Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Staging Space

08-03-2012, 0:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 189 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2106950308
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 07-03-2012 14:24:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Staging Space: Scenic Interiors and Spatial Experiences


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]95531
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 240
Wydawnictwo Gestalten Verlag
Język Angielski

Cena: 189.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208


Książka do wglądu w Księgarni Muzeum Bookoff.

Thanks to globalization and digitalization more and more aspects of our business lives and leisure time are taking place on the internet. Consequently, there is more pressure to create the proper setting when we actually do come together. The spaces where we come into face-to-face contact with our target audiences have to be precisely arranged in order to make an impact or to communicate information effectively on an emotional level. That is why so many different creatives are currently working on developing designs in physical space.

Staging Space presents an extensive collection of work in which images and space meld seamlessly into a single narrative entity. The spectrum of examples includes exhibition and event architecture, interior design, art installation, and stage design as well as multimedia brand concepts and light projections on city surfaces. The book also features an array of hybrid solutions whose focus lies on using space to achieve pre-defined dramatic effects.

The diverse international work collected in Staging Space demonstrates inspirational new applications for aesthetics, information technology, and sales pitches. Because this work crosses boundaries between creative disciplines and defies convention, it gives us the opportunity to appreciate the added value of a well thought-out presentation in physical space. This insight is especially relevant for those working as designers, interior decorators, and set designers, but also for those in advertising and marketing.