Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SILNIK ROMET.NIE MA LEPSZEGO!!ZOBACZ OPIS!!JEDYNY

20-01-2012, 7:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 800 zł     
Użytkownik omega20000
numer aukcji: 2028214118
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 589   
Koniec: 13-01-2012 15:20:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!! MAM NA SPRZEDAŻ SILNIK DO ROMET 2 BIEGOWY.

JEST TO SILNIK ABSOLUTNIE WYJATKOWY. JEST PO KAPITALNYM REMONCIE ALE NIE PO TAKIM ZWYKŁYM

REMONCIE JAK PISZE WIEKSZOŚĆ SPRZEDAJACYCH.WYMIENILEM TO I TO I TYLE!!NAJWAZNIEJSZE JEST TO

JAKIE CZESCI ZOSTAY WYMIENIONE I JAK ZOSTAŁY WYMIENIONE I PRZEZ KOGO!! W MOIM PRYZPADKU

ZOSTAŁO WYMIENIONE: WAL KORBOWY NAJLEPSZY JAKI BYŁ DOSTEPNY NA RYNKU OCZYWISCIE Z

ŁOZYSKIEM IGIELKOWYM PODWOJNYM. CYLINDER OCZYWISCIE ORGINAŁ ZMD, LOZYSKA SKF C3

(WSZYSTKIE), SIMERINGI, TARCZE SPRZEGLA ,KOSZ SPRZEGLOWY ORGINAL ZMD, ZEBATKA ZMD ,TLOK I

PIERSCIENIE ZMD OCZYWISCIE WSZYSTKO MOMINAL, SWIECA APARAT ZMIANY BIEGOW, SWORZEN TLOKA

,KOŁO PRZEKŁADNI STAŁEJ ZMD, NAKRETKI, ZABEZPIECZENIA,KLINY OCZYWISCIE WSZYSKIE CZESCI BYLY

  NOWIUTKIE. A TERAZ TROCHE O OSOBIE KTORA TO ROBILA I JAK TO ROBIŁA. PO PIERWSZE NIECHCE

NIKOGO OBRAZIC NA ALLEGRO KTORY SPRZEDAJE TAKI SILNIK. TWIERDZI ZE WYMIENIL TO I TAMTO I PISZE

ZE SILNIK ''IGŁA'' TO CO JA MAM POWIEDZIEC O MOIM SILNIKU?! MECHANIK KTORY TO ROBIŁ JEST TO

PASJONAT POLSKICH MOTOROWERÓW.JEST NAJWIEKSZYM PROFESJONALISTA JAKIEGO W ŻYCIU

SPODKAŁEM W TYM CO ROBI.REMONTUJE SILNIKI OD 30 LAT.POSIADA DO TEGO PROFESJONALNE

NARZEDZIA I CO NAJWAŻNIEJSZE WIEDZE!!DOPRACOWAŁ W TYM SILNIKU NAJMNIEJSZE

SZCZEGÓŁY!POPRAWIŁ ŻYWOTNOSC TEGO SILNIKA CO NAJMNIEJ DWU KROTNIE OD

FABRYCZNEGO.FABRYCZNE MIAŁY PEWNE WADY KTORE SA TUTAJ WYELIMINOWANE.NP:KOSZ

SPRZEGŁOWY BYŁ NA JAKIS SMIESZNYCH BOLCACH Z ZAWLECZKAMI I SPRZEGŁO DZWONIŁO I WYBIJAŁY

SIE TAM TE ELEMENTY A W MOIM PRZYPADKU NIE MA JAKIS BOLCOW Z ZAWLECZKAMI TYLKO SA

ZASTOSOWANE SPECJALNIE DOTOCZONE I NAGWINTOWANE SRUBKI I CAŁOSC JEST SKRECONA NA 3 ŚRUBKI

I TERAZ STANOWI TO JEDNOLITA CAŁOŚĆ BEZ ŻADNYCH LUZOW. TO JEST JEDNA Z KILKU MANKAMENTOW

KTÓRA JEST POPRAWIONA.NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA JEST JAK ZOSTAŁ ZAMONTOWANY WAŁ KORBOWY.MOJ

MECHANIK JEST NAJWIEKSZYM WROGIEM MONTOWANIA WAŁU ZA POMOCA MŁOTKA.NAWET MAŁE

UDERZENIE MŁOTKIEM PRZY MONTAZU WAŁU POWODUJE JEGO USZKODZENIE I JEST NA ''DZIEN DOBRY'' PO

ZAMONTOWANIU KRZYWY.ON POSIADA DO TEGO SPECJALNY SCIAGACZ.MAŁO TEGO TO PO

ZAMONTOWANIU JESZCZE JEST ON USTAWIONY POD PRAWIDŁOWYM KATEM! CO PODEJRZEWAM NIKT TAK

NIE ROBI!NA PRZYKŁAD SWORZEN TŁOKOWY JEST ZAMONTOWANY (IDENTYCZNE WYMIARY) KTÓRY JEST

TRZY KROTNIE TWARDSZY I WYTRZYMAŁY OD ORGINALNEGO.NASTEPNA SPRAWA NIGDY NIE LEJE SIE

ZADNEGO OLEJU DO MIESZANKI JAKIEGOS SMIESZNEGO MIXOLU.MUSI BYC TYLKO LANY ORGINALNY OD

PIŁY MOTOROWEJ HUSQVARNA.SILNIK MA LEPSZA MIESZANKE,SPALANIE I NIE MA KOPCENIA I MA LEPSZE

SMAROWANIE I SAMO TO DAJE WIEKSZA ŻYWOTNOSC.TO JEST PROSTE PIŁA PRACUJE NA WIEKSZYCH

OBCIAZENIACH I OBROTACH I DAJE RADE NA TYM OLEJU A CO DOPIERO TAKI SILNIK.SPRUBOJMY WLAC

MIXOL DO PIŁY TO PO TYGODNIU LUB DWÓCH BEDZIE ZATARTA. NAJLEPSZYM PRZYKŁADEM JEST MOJ

MECHANIK KTORY MA ROZNE MOTOROWERY.JEDNYM Z NICH MA SIMSONA KTORY WYREMONTOWAŁ I

ZROBIŁ OD REMONTU 45TYS.KM NA TYM OLEJU BEZ OBSOLUTNIE ZADNEGO REMONTU WIEC NIKT MI NIE

POWIE ZE JEST TO BŁAD!!WRECZ PRZECIWNIE. OCZYWISCIE PO REMONCIE MOJEGO SILNIKA BYŁ

ODPALANY TYLKO NA TYM OLEJU.MAGNETO IDEALNIE PROSTE. SILNIK PO ODPALENIU NIE MA DOSŁOWNIE

ZADNYCH DRGAN.(POZA NATURALNA PRACA) SILNIK PO ROZEBRANIU NA CZEŚCI PIERWSZE ZOSTAŁ

IDEALNIE UMYTY.KARTERY BYŁY W IDEALNYM STANIE NIC NIE WYBITE. INACZEJ BY NIE

SKŁADAŁ.OCZYWISCIE KARTERY SA PARA O TYCH SAMYCH NUMERACH.WSZYSTKIE GWINTY BYŁY

POPRAWIONE I OCZYSZCZONE.KUPIŁEM NAJLEPSZE ŁOZYSKA JAKIE SA NA RYNKU.(SA DWIE FIRMY SKF I

FAG)ZA SAME ŁOZYSKA I SIMERINGI ZAPŁACIŁEM 79ZŁ.KAZDA ZEBATKA SKRZYNI ZOSTAŁA DOKŁADNIE

SPRAWDZONA I ZOSTAŁY ZAMONTOWANE TYLKO ZMD I CZEŚĆ Z NICH SA NOWE NIGDY NIE

ZAKŁADANE.KOŁO PRZEKŁADNI STAŁEJ TEŻ NOWE ZMD.ZAPŁON W IDEALNUM STANIE I WYREGULAWANY

TAK JAK I GAZNIK.TEN SILNIK NIE POSIADA ZADNYCH WAD.NIC NIE TRZEBA REGULOWAC.W SILNIKU NIE MA

JAKICHKOLWIEK PRZERÓBEK TYPU ''TUNING''WSZYSTKIE NAKRETKI TYPU WAŁ KOSZ SPRZEGŁOWY

WKRECONE NA SPECJALNY KLEJ KTÓRY POWODUJE ZE NIE MA PRAWA SIE COS ODKRECAC PODCZAS

EKSPLOATACJI.OCZYWISCIE MOZNA JE ODKRECIC PRZY POTRZEBIE.NIE JEST TO KLEJ NA STAŁE.TAK JAK

PISAŁEM SILNIK JEST DOPRACOWANY W NAJMNIEJSZYM SZCZEGÓLE I WADY NASZYCH INŻYNIERÓW Z

ROMETA SA WYELIMINOWANE!! SILNIK JEST LEPSZY OD FABRYCZNEGO CO NIE PODLEGA NAJMNIEJSZEJ

DYSKUSJI.SAM WAŁ JEST UTWARDZANY I Z ŁOŻYSKIEM IGIEŁKOWYM PRZY SWORZNIU TŁOKA I SAMO TO

DAJE DUŻO WIEKSZA ŻYWOTNOSC NIZ SMIESZNY WAŁ ZMD KTÓRY MIAŁ ZLE MOCOWANIE ŁOZYSKA

KORBOWODU I ZA PŁYTKO SIEDZIAŁ SWORZEN GŁOWNY W WALE CO POWODOWAŁ ZE ZAWSZE BYŁY Z TYM

PROBLEMY.SAM WAŁ SPROWADZAŁEM ZA 180ZŁ A NIE JAKIS Z ALLEGRO ZA 70 CZY 120ZŁ.STARAŁEM SIE

KUPOWAĆ COS NAJLEPSZEGO CO TYLKO MOGE DOSTAĆ!! NIE MA W MOJEJ AUKCJI NAJMNIEJSZEGO

OSZUSTWA ANI SCIEMY.GWARANTUJE ZE TEN SILNIK BEDZIE NAPRAWDE DŁUGO SŁUŻYŁ.PEWNIE JESZCZE

COS OMINOŁEM :) Z TYM SILNIKIEM.JEŻELI KTOS SIE

ZNA DOBRZE NA RZECZY TO ROZUMIE DLACZEGO JEST TAK WAŻNE CO I JAK JEST MONTOWANE!! JAKIES

PYTANIA PROSZE PISAC BO ODPOWIADAM NA KAŻDEGO E-MAILA. (SILNIK BYŁ JUŻ WCZESNIEJ CHWILE WYSTAWIONY ALE MIAŁEM PILNY WYJAZD WIEC MUSIAŁEM ZAKOŃCZYC AUKCJE).

 

 

JESZCZE JEDNO JEŻELI KTOŚ BEDZIE SOBIE ŻYCZYŁ GŁOWICE BEZ UCHWYTU TO MOGĘ ZMIENIĆ NA DRUGA.

MAM NOWIUTKA BEZ UCHWYTU.





Dodano 2[zasłonięte]012-01 00:38
ZAPOMNIAŁEM DODAĆ WCZESNIEJ.
NA SILNIK DAJE 6 MIESIĘCY GWARANCJI !!