Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STAR 266 6X6 TURBO INTERCOOLER

23-02-2014, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 900 zł     
Użytkownik MACZEK75
numer aukcji: 3962040966
Miejscowość Gniezno
Wyświetleń: 995   
Koniec: 23-02-2014 20:30:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam Stara 266 rocznik 1978 zarejestrowany na pojazd specjalny (bez podatku drogowego), używany okazjonalnie (zloty militarne). Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym - wszystkie mechanizm działają - po zmianach technicznym podwyższających sprawność drogową i terenową:

- silnik S359 Turbo Intercooler, po całkowitym remoncie (przejechane 4000 km): szlif wału, nowe panewki, nowe tuleje (Mhale), tłoki (Federal Mogul) zregenerowane głowice, zregenerowana pompa wtryskowa (nowe sekcje tłoczące) nowe końcówki wtryskiwaczy, pompa wody, sprężarka, wszystkie łożyska i uszczelniacze, sprzęgło - modyfikacje silnika: turbosprężarka Holset (VOLVO FL7) prawie dwukrotnie większa od oryginalnej, płynnie pompuje od dołu brak "turbodziury", intercooler (Renault Midlum), zamontowane dysze natrysku oleju na denko tłoka (dodatkowe chłodzenie), zwiększony wydatek oleju na pompie.

- skrzynia biegów: ZF S6 -65 (MAN) sześciobiegowa z jedynką zsynchronizowaną i szóstką jako nadbiegiem (0,82)

- przedni most: zamontowana blokada mechanizmu różnicowego (oryginalnie nie występowała w Starze)

- ukł. wydechowy: poprowadzony do góry

- instalacja elektryczna: 24V - nowe akumulatory

- nowa tapicerka siedzeń

- nowa lina wciągarki (młotkowana) o nośności 12 ton i długości 60m.

- dodatkowa nagrzewnica w kabinie

Zmiany dokonane w samochodzie zdecydowanie poprawiły właściwości jezdne. Na trasie przy prędkości przelotowej 80 km/h praktycznie nie słychać silnika (niższe obroty silnika przez nadbieg). Możliwości w terenie poprawiły się znacząco - silnik dysponuje taką mocą że nie trzeba kręcić maksymalnych obrotów (jak w oryginale wolnossącym), blokada przedniego mostu zapewnia wjechanie na prawie każdą górkę. Elektropneumatyczne sterowanie napędów daje pełną swobodę nad konfiguracjami: 6x2, 6x3, 6x4, 6x5, 6x6. Przygotowany do jazdy w wodzie lub błocie (zawory sterujące blokadami przeniesione na kabinę), ponadto dopompowywanie mostów podczas brodzenia (zapobiega nabieraniu wody). W razie problemów z wyjechaniem do dyspozycji jest wciągarka mechaniczna.

Samochód z ważnym OC i przeglądem - po zakupie można spokojnie jechać.

Krótki filmik:http://www.youtube.com/watch?v=PBIhSpobGag

Tel: 609[zasłonięte]103