Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCJOLOGIA CODZIENNOŚCI red. Szttompka, Bogunia-Bo

06-02-2014, 15:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 74.50 zł     
Użytkownik SowaRybnik
numer aukcji: 3923544691
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 3   
Koniec: 06-02-2014 14:53:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

PHU ksiegarniasowa , Rybnik, ul.Sobieskiego 24
NIP: 639[zasłonięte]7957
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 695 [zasłonięte] 888
tel. 32 [zasłonięte] 85

Bezpłatne punkty odbioru

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

GLIWICE
ul. Wieczorka 22 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Tytuł: SOCJOLOGIA CODZIENNOŚCI
Autor: red. Szttompka, Bogunia-Borowska
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 976
Oprawa: tw
Stan: nowa (folia)

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako „dziwne”, ale sprawy te są przedmiotem „trzeciej socjologii”: socjologii codzienności. Po „pierwszej” (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz „drugiej” (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na „trzecią”. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii – nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja – przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu „trzeciej socjologii”, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka – poprzedzona obszernymi wstępami autorów – antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie. Małgorzata Bogunia-Borowska jest adiunktem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Zakładzie Socjologii Teoretycznej Instytutu Socjologii i wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła kulturoznawstwo (1997) oraz Wydziału Filozoficznego, gdzie zdobyła wykształcenie socjologiczne (1999). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przemianami kulturowymi i społecznymi ponowoczesnej rzeczywistości. Szczególnie interesuje się tematyką kultury medialnej i konsumpcyjnej. Stypendystka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Współautorka książki Globalizacja i konsumpcja. Dwa dylematy współczesności (część poświęcona społeczno-kulturowym teoriom konsumpcji) oraz Reklamy jako tworzenia rzeczywistości społecznej, a także redaktorka książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji.

SOCJOLOGIA CODZIENNOŚCI red. Szttompka, Bogunia-Bo