Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Social media to ściema - B.J. Mendelson PROMOCJA

28-06-2015, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł      Aktualna cena: 32 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403744711
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 12   
Koniec: 28-06-2015 14:10:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Social media to ściema

Okładka książki Social media to ściema

PROMOCJA! -17%
39.00zł 32.00zł

Tytuł oryginału: Social Media Is Bullshit

Autorzy: B.J. Mendelson

Rok wydania: 2014

Stron: 240

Tłumaczenie: Marcin Machnik

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7500-5

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”

Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.

 

B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_social_media strategia, reklama, serwisy społecznościowe, komunikacja, twitter, blog, skuteczność, pr, zarządzanie, roi, promocja, ebiznes, własna firma, grafika, optymalizacja, mobile, marketing, google, portale społecznościowe, sieci społecznościowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial