Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę...

19-01-2012, 21:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 211.10 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674490
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 13:59:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

Wydawnictwo: OnePress



Zestaw multimedialny "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności" ma na celu przeprowadzenie Cię przez cały proces sprzedaży -- od nawiązania kontaktu, przez trudne sytuacje negocjacyjne aż po odbiór należnych pieniędzy. Mamy nadzieję, że zestaw pomoże w Twoim zawodowym rozwoju. Jego elementy wzajemnie się uzupełniają, dzięki temu będziesz mógł z niego korzystać na różne sposoby, w zależności od preferencji i sytuacji, w których się znajdujesz.

"Zawartość merytoryczna tego specjalnego, multimedialnego zestawu szkoleniowego jest dorobkiem piętnastoletnich doświadczeń Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH oraz naszych Klientów, którym zawdzięczamy interesujące szkolenia oraz pouczające uwagi i wskazówki."
Autorzy

Z zestawu dowiesz się:

  • Jak budować dobry kontakt z klientem?
  • Jak prowadzić negocjacje handlowe w oparciu o interesy?
  • Jak radzić sobie z zastrzeżeniami i brakiem zainteresowania klienta?
  • Jak budować w sobie dystans do trudnych sytuacji handlowych i windykacyjnych?
  • Jak budować powagę sytuacji w rozmowach o należnościach?
  • Jak radzić sobie z trudnymi grami i manipulacjami klientów w sytuacjach handlowych i windykacyjnych?


Przećwicz własne sposoby reagowania
na trudne sytuacje handlowe i windykacyjne.
Zestaw multimedialny zawiera:
  • Książkę "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności".
  • Zeszyt ćwiczeń.
  • "Zajrzyj na warsztat" -- dwie płyty DVD z nagranymi fragmentami warsztatu szkoleniowego Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH.
  • trzy płyty CD z wykładami.


Spis treści:
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności

Wstęp (11)

CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ (15)

1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? (17)

  • Dlaczego klienci grają? (23)

2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta (27)

  • Pozytywna transakcja handlowa (30)
  • Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy (36)

3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta (43)

  • Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym (46)
  • Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? (55)
  • Parafraza. I co dalej? (60)

CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE (63)

4. Pierwszy kontakt z klientem (65)

5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta (69)

6. Debiutowe gry klienta (77)

  • Gra "Nie mam czasu" (80)
  • Gra "To mnie nie interesuje" (85)
  • Przejmowanie klienta od konkurencji (89)
  • Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." (91)

7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich? (93)

  • Komu pozostawiać wybór, a komu polecać?(JA - INNI) (97)
  • Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) (104)
  • Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko, i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) (108)
  • Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY (116)
  • Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY (118)
  • Typ osobowości a skłonność do wpadania w długi (121)

CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI? (127)

8. Mity i stereotypy działania handlowca (129)

  • Mit ceny (131)
  • Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? (134)
  • Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem (137)
  • Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru (141)
  • Mity i stereotypy związane z windykowaniem należności od klientów (146)

9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca (149)

  • Straszenie konkurencją (154)
  • Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem (156)
  • Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" (157)
  • Osobisty atak na handlowca lub jego firmę (159)
  • Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr Hyde) (160)
  • Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? (161)

10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta (163)

  • Stawianie granic klientowi (167)
  • Asertywne stawianie granic (169)
  • Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) (177)
  • Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta (185)
  • Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta (193)
  • Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) (196)
  • Zamiana oceny na opinię (199)

CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA (201)

11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję (203)

  • Nigdy nie zgadzaj się na pierwszą propozycję cenową klienta (208)
  • Ustępuj z wysiłkiem, stawiając warunki (209)
  • Doceniaj klienta, gdy opierasz się jego żądaniom (210)
  • Oddzielaj ludzi od problemów, czyli bądź miękki dla ludzi, a twardy dla problemów (211)

CZĘŚĆ V PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI HANDLOWYCH (215)

12. Dlaczego klienci nie płacą? (217)

  • Biedacy (221)
  • Oszuści (fraudzi) (222)
  • Gracze (223)

13. Gra "Dłużnik" (227)

14. Czynniki zachęcające klientów do uników i pułapki czyhające na wierzyciela (235)

  • Pułapki psychologiczne (238)
  • Błędy w polityce handlowej i windykacyjnej firmy (246)

CZĘŚĆ VI CO ROBIĆ Z NIEPŁACĄCYM KLIENTEM? (251)

15. Zasady działania wierzyciela (handlowca-windykatora) (253)

  • O co walczymy, dokąd zmierzamy? (257)

16. Wybór drogi kontaktu z klientem-dłużnikiem (261)

  • Kontakt telefoniczny (264)
  • Kontakt osobisty (266)
  • Kontakt pisemny (267)

17. Zasady rozmów z dłużnikami (269)

  • Szybko reaguj (271)
  • Kontaktuj się z odpowiednią osobą (272)
  • Używaj jasnego i jednoznacznego języka (272)
  • Umawiaj się bardzo precyzyjnie (273)
  • Odsłaniaj intencje, zadawaj pytania! (273)
  • Uważnie słuchaj (273)
  • Bądź konsekwentny (274)

18. Procedura windykacyjna (275)

  • Pierwszy kontakt (280)
  • Negocjacje (284)

CZĘŚĆ VII GRY PSYCHOLOGICZNE (293)

Gry i wymówki klientów-dłużników (295)

  • Gra na czas (298)
  • Gra na biedę (301)
  • Gra na krwiopijcę (303)
  • Gra reklamacyjna (306)
  • Gra "inni mi nie płacą" (309)

CZĘŚĆ VIII SANKCJE (311)

20. Typy sankcji (313)

  • Sankcje we współpracy (315)
  • Sankcje prawne (317)
  • Sankcje psychologiczno-społeczne (321)

21. Zapowiadanie sankcji klientowi (325)

CZĘŚĆ IXROLA INFORMACJI W WINDYKACJI (331)

22. Dane o dłużniku (333)

  • Informacje o osobie dłużnika (338)
  • Informacje o firmie dłużnika (343)
  • Informacje mogące świadczyć o dużym ryzyku transakcji (350)
  • Informacje o historii współpracy (352)

Zakończenie (355)



Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zeszyt ćwiczeń

Wstęp (5)

1. Budowanie kontaktu (7)

2. Radzenie sobie z debiutowymi zagrywkami klienta (11)

3. Rozpoznawanie potrzeb (21)

4. Odmowa handlowa (27)

5. Radzenie sobie z krytyką i uogólnioną oceną (31)

6. Standard rozmowy windykacyjnej (35)

7. Radzenie sobie z wymówkami klientów-dłużników (39)

8. Targowanie (49)

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje