Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczna sprzedaż czyli.. Jeremy Cassell,Tom Bird

28-02-2012, 20:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik manu_scriptus
numer aukcji: 2032225114
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 31-01-2012 23:55:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MANUSKRYPT Sp. z o.o.

02-758 Warszawa,
ul. Burgaska 2/4

NIP: 521[zasłonięte]1816
KRS: 000[zasłonięte]4085
REGON: 142[zasłonięte]3391
Kontakt

informacja i odbiór osobisty:

 od poniedziałku do piątku
  - od 11:00 do 18:00

 w soboty
  - od 10:00 do 14:00

tel./fax: (22)[zasłonięte]842 63
e-mail: [zasłonięte]@manuskrypt.com
Nr konta dla klientów z Polski:

ING BANK ŚLĄSKI S.A.
341[zasłonięte]102510[zasłonięte]09076[zasłonięte]051
Uwaga, przypominamy!

Kupując kilka książek, za przesyłkę płacisz tylko raz!

Przy zakupie książek powyżej 150 PLN wysyłka GRATIS za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ (tylko na terenie RP)
Skuteczna sprzedaż czyli techniki najlepszych handlowców
Jeremy Cassell, Tom Bird
Skuteczna sprzedaż czyli.. Jeremy Cassell,Tom Bird
Cena detaliczna: 35,90 zł
U nas tylko: 28,00 zł
Autorzy: Jeremy Cassell, Tom Bird
Tłumaczenie: Jacek Środa
Wydawnictwo: Edgard
Seria wydawnicza: Samo Sedno
Ilość stron: 296
ISBN:[zasłonięte]978-83482-52-8

Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie.

Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie.


W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski.


Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
- udziela odpowiedzi na najbardziej nurtujące sprzedawców pytanie: jak zarobić więcej mniejszym kosztem?
- doradza, jak wykorzystując podstawowe techniki skutecznej perswazji, oddziaływać na potencjalnych nabywców i klientów tak, by wciąż korzystali z twoich usług
- prezentuje sprawdzone metody stosowane przez najlepszych handlowców
- przejrzyście podsumowuje wiedzę i pozwala ją lepiej przyswoić
- zawiera ćwiczenia i przykłady z życia wzięte, które pokazują jak zastosować teorię w praktyce

O autorach:
Jeremy Cassell, Tom Bird – doświadczeni handlowcy, wieloletni pracownicy różnych sektorów sprzedaży m.in. w firmach L’Oréal i Pepsi. Obecnie konsultanci i trenerzy w firmie RTP, która świadczy usługi doradcze dla biznesu – współpracowała dotąd m.in. z IBM, Nokią czy Sodexho.

Spis treści


CZĘŚĆ 1. TY
1. Osobowość handlowca
2. O wpływie przekonań i wartości na sukces w sprzedaży
3. Wydajność i sprzedaż
4. Samodoskonalenie (coaching i self-coaching)

CZĘŚĆ 2. PROCES I PLANOWANIE
5. Proces sprzedaży – narzędzia wspomagające doskonalenie
6. Optymalne wykorzystanie czasu
7. Planowanie – sposób na osiągnięcie celów
8. Ustalanie właściwych celów
9. Zarządzanie informacjami sprzedażowymi

CZĘŚĆ 3. TWOJA SIŁA PERSWAZJI
10. Wiarygodność i dobre relacje – podstawy skutecznej perswazji
11. Panowanie nad nastrojami – pewność siebie na zawołanie
12. Jak zadawać właściwe pytania?
13. Słuchanie i uczenie się
14. Wspólne negocjacje

CZĘŚĆ 4. ZROZUMIENIE NABYWCÓW I POTENCJALNYCH KLIENTÓW
15. Jak sprzedajesz?
16. Nowoczesny nabywca
17. Poszukiwania według celów
18. Pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem
19. Identyfikacja potrzeb potencjalnego klienta

CZĘŚĆ 5. PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ
20. Oddziaływanie na klienta
21. Dobre oferty
22. Przygotowanie oferty skutecznej sprzedaży
23. Przekonująca prezentacja oferty
24. Wykorzystanie sprzeciwów
25. Zamknięcie transakcji

CZĘŚĆ 6. ROZWÓJ RELACJI Z KLIENTAMI
26. Wartość klienta
27. Zarządzanie relacjami
28. Priorytety w zarządzaniu klientami
MANUSKRYPT Sp. z o.o.