Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Serwisy społecznościowe. Projektowanie

19-01-2012, 21:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061952
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 04:53:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Serwisy społecznościowe. Projektowanie
Joshua Porter

Serwisy społecznościowe. Projektowanie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1965-8
  • liczba stron: 200
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 170 x 230 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-07
  • Opis

    Poznaj siłę społeczności!

    • Jak skonstruować przyjazny system rejestracji?
    • Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników serwisu?
    • Jak zachęcić ludzi do współpracy?

    Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej liczby użytkowników, aktywnie uczestniczących w życiu serwisu WWW. Co ciekawe, ciągle udaje im się zaskoczyć internautów nowymi rozwiązaniami. Może i Ty masz szansę zbudować stronę, która zdobędzie popularność i stanie się miejscem spotkań oraz dyskusji dla wielu osób?

    Prawda, że to kuszące? Jednak najpierw musisz odpowiedzieć sobie na wiele pytań odnośnie funkcjonowania tego typu serwisów. W tej książce znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat cyklu życia aplikacji oraz zasad projektowania serwisów społecznościowych. Nauczysz się także identyfikować obiekty społeczne. Ponadto dowiesz się, jak stworzyć przyjazny system rejestracji, który nie będzie odstraszał użytkowników, oraz odkryjesz narzędzia pozwalające na analizę statystyk Twojego serwisu. Ta książka udziela odpowiedzi na jedno z najistotniejszych pytań: "Jak utrzymać zadowolenie i zaangażowanie użytkowników przez dłuższy czas?". Ty także poznaj odpowiedź!
    • Etapy cyklu życia aplikacji
    • Cechy charakterystyczne sieci społecznej
    • Rodzaje komunikacji
    • Zasady projektowania serwisów społecznościowych
    • Sposoby identyfikacji obiektów społecznych
    • Istota komunikacji w serwisie WWW
    • Zasady prowadzenia rejestracji użytkowników
    • Utrzymywanie i zwiększanie zaangażowania internautów
    • Zachęcanie ludzi do współpracy
    • Systemy adaptacyjne
    • Sposoby tworzenia opcji umożliwiających dzielenie się informacjami
    • Analiza wykorzystania serwisu
    Zbuduj prawdziwą społeczność dookoła swojej witryny!

    Spis treści:

    Wstęp (7)
    • Powrót do połączenia (7)
    • Częściowo projektowanie interfejsu, częściowo psychologia (8)
    • Co znajduje się w tej książce (9)
    • Jeden cel: lepszy projekt (12)

    Rozdział 1. Powstanie sieci społecznej (13)
    • Efekt Amazon (14)
    • Sieć społeczna (17)
    • Wnioski (32)

    Rozdział 2. Szablon do projektowania serwisów społecznościowych (33)
    • Metoda AOF (35)
    • Skup się na najważniejszej Aktywności (36)
    • Zidentyfikuj obiekty społeczne (43)
    • Wybierz zestaw najważniejszych opcji (46)
    • Wnioski (52)

    Rozdział 3. Prawdziwa komunikacja (53)
    • Rosnąca alienacja (55)
    • Jak mogło to wyglądać? (56)
    • Wartość prawdziwej komunikacji (58)
    • Postanowienie rozpoczęcia prawdziwej komunikacji (61)
    • Przyciągnij uwagę przez skupienie się na konkretnej społeczności (65)
    • Utrzymuj uwagę, pozytywnie reagując na negatywne informacje zwrotne (69)
    • Dell ma się dobrze (74)
    • Caveat venditor (75)
    • Wnioski (76)

    Rozdział 4. Projektowanie rejestracji (77)
    • O czym oni myślą? (78)
    • Rejestracja (78)
    • Zachowaj prostotę: technika dziennikarska (81)
    • Minimalizuj problemy przy rejestracji (104)
    • Wnioski (106)

    Rozdział 5. Projektowanie dla ciągłego korzystania (107)
    • Dlaczego ludzie się angażują? (109)
    • Pozwól zarządzać tożsamością (110)
    • Podkreślaj unikalność osoby (117)
    • Wykorzystanie wzajemności (119)
    • Pozwól budować reputację (121)
    • Promowanie wrażenia spełnienia (126)
    • Daj poczucie kontroli (128)
    • Daj w posiadanie (131)
    • Pokaż pożądane zachowania (132)
    • Przynależność do grupy (134)
    • Wnioski (136)

    Rozdział 6. Projektowanie dla inteligencji zbiorowej (137)
    • Złożone systemy adaptacyjne (139)
    • Pierwsze działanie (142)
    • Wyświetlanie treści (146)
    • Sprzężenie zwrotne (151)
    • Punkty podparcia (152)
    • Wnioski (154)

    Rozdział 7. Projektowanie dla udostępniania (155)
    • Dwa sposoby dzielenia się (157)
    • Dzielenie się (160)
    • Wnioski (174)

    Rozdział 8. Analiza lejka zmian (175)
    • Perspektywa lejka (176)
    • Analiza (177)
    • Trudności, na które trzeba zwrócić uwagę (183)
    • Znaczące wskaźniki (186)
    • Wnioski (189)

    Skorowidz (191)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa