Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik zaburtowy EVINRUDE E-TEC V6 G2 E200 LH 2015

10-07-2015, 20:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 86 372 zł     
Użytkownik aquapower1
numer aukcji: 5079667571
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Wyświetleń: 256   

Dodatkowe informacje:
Waga [kg]: 0.00 [kg]
Typ: Spalinowe
Moc [kW]: 0.00 [kW]
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
Marka: Evinrude
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 250.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez nazwy

 

ul. Kostrzyńska 1A

66-400 Gorzów Wlkp.

 

tel. 95 7222 004

 

kom. 697 [zasłonięte] 265

 

email: [zasłonięte]@op.pl

 
 

 

Gotówka

 

Przedpłata

 

 
 

 

 

Przed opcją " KUP TERAZ" zadzwoń/zapytaj o dostępność.

 

Wystawiamy  pełną F-VAT.

 
 

Aqua Power to wysoka jakość wykonywanych usług połączona z pasją. Dzięki naszemu profesjonalizmowi i doświadczeniu, osiągnęliśmy wysoki poziom w serwisowaniu sprzętu pływającego nie osiągalny dla innych serwisów w kraju!


 

Na naszych aukcjach allegro znajdziecie Państwo na sprzedaż nowe i używane skutery wodne marki Sea-Doo, quady Can-Am oraz silniki zaburtowe marek Evinrude, Tohatsu.

 

Jesteśmy autoryzowanym dealerem Sea-Doo, Can-Am, Evinrude, Kawasaki, Tohatsu oraz od 2014 roku dealerem Hondy.


 

Przedmiotem aukcji jest silnik zaburtowy amerykańskiej firmy 

 

 

 

MODEL: E-TEC V6 G2 E200

OPCJA: LH 

 

Oznaczenia: 

C - przekładnia przeciwbieżna ze wspomaganiem trymowania i odchylania

D - E-TEC

L - kolumna 20' (508mm)

P - wspomaganie trymowania i odchylania

S - wspomaganie trymowania i odchylania, wersja w kolorze białym

H - wersja H.O.

X - kolumna 25' (635mm)

 

149kW -200 KM

2015 rok

 

Cena: 19 630,00 € brutto*

*Cena pojazdu w PLN może się zmieniać w zależności od wahań kursu EURO

Evinrude E-TEC G2 został od początku do samego końca zaprojektowany i stworzony przez firmę BRP!
Po pierwszym uruchomieniu ciesz się pływaniem przez 500 godzin bez wizyty u dealera!!!

Nowy silnik G2 jest również korzystniejszy dla środowiska, mówią o tym testy przeprowadzone pod wypływem emisji spalin oraz zauważalnie mniejsze zużycie paliwa od poprzedników!
Teraz możesz sam zaprojektować kolorystycznie swój własny silnik
Evinrude!
Kliknij w link do kreatora lub skopiuj poniższy adres do przeglądarki
http://www.chooseyouretec.com/en-us/

 W ofercie posiadamy silniki Evinrude E-TEC z 2014/2013 w atrakcyjnych cenach.

 

Zapytaj o cenę!

 

Dlaczego Evinrude E-TEC G2 ??

5 LETNIA GWARANCJA!!!

 

Gwarancja na korozję - 5lat!

 

500 godzin bez przeglądu

 

75% mniej emisji spalin w porównaniu z silnikami 4-suwowymi

 

15% mniejsze zużycie paliwa

 

20% więcej momentu obrotowego

 

 

Evinrude E-TEC G2 to pierwszy na świecie silnik zaburtowy z wymiennymi kolorowymi panelami. Aby stworzyć silnik idealnie dopasowany do łodzi do wyboru masz 5 bocznych paneli, 5 górnych i przednich paneli oraz 14 akcentów kolorystycznych.
 
Dzięki specjalnemu systemowi wszystkie kable silnikowe poprowadzone są w jednym przewodzie. Zmniejsza to w znacznym stopniu ryzyko przetarcia poszczególnych kabli. W pełni zintegrowany system cyfrowego sterowania tak zaprojektowano, aby monitoring pracy silnika był jeszcze bardziej czytelny.
 
Nowy Evinrude E-TEC G2 zaprojektowano, ponieważ oferowane silniki zaburtowe nie spełniały oczekiwań klientów w zakresie mocy i momentu obrotowego. Silnik ten charakteryzuje się przede wszystkim szybszym przyśpieszeniem, większą siłą holowania oraz zmniejszoną emisją spalin. System E-TEC bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach dwusuwowych zapewnia bardzo szybko osiągany maksymalny moment obrotowy, ponieważ każdy suw dostarcza mocy silnikowi. Dynamiczne wspomaganie kierownicy oraz całkowicie nowy system i-TRIM daje możliwość lepszej kontroli. Elegancki hydrodynamiczny mechanizm SLX zmniejsza wysiłek związany z kierowaniem łodzią bez utraty prędkości. Nowy proces spalania PurePower przyczynia się do zwiększenia o 20% momentu obrotowego, większej mocy holowania, bardziej stabilnej pracy silnika oraz mniejszego o 15% zużycia paliwa w porównaniu z silnikami czterosuwowymi.
 
Silniki zaburtowe E-TEC objęto gwarancją do 5 lat albo 500 godzin bez konieczności dokonywania przeglądu serwisowego oraz pięcioletnią gwarancją antykorozyjną. Przed sezonem zalecane jest jedynie sprawdzenie stanu silnika. We wszystkich silnikach E-TEC nie występuje okres dotarcia oraz nie ma konieczności wymiany oleju.

 

 
 

 

  • Typ silnika: 6-cylindry 74 st. E-TEC DI
  • Pojemność skokowa: 3441 cc
  • Średnica cylindra x skok tłoka: 98 x 76 mm
  • Rozruch: Elektryczny
  • Sterowanie: Zdalne
  • Biegi: Naprzód – Neutral – Wstecz
  • Przełożenie przekładni: 1.86:1 (20'), 1.85:1 (25')
  • Zakres skoku śruby napędowej: 3,6’’ -2,6’’
  • Zalecana wysokość pawęży:  20’’, 25″
  • Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa
  • Pojemność miski olejowej: 1,0 l
  • Zbiornik paliwa: -
  • Waga: 244kg
  • Alternator: 133A
  • Zakres obrotów maksymalnych: 5400 – 6000 rpm
  • Zalecany olej: Evinrude/Johnson XD-100
  • Zalecane paliwo: PB95