Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik Honda 15KM krótka stopa, nowa PROMOCJA!

28-06-2015, 9:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik pontonik-pl
numer aukcji: 5450108898
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 31   
Koniec: 28-06-2015 09:01:21

Dodatkowe informacje:
Waga [kg]: 46.50 [kg]
Typ: Spalinowe
Moc [kW]: 0.00 [kW]
Siła ciągu [lbs]: 0.00 [lbs]
Śruba napędowa: 3-łopatkowa
Marka: Honda
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 49.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@pontonik.pl
tel. 91-88-19-458
kom. 78-33-66-777

Adres:
Niklowa 12a,c
70-747 Szczecin
Dla Państwa wygody udostępniamy różne możliwości płatności min. płatność błyskawiczna poprzez Allegro, przelewy (dane rachunków w zakładce “Dostawa i płatność”) oraz umożliwiamy dokonanie zakupu poprzez atrakcyjny system ratalny. Jesteśmy profesjonalnym sklepem i serwisem motorowodnym, dlatego umożliwiamy również płatności w siedzibie firmy.
Koszty wysyłki podane są w zakładce “Dostawa i płatność”, znajdującej się nad aukcją.
Silnik zaburtowy marki Honda 15 KM SHU - krótka stopa

 

PROMOCJA! 10500zł zamiast 12200zł!

Ograniczona ilość silników (promocja ważna do odwołania)

 

W pozostałej ofercie również:

Silnik Honda 15 KM LHU - krótka stopa - 10300 zamiast 12400zł

Silnik Honda 15 KM LRU - długa stopa sterowany manetką- 12900 zamiast 15000zł

Silnik Honda 15 KM LRU - długa stopa sterowany manetką- 12700 zamiast 14800zł

Silnik 4 suwowy, charakteryzujący sie nieprzeciętną kulturą pracy.

 

 

 W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.


 

  

  Innowacja w przyspieszaniu 


Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy  w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest również wyposażony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zapewnia bardzo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
Ponadto, aby zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury oraz obrotów maksymalnych.

Wielofunkcyjne 

Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej szeroki zestaw wyposażenia dodatkowego, tj. przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik,  automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu bardzo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia posiada  unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy oraz wiele innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.

 



  • Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
  • Specjalna 4 łopatowa śruba Power Thrust do ciężkich jednostek w opcji
  • Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
  • Automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
  • Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
  • Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
  • Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
  • Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
  • Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
  • System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
  • monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
  • Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
  • Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
  • oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
  • Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
  • Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
  • Wygodny uchwyt i rączka transportowa
  • Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem


Ciche, czyste i bardzo ekonomiczne

  

Honda BF15

Silnik

Pojemność 350 cm3

Typ silnika

4 suwowy, OHC

Moc silnika

15 KM / 5.000-6.000 obr. / min.

Gaźnik z pompką przyspieszającą

Tak

Zapłon cyfrowy

PGM-IG

Automatyczna dekompresja ułatwiającą

rozruch

Tak

Automatyczne ssanie

Wersje z rozrusznikiem elektrycznym

Ssanie manualne

Wersje z rozrusznikiem ręcznym

Rozruch

Elektryczny i ręczny lub ręczny

Sterowanie

Rumplem (H) lub manetką (R)

Wersje z power tiltem

Tak (T)

Wersje z siłownikiem gazowym

Tak (G)

Podnoszenie z podporą na płytką wodę

Tak

Tłumik szmerów ssania

Tak

Szybka blokada obrotu kolumny

Wersje z rumplem

Separator wody wlotu powietrza pokrywy

silnika

Tak

Niski poziom wibracji silnika

Tak

Układ monitorujący slow-stop

Tak

Alarm dźwiękowy

Wersje z manetką

Ogranicznik obrotów maksymalnych

Tak

Ładowanie akumulatora 12V/12A

Wersje z rozrusznikiem elektrycznym

Ładowanie akumulatora 12V/6A

Wersje z rozrusznikiem ręcznym

Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika

Tak

Powłoka antykorozyjna

Tak

Rozbudowane zabezpieczenie anodowe

Tak

Śruby Power Trust do ciężkich jednostek

W ofercie

Wysokość pawęży (mm)

S-433, L-563

Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L)

S-od 46,5, L- od 49,5

Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika

wg. norm (98/37/EC, ICOMIA 39-94)

Z rumplem – 81 dB(A)

Z manetką – 77 dB(A)

 

 

 

Wild Lake Group - RÓŻNICĘ CZYNI JAKOŚĆ