Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SERWIS NAPRAWA KONSOL PS4 PLAYSTATION 4 | SGV W-WA

13-10-2014, 12:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER-com
numer aukcji: 4665475459
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 13-10-2014 11:33:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Top logo

Kontakt

Wysyłka

    Infolinia wysyłkowa czynna:
    pon.-pt. 10-16
    tel. 795 [zasłonięte] 583


     



Punkty Odbioru

Przedmiotem aukcji jest:



 

 

 

SERWIS i NAPRAWA KONSOL PLAYSTATION 4

 

Cennik:

 

naprawa płyty gównej 150-300zł


wymiana czytnika laserowego 300zł


odblokowanie,odzyskiwanie systemu -70-120zł

 

Instrukcja:

1. Kup usługę

2. Wyślij do nas konsolę

3. Oczekuj na kontakt z Naszym Serwisantem z wyceną naprawy. Wycena,ekspertyza jest nieodpłatna.

4. Po naprawie odeślemy ją do Ciebie kurierem za pobraniem z całą kwotą do zapłaty

Opis:

Oferujemy Państwu profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich typów konsol. Dokładamy wszelkich starań, aby usługi serwisu Naszej firmy były na najwyższym poziomie, i jak najniższej cenie.

 

    Wszelkie naprawy wykonujemy w możliwie jak najkrótszym terminie. W przypadku gdy produkt posiada oryginalną gwarancję producenta należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją zgodnie z podanymi punktami dotyczącymi reklamacji. Zazwyczaj adresy punktów autoryzowanych serwisów podane są na karcie gwarancyjnej lub na oficjalnych stronach internetowych danego producenta. W przypadku wystąpienia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.

 

    Gwarancja Świat Gier ważna jest wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków: Klient zgłaszający reklamację dokonał jego zakupu bezpośrednio w Naszym sklepie. Uszkodzenia produktu wynikają wyłącznie z jego wady ukrytej. Uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, samodzielne ingerowanie w produkt, brak plomb gwarancyjnych unieważnia gwarancje. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz kopią (ksero) karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu. Nie wydajemy duplikatów. W przypadku dostarczenia sprzętu wysyłkowo należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia, dokładny adres i kontakt telefoniczny.

 

Po dostarczeniu do nas konsoli ,oczekują Państwo na kontakt ze strony serwisanta w celu informacji o usterce oraz wycenie naprawy. Nastepnie serwisant po naprawie sprzętu poinformuje Państwa o możliwosci jego odbioru w naszym sklepie wraz ze wszystkimi kosztami ,a my oczekujemy na Państwa wizyte u nas.

 

    Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o możliwie najkrótszy okres, jeśli usunięcie naprawy nie będzie możliwe w krótszym terminie a skomplikowanie naprawy będzie przedłużało termin naprawy.

 

    Klient jest zobowiązany dostarczyć i odebrać sprzęt na własny koszt. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa nabywca.




Zdjęcia:

Obrazek #1 Obrazek #2


Nasze punkty odbioru

Punkty Odbioru

Świat Gier

Chmielna 98
00-801, Warszawa
Godziny otwarcia:
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK: 10.00 - 20.00
SOBOTA-NIEDZIELA 10.00 - 17.00
Email:[zasłonięte]@swiat-gier.com
Tel. (22)[zasłonięte]620 91


Benedykta Polaka 2C
02-777, Warszawa
Godziny otwarcia:
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 10.00 - 18.00


Ostródzka 152C
Warszawa, Białołęka
Godziny otwarcia:
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 17.00 - 22.00



Zapraszamy na Nasze pozostałe aukcje!

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

galeria zobacz takze