Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczna polityka cenowa /NOWA/

19-01-2012, 21:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999150897
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:32:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Skuteczna polityka cenowa

Ruskin-Brown Ian

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52669
  • liczba stron: 336
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to:zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania,najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety,taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny,wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać,charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych,podstawowe zasady negocjacji cenowych.Adresaci:Ilustrację omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.

    O autorze
    Wstęp
    Wprowadzenie
    1. Ogólny zarys procesu ustalania cen
    Przygotowanie gruntu
    Na kim w naszej firmie spoczywa ogólna odpowiedzialność za ceny?
    Jaka jest struktura kosztów firmy i jej polityka alokacji
    kosztów stałych?
    Rynek firmy
    2. Podstawy decyzji w sprawie polityki cenowej
    Wprowadzenie
    Ukierunkowanie strategiczne
    Siatka skuteczności i wydajności
    Siły rynku
    Nadmierna podaż grozi przekształceniem produktów w towary
    Przetrwanie nadmiernej podaży
    Koncepcja marketingowa
    Pojęcie cyklu życia produktu
    Ukierunkowanie strategiczne a cykl życia produktu
    Strategia zbierania śmietanki
    Strategia budowania bariery
    Cena a krzywa przyswajania technologii
    Przesunięcia wzdłuż krzywej popytu
    3. W jaki sposób inni ustalają ceny
    Jaka jest obecna sytuacja
    Na czym polega strategia "koszt plus"
    Rachunek kosztów działań
    4. Pozycjonowanie cenowe i strategie cenowe
    Punkt wyjścia
    Segmentacja z myślą o cenie
    Warunki segmentacji
    Proces segmentacji
    Segmentacja na podstawie zachowań zaopatrzeniowców
    Co jeszcze trzeba wiedzieć?
    Jak nasza grupa docelowa rozumie cenę
    Ogólne zasady segmentacji
    Pozycjonowanie cenowe
    Krajobraz cen
    Cena jako wskaźnik jakości
    Cele i strategie ustalania cen
    Kilka strategii cenowych użytecznych w celach marketingowych
    Centrum zysków
    5. Strategia cenowa oparta na wartości
    Dwa przypadki strategii opartej na wartości
    Istota strategii cenowej opartej na wartości
    Proces analizy w strategii cenowej opartej na wartości
    Kilka sposobów zwiększania wartości dla klientów
    Jak sprzedawać klientom wartość dodaną
    Kilka możliwości odkrywania sposobów zwiększania wartości
    dla klientów
    6. Taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codzienną presją na ceny
    Niebezpieczeństwa udzielania rabatów
    Cena na rynkach schyłkowych
    Ustalanie cen nowych produktów
    Cena oferty w przetargu
    Najważniejsze zasady podnoszenia ceny
    7. Wojny cenowe - jak je przewidywać, jak im zapobiegać i jak je staczać (ale tylko wtedy, gdy to konieczne)
    Przykład wojny cenowej
    Jak sobie radzić ze skrajną konkurencją
    O czym trzeba pamiętać na rynku schyłkowym
    Najważniejsze zagadnienia dotyczące wojen cenowych
    Dlaczego trzeba unikać wojen cenowych
    Z której strony należy oczekiwać zagrożenia
    Cechy charakterystyczne mocnych i słabych rywali
    Konkurenci "dobrzy" i "źli"
    Zasadnicze przyczyny wojen cenowych
    Zasady wojny
    8. Sztuka negocjowania cen
    Negocjacje antagonistyczne a negocjacje nastawione na współpracę
    Negocjacje cenowe
    Kwestie do rozważenia podczas przygotowań do negocjacji
    Lista kontrolna oceny prawdopodobnych potrzeb, strategii i środków taktycznych nabywców
    Dyskusja
    Decydenci - dobrzy partnerzy
    Decydenci - trudni partnerzy
    Język negocjacji
    Struktura rozmowy negocjacyjnej
    Propozycja
    Targowanie się
    Defensywne techniki negocjacji
    Fortele
    Sfinalizowanie transakcji
    Podsumowanie
    Załącznik 1. Odpowiedzi i komentarze do ćwiczeń
    Załącznik 2. Obliczenia związane z ustalaniem cen
    Bibliografia i zalecane lektury
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.