Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczny newsletter turystyczny - ebook

04-06-2012, 13:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł      Najwyzsza cena licytacji: 15 zł     
Użytkownik rmarek1
numer aukcji: 2345324101
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 34   
Koniec: 23-05-2012 20:41:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Marketing i reklama biura podróży i agencji turystycznej

 

 

"Skuteczny newsletter turystyczny" czyli nowoczesny marketing biura podróży i agencji turystycznej


Ebook „Skuteczny newsletter turystyczny” to praktyczna wiedza podana na tacy. To połączenie zagadnień turystyki, marketingu i internetu, które sprawi, że samodzielnie będziesz mógł zadbać o bezpośrednie relacje z klientami. Wykorzystaj to i buduj przewagę nad konkurencją.


ePoradnik przygotowany specjalnie dla biur podróży i agencji turystycznych, uwzględnia specyfikę branży turystycznej.

 

Praktyczny poradnik, w zrozumiały sposób i bez używania informatycznego języka:

 

  • wskazuje korzyści jakie odnoszą biura podróży wykorzystujące e-mail marketing w promocji ofert turystycznych
  • przedstawia formy jakie przybiera e-mail marketing w turystyce
  • podpowiada jak wysyłać newsletter i nie łamać przepisów prawa
  • wskazuje 9 spradzonych sposobów budowania bazy odbiorców
  • przedstawia rozwiązanie jak wysłać newsletter z ofertą turystyczną, gdy brak subskrybentów lub baza adresowa jest niewielka
  • podpowiada jak tworzyć tytuł i nadawcę newslettera
  • ukazuje szablon prawidłowego newslettera turystycznego
  • omawia co zrobić by potencjalny klient zauważył newslettera w skrzynce i klikną w link umieszczony w treści listu
  • podpowiada jak umieszczać informację o newsletterze na stronie WWW biura podróży i agencji turystycznej
  • wskazuje wiele sprawdzonych haseł decydujących o efektywności, które możesz wykorzystać w swoich wysyłkach
  • pokazuje kilkadziesiąt przykładów newsletterów polskich i zagranicznych biur i agencji turystycznych
  • omawia sposoby unikania błędów związanych z wysyłaniem newslettera z ofertami turystycznymi
  • podpowiada kiedy wysyłać newsletter turystyczny
  • przedstawia efekty działań biur podróży w e-mail marketingu
  • wskazuje wiele porad i praktycznych informacji

 

Nowoczesny marketing i skuteczna reklama biura podróży i agencji turystycznej w zasięgu dłoni.

Wykorzystaj to!

 

PromocjaTurystyki.com - Skuteczny newsletter turystyczny

 

Opis techniczny:
Tytuł: Skuteczny newsletter turystyczny
Autor: dr Rafał Marek
Data powstania: 2012
Objętość: 117 stron
Typ pliku: PDF

 

dr Rafał Marek: ekspert z zakresu zarządzania i marketingu, w tym marketingu internetowego, wieloletnia praktyka, doświadczenie i specjalistyczna wiedza, z obszaru e-biznesu, e-promocji, turystyki i hotelarstwa.

DOŚWIADCZENIE: * od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, m.in. prowadząc lub współuczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach z obszaru promocji, reklamy i sprzedaży usług (w sieci i poza nią), * od 15 lat zajmuje się praktycznym wykorzystaniem marketingu w biznesie, w tym w turystyce i hotelarstwie, * od wielu lat przygotowuje materiały szkoleniowe i praktyczne poradniki dla działów sprzedaży i marketingu, * od 5 lat uczestnik kilku grup specjalistów przy IAB ((Związek Pracodawców Branży Internetowej),

PRAKTYKA: * wprowadza na rynek i rozwija nowatorskie formy i systemy promocji i reklamy internetowej, * zna specyfikę branży hotelowej i współpracuje m.in. z obiektami (hotele, motele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne) w zakresie promocji i reklamy usług noclegowych, * dzieli się praktyczną wiedzą (szkolenia wewnętrzne, wykłady gościnne, konferencje i targi i in.) - przeszkolił kilkaset osób (ponad 500) z zakresu praktycznego zastosowania marketingu i reklamy internetowej,

WIEDZA: * z wykształcenia dr ekonomii, w zakresie Zarządzania, * od początku zajmuje się praktyczną stroną zarządzania, marketingu i reklamy w biznesie, w tym w hotelarstwie, * autor: - pierwszych w Polsce, kompleksowych badań wykorzystania internetu w branży turystycznej, - książki zatytułowanej „Determinanty rozwoju polskich biur podróży w internecie„, - oraz artykułów i publikacji nt. zarządzania, marketingu i reklamy, * nieustannie pogłębia wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, ostatnio widziany m.in. na wydarzeniach: InternetPoland (konferencja i targi) – InternetStandard (konferencja) – InternetWorld (Londyn, konferencja i targi), Forum IAB (konferencja), eTravelForum (konfefencja), TTWarsaw (targi), HoReCa (targi), TravelCamp (Kraków) i innych.

 

W ciągu ostatnich tygodni już ponad 200 praktycznych poradników o marketingu internetowym trafiło w ręce branży turystycznej! 

 

Po zakupie
Ebook zostanie dostarczony w jeden z następujących sposobów:
1. online - poprzez wysłanie na adres e-mail linku do publikacji. Publikacja dostępna będzie przez 14 dni od daty zakupu. W tym przypadku brak kosztów dostawy.
2. pocztą tradycyjną - poprzez wysłanie na wskazany adres płyty CD z publikacją. W tym przypadku należy doliczyć koszty przesyłki, których wysokość zależna jest od wybranego wariantu.

3. Sprzedający nie wystawia faktury.
W przypadku chęci otrzymania faktury, ebook należy zakupić za pośrednictwem księgarni internetowej Wydaje.pl

 

Zobacz pozostałą ofertę dla biur podróży i agencji turystycznych