Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Software Developer's Journal nr. 184

19-01-2012, 23:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik phualtkomp
numer aukcji: 2001011577
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-01-2012 22:46:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. 601 [zasłonięte] 099
   
[zasłonięte]@altkomp.pl
Tel/Fax: +48 12 [zasłonięte]3321
Tel. GSM: +48 [zasłonięte] 802 099

ALTKOMP PHU
31-564 Kraków

Al. Pokoju 81
 
 
 
 


[zasłonięte]@market.altkomp.pl
Tel. GSM:
+48 [zasłonięte] 701 022

Osobisty odbiór zamówień
tylko po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym
w godz: 10.00 - 18.00


Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 1 płytę DVD
Cena nominalna 29.80 zł - Cena na Allegro = 10 zł + koszt wysyłki



Software Developer's Journal nr. 184 (04/2010) - Sztuczna Inteligencja

Artykuły

  • Google Protocol Buffers
     

    XML to potężne i przenośne rozwiązanie, aczkolwiek czasami wydaje się być nieco… przerośnięte. Jeśli szukasz prostszej, bardziej wydajnej, a zarazem elastycznej alternatywy, to koniecznie przeczytaj poniższy artykuł. Biblioteka Google Protocol Buffers jest prawdopodobnie właśnie tym czego szukasz!


  • Debugowanie aplikacji Część 1: Podstawy debugowania
     

    Debugowanie to proces wyszukiwania i usuwania błędów lub problemów występujących w aplikacji. Zadanie to jest często trudne i frustrujące, ale można je znacznie uprościć, korzystając z debugera – programu narzędziowego, który umożliwia monitorowanie i kontrolowanie wykonywania aplikacji krok po kroku oraz monitorowanie i modyfikowanie wartości zmiennych.


  • Wizytator. Upraszczanie zależności przy modyfikacji interfejsu klas
     

    Operacje dla obiektów w hierarchii klas często implementujemy, wykorzystując funkcje wirtualne. Gdy liczba takich metod rośnie, klasy mają trudną do określenia odpowiedzialność, kod staje się mało przejrzysty. Przedstawiona technika rozwiązuje ten problem.


  • Java EE 6. Nowa era aplikacji serwerowych
     

    Artykuł przedstawia możliwości najnowszej, szóstej, wersji technologii Java Enterprise Edition (Java EE). Wersja ta wprowadziła wiele istotnych modyfikacji, dzięki którym Java EE zostało znacznie unowocześnione. Poprawiono funkcjonalność technologii, kładąc jednocześnie duży nacisk na łatwość użycia, elastyczność.


  • The Go programming language
     

    Język programowania Go jest językiem młodym, gdyż jego premierę światową datuje się na 10 listopada 2009 roku. Właśnie wtedy na blogu Google Code została zmieszczona informacja na temat upublicznienia tego języka na licencji BSDL.


  • Sztuczna inteligencja do gier logicznych
     

    Chciałeś kiedyś napisać sztuczną inteligencję, która umiałaby grać w szachy, warcaby lub inną, podobną grę? To wcale nie musi być trudne. Dzięki temu artykułowi nauczysz się jak ją stworzyć, a dodatkowo otrzymasz kod gotowy do wykorzystania w Twojej własnej aplikacji oraz przykładowy program grający w warcaby.


  • Postprocessing w OpenGL
     

    Ogrom mocy obliczeniowej, którą mamy dostępną we współczesnych kartach graficznych (GPU), sprawia, że metody renderingu, które kiedyś były bardzo czasochłonne i zajmowały kilka godzin, teraz z powodzeniem mogą być stosowane w interaktywnych aplikacjach graficznych, jak gry komputerowe. Jedną z takich metod jest postprocessing obrazów.


  • Tworzenie galerii zdjęć przy pomocy ASP.NET MVC, cz. I
     

    W pierwszej części artykułu została przedstawiona „krok po kroku” budowa fragmentu aplikacji przeznaczonego dla użytkownika, tzn. umożliwiającego wyświetlanie listy albumów, zdjęć należących do konkretnego albumu, a także pojedynczego zdjęcia oraz dodawanie komentarzy. Ponadto, krótko opisany został framework ASP.NET MVC, a także sposoby tworzenia aplikacji internetowych korzystających z niego.


  • Modelowanie procesów biznesowych
     

    Analiza i opis procesów biznesowych jest chlebem powszednim analityka IT. Rezultaty prac, diagramy i opisy można przedstawiać w dowolny zrozumiały sposób, jednak najlepszym podejściem jest wykorzystanie w tym celu standardów, jak BPMN (Business Process Modeling Notation), notacja zrozumiała dla większości odbiorców prac analitycznych. W artykule przedstawiam najważniejsze pojęcia, elementy i praktyczny przykład procesu biznesowego.


  • Tworzenie gry Flash w pigułce
     

    Programowanie gier to jedne z ciekawszych rodzajów projektów programistycznych. Dzięki platformie Flash’owej stworzenie ciekawej (i przynoszącej niezłe zyski) gry nie jest większym problemem.


  • Ile to zajmie? Rzecz o szacowaniu zadań programistycznych
     

    W artykule skoncentrowaliśmy się na jednym z częściej powtarzanych pytań w zespołach programistycznych: ile to zajmie? Pytanie to nieustannie spędza z oczy sen zarówno liderom, jak i programistom. Skoro jest ono tak ważkie, to przyjrzyjmy mu się dokładniej!


Opis płyty DVD dołączonej do pisma:

Programowanie w języku Java
Od Witaj świecie do aplikacji korporacyjnych. Wprowadzenie do szkieletu aplikacji Struts2
Siódmy odcinek wideo kursu to kolejny krok w stronę zaawansowanych rozwiązań związanych z tworzeniem aplikacji internetowych na platformie Java. Dzięki poprzednim odcinkom poznaliśmy podstawy korzystania z serwletów oraz tworzenia stron JSP. Jest to podstawa, na której zbudowane są zaawansowane technologie jakie jak Struts2. W pierwszej części zostaną przedstawione podstawowe założenia stojące za Struts2, jak ten szkielet aplikacji realizuje wzorzec MVC i jakie są jego główne elementy składowe. Następnie przyjrzymy się dystrybucji Struts2, jej składowym elementom oraz wybierzemy minimalny podzbiór z tejże dystrybucji, który pozwoli rozpocząć pracę z aplikacjami internetowymi z użyciem tego szkieletu. W następnej, zasadniczej części, przyjrzymy się głównym składowym Struts2. W pierwszym kroku zmodyfikujemy istniejące rozwiązanie stworzone w poprzednim odcinku i zamienimy rozwiązanie oparte o serwlet na akcję Struts2 z wykorzystaniem pomocniczych mechanizmów, jakich jak automatyczne uzupełnianie pól klasy na podstawie parametrów żądania i udostępniania pól klasy w widoku. Następnie zrealizujemy widok JSP z użyciem znaczników dostarczonych w Struts2, które ułatwiają tworzenie dynamicznych stron internetowych. Ostatecznie połączymy wszystkie elementy z pomocą pliku struts.xml i uruchomimy zmodyfikowaną aplikację.

SoftQA – magazyn o testowaniu oprogramowania
Szanowni czytelnicy oddajemy do Waszych rąk pierwsze wydanie magazynu SoftQA, poświęconego szeroko rozumianemu testowaniu oprogramowania. Pismo będzie wydawane w wersji elektronicznej i będzie dostępne na płytach dołączanych do SDJ, a także na naszych stronach internetowych.

Software Developer's Journal nr. 184
Zobacz inne moje aukcje (phualtkomp):