Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Software Developer's Journal nr. 179

19-01-2012, 23:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik phualtkomp
numer aukcji: 2001011185
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 14-01-2012 22:37:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. 601 [zasłonięte] 099
   
[zasłonięte]@altkomp.pl
Tel/Fax: +48 12 [zasłonięte]3321
Tel. GSM: +48 [zasłonięte] 802 099

ALTKOMP PHU
31-564 Kraków

Al. Pokoju 81
 
 
 
 


[zasłonięte]@market.altkomp.pl
Tel. GSM:
+48 [zasłonięte] 701 022

Osobisty odbiór zamówień
tylko po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym
w godz: 10.00 - 18.00


Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 1 płytę DVD
Cena nominalna 26.75 zł - Cena na Allegro = 10 zł + koszt wysyłki



Software Developer's Journal nr. 179 (11/2009) - Nowoczesny C++ w praktyce

Artykuły

  • Biblioteka standardowa języka Groovy – Groovy
     

    Trzy miesiące temu (w SDJ 8/2009) opublikowaliśmy artykuł wprowadzający do języka Groovy. Temat był na tyle obszerny, iż pozwolił jedynie skupić się na podstawach – złożonej składni, znacząco odbiegającej od języka Java. W bieżącym numerze rozwiniemy poznane umiejętności o bibliotekę standardową języka.


  • Aplikacje AIR w przeglądarce – Jednoczesne utrzymywanie aplikacji dla środowiska AIR oraz przeglądarki
     

    Ta sama technologia pozwala nam tworzyć aplikacje AIR oraz ich wersje webowe. Poznając techniki jednoczesnego ich utrzymywania, możemy dostarczać obie wersje jednocześnie.


  • Technologie Progress OpenEdge – Część 3. OpenEdge Architect
     

    OpenEdge Architect jest nowoczesnym, zintegrowanym środowiskiem deweloperskim (IDE) do budowania i utrzymania aplikacji zgodnymi ze standardami SOBA. Został zbudowany na otwartej platformie Eclipse, zapewniającej pracę w otwartym, intuicyjnym, opartym na standardach środowisku.


  • 30 Implementacja wybranych mechanizmów standardu C++0x
     

    Kompletna propozycja nowego standardu C++, C++0x nadchodzi wielkimi krokami. Dwie wiodące rodziny kompilatorów, Microsoft Visual C++ i GNU GCC, już teraz decydują się na włączanie niektórych elementów języka. W publicznej becie Microsoft Visual Studio 2010 wprowadzono mechanizmy nowego standardu : wyrażenia i funkcje lambda, referencje do r-wartości, statyczne asercje, typ auto.


  • Sprytne wskaźniki – Automatyczne niszczenie obiektów utworzonych na stercie w C++
     

    Programista używając C++ musi dbać o zwalnianie obiektów dynamicznych (utworzonych na stercie). Zadanie to można automatyzować,
    wykorzystując obiekty pośredniczące, tak zwane sprytne wskaźniki. Narzuty czasowe i pamięciowe tego rozwiązania są pomijalne w większości zastosowań.


  • Klasy cech w programowaniu generycznym
     

    W języku C++ do tworzenia generycznych algorytmów lub struktur danych używamy szablonów. Artykuł zawiera techniki odpowiadające instrukcji warunkowej, która będzie wykonywana w czasie kompilacji.


  • Statyczne asercje w języku C++
     

    Dynamiczne asercje to idiom powszechnie znany i stosowany, statyczne asercje są zdecydowanie mniej popularne. Jeśli chciałbyś przekonać się, do czego służy ten ciekawy mechanizm, zapraszamy do lektury artykułu.


  • Baza w czasie rzeczywistym
     

    Termin „baza danych” najczęściej kojarzony jest z relacyjną bazą danych przechowywaną na dyskach. Skojarzenie jest jak najbardziej słuszne, ponieważ relacyjne bazy są obecnie podstawą niemal każdego systemu informatycznego i praktycznie zdominowały rynek komercyjnych aplikacji.


  • Koncepcja hurtowni danych czasu rzeczywistego
     

    Dane czasu rzeczywistego bardzo dobrze spełniają rolę w dzisiejszym świecie biznesu, który jest coraz bardziej dynamiczny, więc potrzebuje bardzo szybkich reakcji systemów analitycznych, aby decyzja była aktualna. Istnieje wiele trudności na tej drodze, aby pokonać bariery, które występują podczas próby implementacji takiego rozwiązania.


  • Komputery kwantowe – Przyszłość informatyki?
     

    Każdy z nas z pewnością słyszał o komputerach kwantowych, próbach ich zbudowania oraz niemalże nieograniczonych możliwościach, jakie miałoby dać ich wykorzystanie. W tym artykule zapoznasz się z podstawami technologii przetwarzania informacji przy użyciu komputerów kwantowych. Zapraszamy do lektury!


  • Strefa „0” – Zarządzanie stanem w trakcie programowania
     

    Programowanie nie jest odtwórczym przepisywaniem czyichś koncepcji. Programowanie to zadanie wybitnie kreatywne i jako takie ma swoje prawa i reguły, którymi się rządzi. W artykule zastanowimy się nad tym, co konkretnie dzieje się z programistą, który z zapałem oddaje się swojej twórczej pasji. Zastanowimy się również, jaka jest natura czegoś, co programiści nazywają Strefą.


  • Klasy asocjacyjne – na diagramach klas w języku
     

    Klasy asocjacyjne są interesującym rodzajem powiązań między klasami. Stosujemy je wtedy, gdy potrzebujemy przypisać jakieś atrybuty lub metody do samego powiązania. Zobaczmy, jak ich używać poprawnie i elegancko, oraz kiedy warto je zastępować zwykłymi klasami.


  • Skuteczne wdrożenia dla sektora MSP - czyli jak zdobyć 91% rynku
     

Na dołączonej do numeru płycie DVD 2 kursy video:

  • Programowanie w języku Java. Od Witaj świecie do aplikacji korporacyjnych. Część II - Mozliwości języka Java.
  • Kurs Video Adobe Flex. Część II - odcinek 4 oraz 5
Software Developer's Journal nr. 179
Zobacz inne moje aukcje (phualtkomp):