Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPRZĘGŁA DWUKIERUNKOWE PODATNE SKRĘTNIE opis NOWA

19-01-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 1999320530
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 08:25:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DWUKIERUNKOWE METALOWE SPRZĘGŁA
PODATNE SKRĘTNIE


K. FILIPOWICZ

INFORMACJE:




Wydawnictwo - WPŚ
Rok - 2011
Stron - 106
Oprawa - MIĘKKA LAKIEROWANA
Format - B5

STAN - NOWA




Stan obciążenia dynamicznego elementów układów przeniesienia mocy w maszynach roboczych może być znacząco ograniczony przez dobór odpowiedniej struktury konstrukcyjnej napędów. Jednym z istotnych kierunków postępowania w tym zakresie jest zastosowanie w układzie napędowym nowego rozwiązania konstrukcyjnego metalowego sprzęgła o dużej podatności skrętnej w układzie napędowym maszyny. Sprzęgło to i odpowiedni dobór jego cech konstrukcyjnych może korzystnie wpływać na pracę napędu, zwłaszcza przez redukcję obciążenia dynamicznego.
Dlatego w niniejszej monografii szczególna uwaga została skierowana na doświadczalną identyfikację cech statycznych i dynamicznych unikalnego rozwiązania konstrukcyjnego dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego skrętnie, opracowanego w Instytucie Mechanizacji Górnictwa Politechniki Śląskiej.
Zatem, poznanie naukowe wpływu tego sprzęgła na pracę układu napędowego, a zwłaszcza na oddziaływania dynamiczne jest kluczowym zagadnieniem i celem głównym monografii. Przedstawione w monografii wyniki otrzymano na drodze badań eksperymentalnych, przeprowadzonych na specjalnie zbudowanym dla ich realizacji stanowisku. Celem tych badań było wyznaczenie charakterystyk statycznych i dynamicznych sprzęgła oraz określenie wpływu sprzęgła na przebieg rozruchu i występujące w czasie pracy ustalonej losowe obciążenia impulsowe.
Treść monografii stanowi jednocześnie próbę możliwie dokładnego opisu budowy i zasady działania nowego obiektu technicznego, jakim jest dwukierunkowe metalowe sprzęgło podatne skrętnie. Opracowane dla realizacji pracy nowe metodyki badawcze i otrzymane wyniki stanowią oryginalną wartość poznawczą w zakresie identyfikacji stanu dynamicznego układu napędowego z zastosowanym nowym sprzęgłem podatnym.
W pracy zawarto również szczegółowe informacje, dotyczące budowy i zasady działania dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego skrętnie, stanowiącego przedmiot badań.
Celem utylitarnym przeprowadzonych działań jest określenie charakterystycznych cech nowego unikalnego sprzęgła, wykazanie jego zalet i wad oraz przekonanie potencjalnych użytkowników o możliwości jego praktycznego zastosowania w napędach przenośników zgrzebłowych. Dzięki przedstawieniu w możliwie prosty sposób zasad, metod i wytycznych postępowania przy doborze tego sprzęgła istnieje naukowo udokumentowana przesłanka o możliwości jego wdrożenia w napędach maszyn roboczych.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

* wysyłka odbywa się w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych - LISTEM POLECONYM LUB PACZKĄ (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
NA ŻYCZENIE FAKTURY VAT


Opis:
SPIS WAŻNIEJSZYCH OZNACZEŃ 7

1. WPROWADZENIE 11

2. BUDOWA I ZASADA DZIAŁANIA METALOWYCH SPRZĘGIEŁ PODATNYCH SKRĘTNIE 14

2.1. Podstawowe cechy konstrukcyjne prototypu dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego 16
2.1.1. Siły działające na zestawy sprężyn talerzowych 19
2.1.2. Zestawy sprężyn talerzowych zastosowane w prototypie sprzęgła 22

2.2. Komputerowa analiza naprężeń MES wybranych elementów dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego skrętnie 28
2.2.1. Analiza naprężeń wału sprzęgła 28
2.2.2. Analiza naprężeń rulei przesuwnej z gwintem wewnętrznym i wiełowypustem 31
2.2.3. Analiza naprężeń sprężyny talerzowej 32
2.2.4. Analiza naprężeń obudowy sprzęgła 34

3. BADANIA DOŚWIADCZALNE DWUKIERUNKOWEGO METALOWEGO SPRZĘGŁA PODATNEGO SKRĘTNIE 36

3.1. Stanowiska badawcze i metodyka badań 36
3.2. Wyznaczanie statycznych charakterystyk sprzęgła 46

3.3. Wpływ metalowego sprzęgła podatnego skrętnie na pracę układu napędowego 48
3.3.1. Rozruch układu napędowego z metalowym sprzęgłem podatnym 49
3.3.2. Układ napędowy z metalowym sprzęgłem podatnym, obciążony impulsowym momentem obrotowym 67

3.4. Badanie drgań mechanicznych przekładni zębatej 74

4. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ DOŚWIADCZALNYCH 80

4.1. Statyczna charakterystyka sprzęgła 80
4.2. Analiza wpływu dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego skrętnie na rozruch układu napędowego 80
4.3. Analiza wpływu dwukierunkowego metalowego sprzęgła podatnego skrętnie na obciążenie układu napędowego impulsowym momentem obrotowym 85
4.4. Analiza drgań mechanicznych przekładni zębatej 88

5. MOŻLIWOŚCI MODERNIZACJI I ROZBUDOWY DWUKIERUNKOWYCH METALOWYCH SPRZĘGIEŁ PODATNYCH SKRĘTNIE 90

5.1. Wały przegubowe podatne skrętnie 90
5.2. Bęben napędowy zintegrowany ze sprzęgłem 93
5.3. Wał przekładni zębatej z wewnętrznym sprzęgłem podatnym skrętnie 96
5.4. Hydrauliczny tłumik drgań w metalowym sprzęgle podatnym skrętnie 98

6. PODSUMOWANIE 102

BIBLIOGRAFIA 103
STRESZCZENIE 105
SPRZĘGŁA DWUKIERUNKOWE PODATNE SKRĘTNIE opis NOWA




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE

POZDRAWIAM