Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Społeczna odpowiedzialność biznesu... [nowa]

11-03-2012, 13:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.10 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2114007489
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 03:43:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie teoretycznym i empirycznym - Bartkowiak Grażyna



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie teoretycznym i empirycznym

Bartkowiak Grażyna

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64150
  • liczba stron: 238
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie teoretycznym i empirycznym opis książki:
    Celem publikacji jest identyfikacja czynników, które sprzyjają bądź współwystępują przy podejmowaniu przez poszczególne przedsiębiorstwa działalności odpowiedzialnej społecznie, w obszarze zatrudnienia, a także korzyści (w aspekcie psychologicznym i społecznym) jakie wyłaniają się w związku z realizacją tejże działalności. Monografia zmierza także do analizy warunków i okoliczności wykształcenia się idei społecznej odpowiedzialności biznesu, ukazując motywy podejmowania działań odpowiedzialnych społecznie zarówno z punktu widzenia jednostki, jednostki w organizacji, jak i jej bardziej ogólnego tła i wymogów, jakie powinna spełniać sama organizacja bądź czynników, które sprzyjają podejmowaniu przez nią działań odpowiedzialnych społecznie.
    Z recenzji dr hab. prof. UG Haliny Czubasiewicz:
    Społeczna odpowiedzialność organizacji jest istotnym problemem we współczesnym zarządzaniu. Dojrzałe organizacje dostrzegają potrzebę działania na rzecz otoczenia, interesariuszy. Działania społecznie odpowiedzialne stanowią opozycji organizacji, o jej ocenie. Wielowymiarowe działania na rzecz społeczeństwa nie tylko decydują o przewadze organizacji, ale tworzą wartość dodaną dla społeczności, stanowiącej otoczenie tej organizacji. Zatem problematyka książki jest aktualna. Dotyczy ważnego problemu interesującego zarówno teoretyków poszukujących obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i praktyków, dla których działania podejmowane na rzecz społeczeństwa są ważne również jako działania podnoszące efektywność zarządzania zarówno w krótkim, jak i w długim okresie.
    ... Recenzowaną książkę uznaję za wartościową próbę przedstawienia społecznej odpowiedzialności biznesu w teorii oraz zilustrowanie tego tematu poprzez empiryczne badania Autorki.




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Wprowadzenie
    Część I. Działania odpowiedzialne społecznie w perspektywie teoretycznej
    1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
    1.1. Rys historyczny i zakres pojęcia
    1.2. Rozwój idei działań społecznie odpowiedzialnych w Polsce
    1.3. Istota idei społecznej odpowiedzialności biznesu
    2. Charakterystyka czynności prospołecznych (poziom jednostki)
    2.1. Istota czynności prospołecznych
    2.2. Podejmowanie działań prospołecznych w zróżnicowanych koncepcjach psychologiczno-socjologicznych
    2.3. Motywy, cele i inne czynniki warunkujące podejmowanie przez człowieka działań społecznie odpowiedzialnych
    3. Czynniki sprzyjające i współwystępujące przy podejmowaniu działań odpowiedzialnych społecznie (poziom organizacji)
    3.1. Styl autentycznego przywództwa
    3.2. Orientacja organizacji na rozwój i uczenie się jako element kultury organizacyjnej
    3.3. Zaufanie w organizacji jako baza działań odpowiedzialnych społecznie
    4. Korzyści z wdrażania idei społecznej odpowiedzialności biznesu
    4.1. Poziomy analizy korzyści wdrażania CSR
    4.2. Pomiar i ocena społecznej odpowiedzialności biznesu
    4.2.1. Pojęcie pomiaru i oceny społecznej odpowiedzialności
    4.2.2. Poziomy analizy społecznej odpowiedzialności
    4.3. Z badań nad problematyką "pomiaru" społecznej odpowiedzialności biznesu
    4.4. Pomiar społecznej odpowiedzialności biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
    5. Człowiek w organizacji jako źródło działań odpowiedzialnych społecznie (podejście integrujące)
    5.1. Dynamika koncepcji człowieka w nauce o organizacji i zarządzaniu
    5.2. Znaczenie psychologicznych czynników w funkcjonowaniu organizacji jako systemu społecznego
    5.3. Rola przywódcy w psychodynamicznych koncepcjach organizacji
    5.4. Koncepcja pozytywnego potencjału organizacji jako szansa rozwoju człowieka w organizacji
    5.5. Propozycja nowego spojrzenia na człowieka w organizacji. Wizja "organizacji" podejmującej działania odpowiedzialne społecznie
    5.6. Wpływ osoby kierownika jako decydenta działań społecznie odpowiedzialnych
    5.7. Wartości kadry kierowniczej jako zasób organizacji sprzyjający podejmowaniu działań odpowiedzialnych społecznie
    5.7.1. Rola wartości ekonomicznych
    5.7.2. Rola zachowań etosowych jako przejawów wartości wobec pracy
    Część II. Działania odpowiedzialne społecznie w perspektywie empirycznej - założenia metodologiczne i wyniki badań własnych
    6. Społeczna odpowiedzialność biznesu w obszarze zatrudnienia
    6.1. Model czynników sprzyjających bądź współwystępujących przy podejmowaniu działań odpowiedzialnych społecznie i uzyskane korzyści (aspekty psychospołeczne)
    6.2. CSR w polskich i francuskich średnich przedsiębiorstwach - relacje w obszarze zatrudnienia
    6.3. Działania odpowiedzialne społecznie w średnich przedsiębiorstwach i ich postrzeganie przez studentów i absolwentów wybranych uczelni
    6.4. CSR a poziom autentycznego przywództwa i dobrostan pracowników w polskich i francuskich przedsiębiorstwach
    7. Korzyści z realizacji CSR w obszarze zatrudnienia
    7.1. Ocena skuteczności działań społecznie odpowiedzialnych w obszarze zatrudnienia, w polskich przedsiębiorstwach
    7.1.1. Kwestionariusz do badania stylów radzenia sobie ze stresem (CISS)
    7.1.2. Kwestionariusz Nadziei na Sukces (KNS)
    7.1.3. Kwestionariusz GHQ-12
    7.1.4. Wyniki badań
    7.2. Charakterystyka zweryfikowanego modelu - czynników sprzyjających bądź współwystępujących przy podejmowaniu działań społecznie odpowiedzialnych i uzyskanych korzyści (aspekty psychospołeczne)
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Załączniki