Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silverlight 4 w działaniu Pete Brown Nowa

19-01-2012, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 72 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2000257445
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 16   
Koniec: 14-01-2012 20:51:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Silverlight 4 w działaniu


Silverlight 4 w działaniu
Tytuł: Silverlight 4 w działaniu
Autor: Pete Brown
ISBN: [zasłonięte]978-8341-070-9
Ilość stron: 850
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: APN Promise


Silverlight udostępnia nam całkiem nowe sposoby tworzenia bogatych aplikacji internetowych, a wersja Silverlight 4 dodaje wiele znaczących usprawnień do tej technologii.

Silverlight 4 w działaniu to wyczerpujący przewodnik po budowaniu aplikacji przy użyciu C#. Przechodzi do działania od razu w rozbudowanym wstępie. W kolejnych częściach zawiera wiele ciekawych przykładów dotyczących elastycznego układu, rozszerzania kontrolek, modelów komunikacji i wiązania, bogatych multimediów, animacji i wiele więcej.

Ta książka zajmuje się kwestiami praktycznymi związanymi ze stosowaniem wzorców, testowania i optymalizacji wydajności. Nie jest wymagane żadne wcześniejsze doświadczenie związane z Silverlight.

• Efektywne projektowanie interfejsów użytkownika przy pomocy MVVM
• Budowanie aplikacji wykorzystujących usługi WCF RIA Services
• Działanie poza przeglądarką, COM i niestandardowa otoczka okna

Pete Brown ma tytuł Microsoft Community Program Manager w zakresie technologii Silverlight i WPF. Pierwsze wydanie tej książki zostało napisane przez niezależnych programistów Chada Campbella i Johna Stocktona.

Nie tylko przedstawia wyjaśnienia krok po kroku, ale dogłębnie opisuje, dlaczego ­Silverlight działa w taki, a nie inny sposób. Pete Brown jest jedyną osobą, która mogła napisać tę książkę.

Rozdziały:

Część 1 Wprowadzenie do Silverlight

1. Wprowadzenie do Silverlight 1
1.1. Silverlight i sieć WWW 3
1.2. Silverlight i WPF 4
1.3. Typy aplikacji Silverlight 5
1.4. Co nowego pojawiło się od pierwszego wydania 6
1.5. Rozpoczęcie programowania w Silverlight 9
1.6. Budowa pierwszej aplikacji internetowej w Silverlight 10
1.7. Podsumowanie 20

2. Fundamenty XAML 23

2.1. Podstawy XAML 24
2.2. Drzewa obiektów i zakres nazw 39
2.3. Rozszerzenia XAML i konwertery typów 44
2.4. Ładowanie XAML podczas działania programu 48
2.5. Narzędzia do pracy z XAML 51
2.6. Podsumowanie 52

3. Model aplikacji i wtyczka Silverlight 53
3.1. Model aplikacji Silverlight 54
3.2. Tworzenie wtyczki Silverlight 65
3.3. Integrowanie wtyczki Silverlight 70
3.4. Podsumowanie 81

4. Integracja z przeglądarką 82
4.1. Silverlight i model DOM w HTML 83
4.2. Zarządzanie stroną WWW z poziomu kodu zarządzanego 85
4.3. Praca z oknem przeglądarki użytkownika 89
4.4. Łączenie świata skryptowego i świata kodu zarządzanego 92
4.5. Umieszczanie HTML w Silverlight 96
4.6. Podsumowanie 106

5. Integracja z pulpitem 107
5.1. Silverlight poza przeglądarką 108
5.2. Tworzenie aplikacji uruchamianych poza przeglądarką 113
5.3. Ucieczka z piaskownicy – podwyższone zaufanie 123
5.4. Dostęp do plików lokalnych 128
5.5. Automatyzacja COM 130
5.6. Kontrola okna gospodarza 135
5.7. Uruchamianie na pełnym ekranie 142
5.8. Przechowywanie danych w pamięci izolowanej 145
5.9. Podsumowanie 153

6. Obrazowanie, układ elementów i transformacje 155
6.1. UIElement i FrameworkElement 156
6.2. Proces obrazowania 165
6.3. System układu elementów 174
6.4. Transformacje obrazowania 179
6.5. Transformacje rzutowania trójwymiarowego 187
6.6. Podsumowanie 191

7. Panele 192
7.1. Canvas 193
7.2. StackPanel 197
7.3. Grid 199
7.4. Podsumowanie 210

8. Dane wejściowe od użytkownika 211
8.1. Przechwytywanie klawiatury 212
8.2. Dane wejściowe myszy 216
8.3. Korzystanie z wielodotyku 221
8.4. Zbieranie danych wprowadzanych wirtualnym atramentem 223
8.5. Podsumowanie 227

9. Tekst 228
9.1. System tekstowy 229
9.2. Wyświetlanie tekstu 232
9.3. Osadzanie czcionek 243
9.4. Wprowadzanie i edycja tekstu 244
9.5. Wprowadzanie i wyświetlanie tekstu sformatowanego 252
9.6. Podsumowanie 261

10. Podstawowe i kontrolki użytkownika 263
10.1. Control 264
10.2. ContentControl 267
10.3. Kontrolki przycisków 270
10.4. ItemsControl 275
10.5. Tworzenie kontrolek UserControl 282
10.6. Podsumowanie 289

Część 2 Struktura aplikacji

11. Wiązanie 293
11.1. Wiązanie z naszymi danymi 294
11.2. Zrozumienie źródła wiązania 299
11.3. Dostosowywanie wyświetlania 309
11.4. Tworzenie szablonów danych 315
11.5. Podsumowanie 318

12. Kontrolki danych: DataGrid i DataForm 319
12.1. DataGrid 320
12.2. DataForm 328
12.3. Adnotacje dotyczące wyświetlania danych 339
12.4. Podsumowanie 343

13. Sprawdzanie poprawności danych wejściowych 344
13.1. Przykładowe źródło i interfejs użytkownika dla sprawdzania poprawności
13.2. Sprawdzanie poprawności właściwości oparte na wyjątkach 349
13.3. Synchroniczne sprawdzanie poprawności przy pomocy
13.4. Asynchroniczne sprawdzanie poprawności przy pomocy
13.5. Adnotacje dotyczące sprawdzania poprawności 365
13.6. Porównanie sposobów sprawdzania poprawności 372
13.7. Podsumowanie 373

14. Sieć i komunikacja 374
14.1. Zaufanie, bezpieczeństwo i ograniczenia przeglądarki 375
14.2. Łączenie się ze źródłami danych 382
14.3. Kliencki stos HTTP 396
14.4. Robienie użytku z danych 401
14.5. Korzystanie z usług zaawansowanych 408
14.6. Łączenie się z innymi aplikacjami Silverlight 420
14.7. Podsumowanie 424

15. Nawigacja i okna dialogowe 426
15.1. Zarys nawigacji w przeglądarce 427
15.2. Szablon Navigation Application 430
15.3. Nawigowanie do innych stron 436
15.4. Nawigacja poza przeglądarką 448
15.5. Wyświetlanie okien dialogowych i wyskakujących 454
15.6. Podsumowanie 462

16. Tworzenie struktury i testowanie aplikacji w oparciu o wzorzec MVVM/ViewModel 464
16.1. Konfi gurowanie projektu i tradycyjne podejście wykorzystujące kod
16.2. Podstawy wzorca Model-View-ViewModel 474
16.3. Wyodrębnianie kodu wielokrotnego użytku 483
16.4. Lepsze oddzielenie od interfejsu użytkownika 488
16.5. Testowanie 502
16.6. Podsumowanie 509

17. Usługi WCF RIA Services 510
17.1. Architektura, narzędzia i szablon usług WCF RIA Services 512
17.2. Udostępnianie danych w usłudze domenowej 517
17.3. Filtrowanie, sortowanie, grupowanie i stronicowanie 534
17.4. Aktualizowanie danych 543
17.5. Luźne sprzężenie: korzystanie z modeli prezentacyjnych 551
17.6. Logika biznesowa 559
17.7. Uwierzytelnianie i autoryzacja 561
17.8. Podsumowanie 567

Część 3 Uzupełnianie interfejsu

18. Grafi ka i efekty 571
18.1. Kształty 572
18.2. Geometry 577
18.3. Pędzle 581
18.4. Efekty 589
18.5. Podsumowanie 599

19. Drukowanie 600
19.1. Jak działa drukowanie w Silverlight 601
19.2. Drukowanie informacji ekranowych 609
19.3. Drzewa wizualne dedykowane do drukowania wielostronicowego 616
19.4. Podsumowanie 633

20. Wyświetlanie i przechwytywanie multimediów 634
20.1. Audio i wideo 635
20.2. Listy odtwarzania 648
20.3. Interaktywne odtwarzanie 652
20.4. Korzystanie z zawartości zabezpieczonej 655
20.5. Korzystanie z platformy Silverlight Media Framework 657
20.6. Praca z surowymi multimediami 661
20.7. Korzystanie z kamery internetowej 673
20.8. Podsumowanie 684

21. Praca z obrazami bitmapowymi 685
21.1. Podstawowa obsługa obrazów 686
21.2. Tworzenie obrazów w trakcie działania aplikacji 687
21.3. Deep Zoom 695
21.4. Radzenie sobie z pustym miejscem 700
21.5. Podsumowanie 705

22. Animacja i zachowania 706
22.1. Animacja: chodzi o czas 707
22.2. Opanowywanie linii czasu 708
22.3. Korzystanie z planów animacji 717
22.4. Klatki kluczowe 725
22.5. Funkcje łagodzące 731
22.6. Zachowania, wyzwalacze i działania 736
22.7. Podsumowanie 741

23. Zasoby, style i szablony kontrolek 742
23.1. Korzystanie z zasobów 743
23.2. Nadawanie stylu elementom 754
23.3. Tworzenie szablonów 760
23.4. Obsługa stanów wizualnych 766
23.5. Udostępnianie naszych stanów wizualnych 772
23.6. Podsumowanie 773

24. Panele i kontrolki 774
24.1. Tworzenie niestandardowego panelu 775
24.2. Tworzenie niestandardowej kontrolki 786
24.3. Podsumowanie 795

25. Interfejs instalacji i ładowania 796
25.1. Obsługa scenariuszy, gdy Silverlight nie jest zainstalowany 797
25.2. Korzystanie z niestandardowego modułu ładującego 800
25.3. Podsumowanie 805

A. Konfi guracja bazy danych, połączenia i modelu danych
A.1. Instalacja bazy danych AdventureWorks 807
A.2. Połączenie bazodanowe i jednostki danych 809