Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL MEDIA TO ŚCIEMA -=- B.J. MENDELSON

24-07-2014, 6:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik Kingaaa23
numer aukcji: 4421167056
Miejscowość Grabówka
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-07-2014 06:53:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki są bramą (...)

Dzięki nim uczysz się, mądrzejesz,

podróżujesz, marzysz, wyobrażasz sobie,

przeżywasz losy innych,

swoje życie mnożysz razy tysiąc.

Ciekawe, czy ktoś da ci więcej

za tak niewiele.

(Arturo Pérez-Reverte)

Wszystkie aukcje

*** Komentarze *** Strona "O mnie" *** Wyślij wiadomość *** Dodaj do ulubionych

DANE I KONTAKT

 

PHU ÓSEMKA

Kinga Cichocka

ul Jodłowa 65, 15-523 Grabówka

NIP: 966[zasłonięte]159-10

REGON: 200[zasłonięte]990

 

Kontakt:

[zasłonięte]@gmail.com

tel. 519 [zasłonięte] 095

Regulamin wysyłki


1) Nie wysyłamy za pobraniem.


2) Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubione przez pocztę przesyłki nierejestrowane (list zwykły ekonomiczny i priorytetowy). Ryzyko nie jest duże, ale pamiętaj, że wybierasz te opcje dostawy na własną odpowiedzialność.

 


WAŻNE: cena wysyłki jest bezpośrednio uzależniona od wagi książek - w przypadku zakupów na więcej niż jednej aukcji, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów.


Płatności i formalności


Rekomendujemy płatność PayU - jest to gwarancją błyskawicznej wysyłki, ponieważ nie czekamy wówczas na zaksięgowanie przelewu!

 

 

Inne formy rozliczeń: przedpłata na konto.

 

NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT

 

 

KSIĄŻKA JEST NOWA

Cena okładkowa: 39,90

 


POLECAM!




 

SOCIAL MEDIA TO ŚCIEMA


B.J. MENDELSON


okładka: miękka
liczba stron: 240
wyd. One Press

 
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy. B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.