Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siedem języków w siedem tygodni Programowanie NEW!

13-03-2012, 11:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik KsiegarniaBytom
numer aukcji: 2118998086
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 20   
Koniec: 14-03-2012 15:59:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
10:00 - 18:00

Telefon:
32[zasłonięte]281-48

napisz do nas


93 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110005 [zasłonięte] 320634


Siedem języków w siedem tygodni Praktyczny przewodnik nauki języków programowania
Siedem języków w siedem tygodni Praktyczny przewodnik nauki języków programowania
Bruce Tate
wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46337
rok wydania: 2011
stron: 368
oprawa:
format: 168x237
44,90
*cena z VAT

 

Siedmiotygodniowa podróż po czterech odmiennych paradygmatach programowania, siedmiu różnych stylach składni i czterech dekadach rozwoju języków!

  • Poznaj najważniejsze modele programowania i techniki obsługi współbieżności
  • Opanuj tajniki systemu prototypów i dynamicznych typów
  • Zostań wszechstronnym programistą, gotowym zmierzyć się z każdym projektem!

Jeśli myślisz, że to kolejna książka z serii "Jak schudnąć 50 kilogramów w trzy dni" albo "Jak zostać obrzydliwie bogatym w dwa tygodnie", na szczęście się mylisz! Oto podręcznik, który w siedem tygodni przedstawi Ci najważniejsze modele programowania na przykładzie siedmiu przydatnych języków. Zaproponowana tu innowacyjna forma nauki pozwoli Ci poznawać je dzień po dniu. Zaczniesz od krótkiego omówienia składni i możliwości każdego języka, by na końcu wypróbować go w akcji. I choć po lekturze tej książki nie staniesz się ekspertem, opanujesz to, co w każdym z przedstawionych tu języków jest kluczowe. Będziesz mógł tworzyć czytelniejszy, lepszy kod z mniejszą ilością powtórzeń. Zdobędziesz także niezwykle cenną umiejętność - zaczniesz sprawnie wykorzystywać pojęcia z jednego języka w celu znalezienia kreatywnych rozwiązań w innym!

W książce tej opisano jeden język programowania logicznego, dwa z pełną obsługą pojęć obiektowych, cztery o charakterze funkcyjnym i jeden prototypowy - wszystko po to, by zapewnić Ci możliwie najbardziej wszechstronne przygotowanie programistyczne. Lepiej przyswoisz sobie także techniki obsługi współbieżności, będące kręgosłupem następnej generacji aplikacji internetowych, oraz poznasz sposoby wykorzystywania filozofii "Let it crash" Erlanga do budowy systemów odpornych na awarie.

Jakie praktyczne języki poznasz dzięki tej książce?

  1. Ruby - język obiektowy, a przy tym łatwy w użytkowaniu i czytelny
  2. Io - prototypowy język, wyposażony w unikatowy mechanizm dystrybucji komunikatów
  3. Prolog - język oferujący łatwe rozwiązania, które w Javie lub C byłyby bardzo kłopotliwe
  4. Scala - jeden z języków nowej generacji, przeznaczony na maszynę wirtualną Javy
  5. Erlang - język funkcyjny, z mechanizmami obsługi współbieżności, na którym działa już kilka słynnych baz danych w stylu cloud
  6. Clojure - język, w którym wykorzystano strategię wersjonowania baz danych w celu zarządzania współbieżnością
  7. Haskell - język o charakterze czysto funkcyjnym

Jeden z tych języków może już wkrótce stać się Twoim ulubionym narzędziem!


Bruce Tate - prowadzi w Austin, w stanie Teksas, firmę RapidRed, która zajmuje się tworzeniem aplikacji w Ruby. Jest autorem ponad dziesięciu podręczników informatycznych, wydawanych na całym świecie. Należą do nich From Java to Ruby, Deploying Rails Applications, Beyond Java oraz zdobywczyni prestiżowej nagrody Jolt - książka Better, Faster, Lighter Java.

Dedykacja (7)
Podziękowania (9)
Słowo wstępne (13)
Rozdział 1. Wprowadzenie (17)

  • 1.1. Metoda w szaleństwie (17)
  • 1.2. Języki (19)
  • 1.3. Kup tę książkę (22)
  • 1.4. Nie kupuj tej książki (23)
  • 1.5. Ostateczny wniosek (26)
Rozdział 2. Ruby (27)
  • 2.1. Krótki rys historyczny (28)
  • 2.2. Dzień 1. Gdzie jest niania? (30)
  • 2.3. Dzień 2. Sfrunąć z nieba (38)
  • 2.4. Dzień 3. Poważna zmiana (52)
  • 2.5. Ruby. Podsumowanie (60)
Rozdział 3. Io (65)
  • 3.1. Przedstawiamy język Io (65)
  • 3.2. Dzień 1. Urywamy się ze szkoły. Wagarujemy (66)
  • 3.3. Dzień 2. Król kiełbasy (80)
  • 3.4. Dzień 3. Festyn oraz inne dziwne miejsca (89)
  • 3.5. Io. Podsumowanie (99)
Rozdział 4. Prolog (103)
  • 4.1. O Prologu (104)
  • 4.2. Dzień 1. Świetny kierowca (105)
  • 4.3. Dzień 2. Piętnaście minut do Wapnera (119)
  • 4.4. Dzień 3. Podbić Vegas (131)
  • 4.5. Prolog. Podsumowanie (143)
Rozdział 5. Scala (147)
  • 5.1. O języku Scala (148)
  • 5.2. Dzień 1. Zamek na wzgórzu (152)
  • 5.3. Dzień 2. Przycinanie żywopłotu i inne sztuczki (168)
  • 5.4. Dzień 3. Cięcie puchu (183)
  • 5.5. Scala. Podsumowanie (193)
Rozdział 6. Erlang (199)
  • 6.1. Przedstawiamy Erlanga (200)
  • 6.2. Dzień 1. Z wyglądu człowiek (204)
  • 6.3. Dzień 2. Zmiana form (215)
  • 6.4. Dzień 3. Czerwone pigułki (228)
  • 6.5. Erlang. Podsumowanie (241)
Rozdział 7. Clojure (245)
  • 7.1. Przedstawiamy język Clojure (246)
  • 7.2. Dzień 1. Szkolenie Luke'a (248)
  • 7.3. Dzień 2. Yoda i Moc (267)
  • 7.4. Dzień 3. Oko zła (282)
  • 7.5. Clojure. Podsumowanie (291)
Rozdział 8. Haskell (297)
  • 8.1. Przedstawiamy Haskella (297)
  • 8.2. Dzień 1. Wartości logiczne (299)
  • 8.3. Dzień 2. Wielka siła Spocka (315)
  • 8.4. Dzień 3. Łączność umysłów (326)
  • 8.5. Haskell. Podsumowanie (342)
Rozdział 9. Podsumowanie (347)
  • 9.1. Modele programowania (348)
  • 9.2. Współbieżność (351)
  • 9.3. Konstrukcje programowania (354)
  • 9.4. Znajdź swój głos (356)
Dodatek A Bibliografia (357)
Skorowidz (359)