe wtryskiwacze, wyremontowana i zmodyfikowana pompa wtryskowa (regulator obrotów wielozakresowy - oryginalnie dwuzakresowy) możliwość płynnego dodawania "gazu" oraz brak charakterystycznego dla Starów "szarpania" na niskich biegach

- sprzęgło: zwiększona siła docisku wraz z nową tarczą od MAN-a, nowe łożysko oporowe, wysprzęglik i pompa sprzęgła

- skrzynia biegów ZF po remoncie kapitalnym i wymianie uszczelniaczy

- skrzynka redukcyjna po wymianie łożysk i uszczelniaczy

- nowe wały napędowe + wałki do wciągarki

- mosty napędowe po zmianie przełożeń z 6,33 na 5,45 w celu zwiększenia prędkości maksymalnej i podróżnej, wymienione wszystkie uszczelniacze, dołożona blokada mechanizmu różnicowego przedniego mostu

- ukl. hamulcowy: nowe okładziny i cylinderki we wszystkich kołach

- ukl. elektryczny przerobiony na 24v, dołożony obrotomierz, wskaźnik ciśnienia doładowania, nowe akumulatory, nowe lamy (żarówki halogenowe), alternator i rozrusznik po remoncie

- ukl. ogrzewania: dołożona dodatkowa nagrzewnica w kabinie

- wyremontowana wciągarka dwubębnowa: możliwość ciągnięcia samochodu niezależnie do przodu lub do tyłu

- ukl. wydechowy poprowadzony do góry: nowy tłumik

- ukl. kierowniczy ZF: zamontowana przekładnia kierownicza po remoncie kapitalnym

- ukl. pneumatyczny: sprężarka po remoncie, wszystkie nowe elektrozawory (przeniesione na kabinę w celu zwiększenia możliwości brodzenia)

- siedzenia z nowymi obiciami

Samochód po modyfikacjach jeździ zdecydowanie lepiej niż oryginał - prędkość podróżna 80-90 km/h osiągnięta dzięki wyższej mocy silnika która pozwoliła na szybsze przełożenie skrzyni biegów (ostatni bieg to nadbieg 0,835 - oryginalnie przełożenie to 1,0) oraz szybkie dyfry (przełożenie od Star-a skrzyniowego 5,45 - oryginalnie przełożenie 6,33). Zdecydowanie lepsze właściwości w terenie dzięki blokadzie przedniego mostu oraz wolniejszemu przełożeniu pierwszego biegu (9,00 - oryginalnie 8,45) ponadto wszystkie biegi do przodu zsynchronizowane (oryginalnie "1" niezsynchronizowana). Ponadto 12 biegów pozwala na dobór optymalnego przełożenia bez potrzeby używania wysokich obrotów silnika - ilość przełożeń z wykorzystaniem reduktora daje 24 biegi do przodu i 4 wsteczne.

Pojazd z ważnym przeglądem i OC - po zakupie można dojechania w każde dowolne miejsce w kraju lub za granicą - tel. 609[zasłonięte]103