Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem...

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.20 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827051
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 14-01-2012 01:16:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

Wydawnictwo: OnePress


  • Mordercze metody komunikacji
  • Bezpardonowy styl rozmów
  • Psychologiczne gierki
  • Pełen profesjonalizm
  • I inne urocze pułapki!
Słodki lep uwodzicielskich sztuczek

Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką. Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową?Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozwolą Ci one na swobodne i skuteczne kierowanie rozmowami sprzedażowymi, które w sposób prowokujący wyprowadzą rozmówcę z równowagi, zbiją go z tropu i pozwolą Ci owinąć go sobie wokół palca. Drobny wstrząs jeszcze nikomu nie zaszkodził.
  • Zabójcze działania sprzedażowe i komunikaty niszczące wizerunek.
  • Budowanie trwałego zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób.
  • Kierowanie rozmową przez stosowanie odpowiednich sformułowań.
  • Stosowanie magii pytań służących do pozyskiwania informacji.
  • Warte rozważenia psychologiczne schematy uwodzenia rozmową.


Spis treści:

Zasady i podejścia stosowane w sprzedaży prowokacyjnej - wprowadzenie (8)

1. Więcej niż Harvard i polemiczne odrzucenie razem wzięte: prowokacyjne techniki sprzedażowe (13)
  • 1.1. Wspólny wynik a różne sfery interesów (20)
  • 1.2. Nastawienie na konsensus a świadome sterowanie rozmówcą (21)
  • 1.3. Miękkie style prowadzenia rozmowy a dokładne wyznaczanie pozycji (23)
  • 1.4. Partnerskie prowadzenie rozmów a dominacja (24)
  • 1.5. Dystans psychologiczny a psychologiczne schematy uwodzenia rozmową (25)

2. Socjopsychologiczne podstawy i zasady zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (27)
  • 2.1. Stawiamy na PEA: efekt pozytywnych emocji (29)
  • 2.2. Sukces polega na konsekwentnych przygotowaniach! Nie zapominajmy o zadaniach domowych! (35)
    • 2.2.1. Kontekst wymaga dokładnego sprawdzenia (37)
    • 2.2.2. Precyzyjne definicje wyznaczają cele (38)
    • 2.2.3. Przekaz podstawowy wyznacza naszą własną pozycję, status quo oraz oczekiwania wobec wyniku (39)
    • 2.2.4. Apele określają oczekiwane wyniki poprzez jasne wskazówki działania lub polecenia kierowane do rozmówcy lub audytorium (45)
    • 2.2.5. Osobista lista kontrolna (48)
  • 2.3. Warto opracować własne, specyficzne dla oferowanego produktu potwierdzenie jego jakości (50)
  • 2.4. Twórzmy kotwice w sprzedaży prowokacyjnej (52)
  • 2.5. Prezentować same zalety produktu, a może wspominać także o jego wadach? Jeden schemat czy różne możliwości? (54)
  • 2.6. Uwodzenie rozmową poprzez podkreślanie sympatii (technika skupiania się na rozmówcy) (58)
  • 2.7. Prowokacyjne sprzedawanie poprzez zakotwiczanie błędów lub pomyłek w atrybucji (66)
  • 2.8. Znaczenie zabójczych działań sprzedażowych oraz komunikatów niszczących wizerunek (68)
  • 2.9. Konieczność uwzględniania stref buforowych/przejściowych (73)
  • 2.10. Bądźmy świadkami w sprawie naszego produktu lub usługi (74)
  • 2.11. Efekt jasnowidza (efekt Jeanne Dixon): budowanie zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób! (76)
  • 2.12. Korzystajmy z dwuznaczności sprzedaży, oferując doradztwo sprzedażowe (80)
  • 2.13. Stale ulepszajmy nasze techniki przekonywania (81)
  • 2.14. Wykorzystujmy potencjał sprzedażowy rekomendacji (84)
  • 2.15. Sprzedaż prowokacyjna wykorzystuje także zasadę wzajemności! (88)
    • 2.15.1. Przykłady stosowania zasady wzajemności w sprzedaży prowokacyjnej (92)
  • 2.16. Zasada kontrastu w sprzedaży prowokacyjnej: wykorzystujmy przewagę konkurencyjną! (93)
  • 2.17. Stosowanie punktów zaczepienia oraz pułapek kotwicy w sprzedaży prowokacyjnej (95)

3. Kontaktujmy się bezpośrednio z klientem! (115)

4. Apele i pytania (119)
  • 4.1. Znaczenie apelu w prowadzeniu rozmowy - magia pytań służących do pozyskiwania informacji (119)
  • 4.2. Logika i systematyka apeli (126)

5. Stosowane podejścia oraz metody postępowania w sprzedaży prowokacyjnej (139)
  • 5.1. Programowanie w sprzedaży prowokacyjnej (140)
  • 5.2. Deprogramowanie w sprzedaży prowokacyjnej (149)
  • 5.3. Reprogramowanie w sprzedaży prowokacyjnej (153)
  • 5.4. Stabilizacja zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (155)
  • 5.5. Destabilizacja zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (156)
  • 5.6. Zmiana paradygmatów w sprzedaży prowokacyjnej (161)
  • 5.7. Warunkowanie (164)
  • 5.8. Konsekwentne przerywanie "reakcji łańcuchowych" (165)
  • 5.9. Skróty myślowe w sprzedaży prowokacyjnej (168)

6. Pozwólmy rozmówcy na szczere wyrażenie aprobaty (169)
  • 6.1. Wyrażajmy aprobatę jako pierwsi! (170)
  • 6.2. Wykorzystujmy skuteczność bezpośredniego zwracania się do rozmówcy oraz utrzymywania kontaktu wzrokowego (170)
  • 6.3. Kierujmy rozmową poprzez stosowanie odpowiednich sformułowań (171)
  • 6.4. Dyskutujmy ciałem (173)
    • 6.4.1. Pozwólmy jednak rozmówcy na szczere wyrażenie aprobaty (173)
  • 6.5. Pozwólmy przemówić naszemu ciału (174)
  • 6.6. Korzystajmy z możliwości stwarzanych przez język (175)

7. Atak jako szansa: błyskotliwa wymiana zdań (technika Bredemeiera) (179)
  • 7.1. Reguła 3T: Touch, Turn, Talk (181)
    • 7.1.1. Pierwszy stopień eskalacji (183)
    • 7.1.2. Drugi stopień eskalacji (184)
    • 7.1.3. Trzeci stopień eskalacji (184)
  • 7.2. Informacje zwrotne (185)
  • 7.3. Zmiany w podejściu do pytań (186)
    • 7.3.1. Prawidłowe reagowanie na kontrpytania (186)
    • 7.3.2. Nie zapominajmy o komunikatach (187)
    • 7.3.3. Odpowiadanie na pytania za pomocą reguły 3T (188)
    • 7.3.4. Inne podejście do kwestii pytań (190)

8. Chwila refleksji (193)
  • 8.1. Jak reagujecie na pytania? (193)
  • 8.2. Jaka jest Wasza mowa ciała? (195)
  • 8.3. Czy moc nadal działa? (196)

Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje