Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sketchup Pro 2015 ENG Win + Artlantis 6 Render

26-06-2015, 10:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 212 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5396383464
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 31   
Koniec: 26-06-2015 09:52:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

email

 

 

Informacje Sketchup Pro 2015 ENG Win + Artlantis 6 Render

Zawartość pakietu
- licencja dożywotnia SketchUp Pro 2015 ENG 
- roczna subskrypcja dla SketchUp Pro
- Artlantis 6 render - licencja elektroniczna - dożywotnia
Kompatybilny z
3ds Max, AutoCAD , COLLADA, Google Earth, XSI
Liczba użytkowników
1
Okres ważności licencji
Bezterminowa
Subskrypcja
1 rok

SketchUp jest programem do modelowania 3D zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów, w tym architektów oraz projektantów gier, który nie stawia właściwie żadnych ograniczeń swoim użytkownikom. Pozwala on łączyć elementy 3D z elementami 2D, takimi jak zdjęcia, tekst, szablony blokowe, a nawet tekst pisany ręcznie. Umożliwia nie tylko projektowanie wnętrz, wybieranie tekstur i dodawanie gotowych komponentów takich jak samochody, drzewa, wyposażenie domowe, ale i tworzenie zupełnie nowych elementów.

Zakup licencji obejmuje roczną subskrypcję programu Trimble SketchUp Pro. 

Subskrypcja Trimble zawiera:

  • natychmiastowy i bezpłatny dostęp do aktualnych wersji programu SketchUp Pro
  • mailowe wsparcie techniczne przy instalacji programu i autoryzacji licencji (w języku angielskim)

Dodatkowo klienci, którzy kupili licencje w naszej firmie otrzymują :

  • mailowy i telefoniczny dostęp do wsparcia technicznego i merytorycznego zapewniający najwyższy priorytet obsługi,
  • możliwość zmiany danych licencyjnych programu SketchUp Pro,
  • rabat na szkolenia stacjonarne i online z zakresu oprogramowania SketchUp Pro.

 

Kto korzysta z programu SketchUp Pro? Każdy!

Setki tysięcy specjalistów z zakresu architektury, budownictwa, inżynierii, architektury wnętrz i krajobrazu, lekkich konstrukcji, urbanistyki, designu kuchni i łazienek, projektowania gier i filmów, obróbki drewna oraz wielu innych dziedzin wykorzystuje SketchUp Pro przez cały czas, każdego dnia. Program jest uniwersalnym substytutem dla drogiego i skomplikowanego oprogramowania CAD.

Inteligentne podejście do modelowania 3D

Rozpocznij od rysowania linii. Następnie wpychaj i wyciągaj powierzchnie, aby zamienić je w obiekty 3D. Rozciągaj, kopiuj, obracaj, maluj, aby utworzyć wszystko, co tylko zechcesz. Potrzebujesz bardziej zaawansowanych funkcji? Zacznij od modelowania z CAD, danych terenu, fotografii  czy nawet ręcznych szkiców. Buduj modele w oparciu o niestandardowe ustawienia. SketchUp Pro jest jednocześnie prostym i wiele potrafiącym narzędziem, dlatego bez wątpienia spełni on Twoje największe oczekiwania.

Zmień swoje modele w rysunki z LayOut

W każdym projekcie nadchodzi moment, kiedy konieczne jest stworzenie zastawu rysunków, które pokazują Twój model: plany, przekroje, elewacje, perspektywy. LayOut w SketchUp Pro pozwala na dodawanie widoków modelu, wybieranie skali rysunków, dostosowanie  grubości linii, a także dodawanie wymiarów, objaśnień i grafiki. Zmiany w Twoim modelu są automatycznie dokonywane w LayOut. Kiedy nadejdzie odpowiedni moment, eksportuj pliki PDF, obraz oraz pliki CAD.

Dobry i szybki

Istnieje powód, dla którego SketchUp jest  synonimem „przyjaznego  i intuicyjnego” oprogramowania do modelowania: nie poświęcamy użyteczności na rzecz funkcjonalności. Dzięki poręcznym i kontekstowym wskazówkom, panelu instruktora dedykowanemu poczytującym użytkownikom oaz znaczną ilością zasobów internetowych, skorzystanie z pomocy jest zawsze niezmiernie proste. Ponadto, w razie potrzeby, licencja obejmuje rok darmowego wsparcia technicznego.

Eksport i import

SketchUp został stworzony, aby mógł od razu działać z istniejącym przepływem pracy.  Dzięki importerom do DXF, DWG, 3DS, DAE, KMZ, TIF, JPG, PNG i kilku innym, możesz wnieść dowolne elementy do swoich rysunków, modeli czy obrazów.  SketchUp Pro eksportuje ponadto wszystkie wymienione wcześniej formaty plus: PDF, OBJ, FBX, XSI, VRML, MP4, WEBM i AVI.

Slajdy są nudne, prezentuj ze SketchUp Pro

Sceny pozwalają na zapisywanie widoków modelu, z których można skorzystać w każdej chwili. Style zapewniają z kolei nieograniczone efekty wizualne, aby Twoja praca wyglądała na dokładną,  pobieżną lub jak coś pomiędzy.  Płaszczyzny Przekroju  przecinają modele, tworząc w ten sposób widoki przekroju. Przejdź do pełnego  ekranu, poruszaj się po nim, dodawaj etykiety i eksportuj animacje przelotu. Prezentuj ze SketchUp Pro i porozumiewaj się dzięki niemu!

Pod dostatkiem wtyczek i modeli

Potrzebujesz konkretnego krzesła do pokoju, który projektujesz, lampę do szopy, nosorożca do zoo? Znajdziesz niemal wszystko w Galerii 3D programu SketchUp, największej na świecie przechowalni darmowych modeli 3D. Odnośnie wtyczek, zapewniających dodatkowe funkcję i narzędzia, nowa funkcja Magazynu Wtyczek całkowicie Cię zadowoli.

Projektuj i analizuj

SketchUp Pro może precyzyjnie przewidzieć miejsca padania cieni, podając godzinę, datę i miejsce na ziemi. Program pokazuje dokładnie to, co można zobaczyć z jakiegokolwiek miejsca w modelu. Ponadto przelicza dowolne pole powierzchni lub materiału, a także objętość załączonego kształtu 3D. SketchUp pozwala także na dodawanie atrybutów do obiektów oraz generowanie przydatnych list i raportów.

Świat kontekstu – dosłownie

W około dwie minuty można wybrać fragment świata i wprowadzić go do modelu SketchUp Pro – aż do 1km2 na raz. Za darmo otrzymasz zdjęcia lotnicze, model terenu 3D oraz dane dotyczące długości i szerokości geograficznej w celu dokładnej analizy cienia. Można ponadto importować stąd wcześniej modelowane budynki do kontekstu strony i wykorzystać obrazy Widoku Ulicy Google Maps do modelowania wszystkiego, czego potrzebujesz.

Miejsce na wszystko i wszystko na swoim miejscu

Kluczem do sukcesu do modelowania 3D jest porządek i dobra organizacja.  Spraw, by Twoje modele były łatwe do pracy i prezentacji. Wykorzystaj grupy i komponenty do dzielenia geometrii w części logiczne. Warstwy są przydatne do oddzielania dużych części Twojego modelu, a Outliner daje możliwość zobaczenia wszystkiego na raz.


Informacje Artlantis Render 6


Liczba użytkowników
1
Liczba stanowisk
1
Okres ważności licencji
Bezterminowa

Artlantis Render to niezależny silnik renderujący oferujący szybkie, łatwe i niezawodne renderowanie obrazów.

Interfejs
Artlantis może być teraz wyświetlany w jednym oknie i na pełnym ekranie zarówno na komputerach PC, jak i komputerach typu Mac.

Podgląd oświetlenia w czasie rzeczywistym
Podgląd w czasie rzeczywistym jest jedną z najważniejszych cech programu Artlantis. Niezależnie od tego, jakie zmiany zostaną dokonane w ustawieniach materiałów, świateł, otoczenia itd., podgląd jest natychmiast automatycznie aktualizowany.

Zarządzanie kadrami
Program oferuje swobodę w kreowaniu, zapisywaniu i zarządzaniu punktami umiejscowienia kamery. Każdy z nich umożliwia stworzenie realnego studium sceny poprzez dostosowanie daty, zmianę źródła światła, obiektywu kamery, dodanie tła. Edytuj i zapisuj kombinacje parametrów, które są dla Ciebie przydatne, na liście kadrów z lewej strony okna programu.  

 

Intuicyjny pasek narzędzi
Teraz wszystkie narzędzia zgrupowane są na górze ekranu w ramach pięciu paneli: Shaders, Lights, Heliodons, Objects oraz Perspectives. Przejrzysty pasek narzędzi został zaprojektowany tak, aby umożliwić dostęp do jak największej ilości funkcji za pomocą minimalnej liczby kliknięć. Dzięki temu możliwe jest dostosowywanie ustawień oraz ulepszanie sceny i jednoczesne obserwowanie zmian na oknie podglądu.

Widok 2D
Rysowanie zakrzywionych ścieżek kamery, ustawianie wysokości obiektu… - niektóre zadania trudno jest wykonać w widoku 3D, dlatego też Artlantis umożliwia Ci pracę także na dwuwymiarowym widoku modelu.

Widokówki (Postcards)
Spędzasz mnóstwo czasu na tworzeniu i dostosowywaniu materiałów dla każdego projektu. Widokówki to rozwiązanie, które pozwala na zapisywanie ustawień materiałów i wczytywanie ich w dowolnym momencie, nawet dla innych projektów. Po prostu wybierz z panelu, z której widokówki chcesz wczytać materiał i przeciągnij go na wybraną powierzchnię.

Biblioteka obiektów i materiałów
Artlantis 5 zawiera bibliotekę ponad 400 obiektów i materiałów, których możesz użyć do wzbogacenia swojej sceny.

Organizacja biblioteki
Katalog obiektów jest zorganizowany w kategorie reprezentowane przez ikony i subkategorie, określane przez nazwy. Taka struktura umożliwa łatwe odnalezienie elementów w bibliotece i dodawanie własnych obiektów w zorganizowany sposób do istniejących lub tworzonych przez użytkownika kategorii. Okno katalogu może być również wyświetlone na pełnym ekranie drugiego monitora, co sprawia, że praca z biblioteką jest jeszcze łatwiejsza.

Shadery
Artlantis 5 sprawia, że używanie shaderów jest szybkie i łatwe. Załaduj wszystkie atrybuty danego shadera, takie jak odcień, zabarwienie, odbicia lustrzane, błyszczenie, efekt rozmycia, skala i orientacja deseni itp., do wybranego materiału poprzez przeciągnięcie odpowiedniej pozycji z folderu na wybraną powierzchnię w scenie.

Mapowanie tekstury
Teraz możesz używać własnych materiałów jako tekstur. Zaimportuj obrazy poprzez proste przeciągnięcie ich z folderu, a następnie sklonuj je w poziomie/w pionie, aby pokryć zaznaczoną powierzchnię.

Mapowanie typu Relief mapping 

Powtarzalne wzory płytek

Obiekty 3D
Artlantis pozwala na swobodne przemieszczanie obiektu w przestrzeni modelu i wyrównywanie go do innych obiektów. Obiekty mogą być zapisywane w programie i mogą zawierać źródła światła, które są automatycznie odtwarzane przy załadowaniu do nowej sceny.

3D People
Artlantis Render oferuje bibliotekę statycznych postaci stworzonych we współpracy z AXYZ Design, które można modyfikować według swoich potrzeb. Tak jak inne obiekty, również postacie umieszczane są w modelu poprzez proste przeciągnięcie z katalogu.

Billboards
Dodawaj do sceny specjalne dwuwymiarowe obrazy, zwane w Artlantis Billboard, które zawsze będą zwrócone w stronę kamery.

Rośliny 3D
Artlantis oferuje bogatą kolekcję roślin stworzonych we współpracy z VB Visual oraz Bionatics. Obiekty roślinne posiadają pewne zmienne cechy umożliwiające m.in. automatyczne dostosowywanie zabarwienia i gęstości liści według wybranej przez użytkownika daty. 

Sklep z obiektami
Program oferuje dostęp z poziomu aplikacji do Artlantis Store umożliwiającego zakup dodatkowych obiektów i shaderów. Użytkownik może wybierać spośród ponad 5000 elementów.

Wtyczki i kompatybilność
Artlantis to połączenie najbardziej zaawansowanych funkcji realistycznej symulacji obiektów i oświetlenia dla każdego projektu 3d. Artlantis współpracuje z programami takimi jak: ArchiCAD, Revit, SketchUp, Vectorworks czy Arc+. Bezproblemową współpracę z wiodącymi programami CAD umożliwia import plików DWX, OBJ i FBX oraz wtyczki dla formatów DXF, DWG i 3DS.

Funkcja „Use reference file” umożliwia użytkownikowi na uaktualnianie projektu bez utraty informacji wprowadzonych uprzednio w programie Artlatis.

Oświetlenie
Od słabych promieni świtu do oślepiającego światła w południe, od tajemniczego półmroku krypty po odbijający się w wodzie blask słońca – Artlantis oferuje Ci wszystkie rodzaje źródeł światła (spotlight, żarówka, słońce, niebo) oraz efektów optycznych (atmosfera, naświetlenie, rozszczepienie, halo), które potrzebujesz, aby Twoje wizualizacje były jak najbardziej realistyczne.

Heliodony
Zapomnij o generowaniu światła naturalnego za pomocą skomplikowanej kombinacji źródeł światła sztucznego. Wykorzystanie narzędzia Heliodon pozwala na oszczędność czasu i uzyskanie realistycznego wyniku. Opcja ta pozwala na symulację oświetlenia słonecznego i światła nieba, automatycznie oblicza również rozproszenie promieniowania i kolorowe odbicia opierając się na podanej dacie, godzinie i szerokości geograficznej. W Artlantis znajdziesz także model „fizycznego nieba”, ze słońcem, księżycem, gwiazdami i różnorodnymi rodzajami chmur.

Światła 
Program daje bardzo realistyczne rezultaty także w przypadku dystrybucji i rozproszenia światła sztucznego. W Artlantis możesz wybierać spośród dziewięciu typów projekcji światła i dodawać promienie światła do dowolnych źródeł sztucznego oświetlenia. Ustawianie, dostosowywanie i duplikowanie źródeł światła możliwe jest w widoku 2D lub bezpośrednio w podglądzie 3D za pomocą nowych, wygodnych kontrolerów.

Świecące materiały
Materiały Neon Shaders pozwalają ma symulowanie różnych zjawisk fizycznych, których źródłem są świecące powierzchnie (odbicia, przenikanie światła przez powierzchnię itd.). 

Tło HDRI 
Wykorzystanie obrazu HDR zapewnia sferyczne tło dla każdego ujęcia kamery oraz ogólne oświetlenie sceny, włączając w to cienie i pełne odbicia. Sprawia to, że obrazy HDR to przydatne narzędzie również w scenach zawierających odbijające powierzchnie. Z uwagi na specjalny kanał oświetlenia zawarty w obrazach HDR, uzyskane renderingi będą bardzo realistyczne. 

Perspektywy
Kiedy już stworzysz, oteksturujesz i oświetlisz daną scenę 3D, przychodzi pora na pokazanie jej z jak najlepszego ujęcia. Artlantis umożliwia Ci wybór spomiędzy wielu pozycji kamery, kątów obiektywu, perspektyw czy rodzajów tła, abyś mógł zaprezentować wszystkie aspekty swojego projektu. 

Wizualizacje modelu w rzeczywistym otoczeniu
Nie musisz się teraz ubiegać do oprogramowania do obróbki graficznej, aby utworzyć wizualizację obiektu w jego rzeczywistym otoczeniu np. dla celów uzyskania odpowiednich pozwoleń. Z programem Artlantis możesz zintegrować swój trójwymiarowy model z fotografią za pomocą kilku kliknięć myszką.

Minimalne wymagania systemowo-sprzętowe

  • Procesor: Intel® Dual-Core 2.66 GHz
  • RAM: 4GB dla 32bit / 6GB  dla 64bit
  • System : Mac OS X 10.6.8, Windows Vista
  • Karta graficzna: 512 Mb, OpenGL
  • Minimalna rozdzielczość: 1280 x 800
  • Dostęp do Internetu

Rekomendowane wymagania systemowo-sprzętowe

  • Procesor: Intel® Core i7, 4+ Core
  • RAM: 8 lub 16 GB
  • System : Mac OS X 10.8, 10.9, Windows 7 lub 8 (64 bit)
  • Karta graficzna: 1 GB, OpenGL
  • Minimalna rozdzielczość: 1920 x 1080
  • Dostęp do Internetu