Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sektor usług logistycznych W teorii Jeszka

20-05-2014, 8:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4169546319
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-05-2014 08:30:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce
Jeszka Anna Maria
 Wydawnictwo: Difin

ISBN:[zasłonięte]978-8341-823-0
 Liczba stron: 153
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2013 r.

 Jest to drugie wydanie podręcznika – pełniejsza wersja książki. Autorka opisuje współczesne trendy i różne aspekty rozwoju sektora usług logistycznych i należących do niego przedsiębiorstw. Celem jest zaprezentowanie wiedzy i wzbudzenie zainteresowania czytelników omawianą problematyką w kontekście zróżnicowanych podejść teoretycznych i w odniesieniu do spopularyzowanej w literaturze logistycznej koncepcji łańcucha dostaw.
W książce podjęto próbę uporządkowania wiedzy na temat przedsiębiorstw zajmujących się usługową działalnością logistyczną, mechanizmów ich funkcjonowania, strategii i modeli biznesu. Przedstawiono analizę kierunków rozwoju sektora oraz zachodzących w nim zjawisk od strony teoretycznej i praktycznej. Książka jest adresowana do studentów logistyki na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, powinna także zainteresować pracowników branży logistycznej. Autorka jest pracownikiem Katedry Logistyki i Transportu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Z recenzji prof. dr. hab. Marka Ciesielskiego:
Zainteresowanie problematyką sektora usług logistycznych nie ma długiej tradycji, temat jest nowy, aktualny i interesujący. Sektor usług logistycznych z punktu widzenia klienta i usługodawcy, sposób działania przedsiębiorstw logistycznych – te zagadnienia powinny być znane każdemu studentowi logistyki. Dużą wartość przedstawia część teoretyczna pracy. Jest to okazja dla czytelnika, aby skonfrontować ze swoją wiedzą prezentowany w podręczniku przegląd teorii i koncepcji, a być może po raz pierwszy się z nim zapoznać.

 

okładka

 
 
 




© PanelReklamowy