Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie". Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO | Autor: Anna Maria Jeszka Wydawca: Difin Rok wydania: 2013 Okładka: miękka Wymiary: 165 x 235 Ilość stron: 153 ISBN:[zasłonięte]978-8341-823-0 Cena detaliczna: 40,00
| Opis: Jest to drugie wydanie podręcznika – pełniejsza wersja książki. Autorka opisuje współczesne trendy i różne aspekty rozwoju sektora usług logistycznych i należących do niego przedsiębiorstw. Celem jest zaprezentowanie wiedzy i wzbudzenie zainteresowania czytelników omawianą problematyką w kontekście zróżnicowanych podejść teoretycznych i w odniesieniu do spopularyzowanej w literaturze logistycznej koncepcji łańcucha dostaw. W książce podjęto próbę uporządkowania wiedzy na temat przedsiębiorstw zajmujących się usługową działalnością logistyczną, mechanizmów ich funkcjonowania, strategii i modeli biznesu. Przedstawiono analizę kierunków rozwoju sektora oraz zachodzących w nim zjawisk od strony teoretycznej i praktycznej. Książka jest adresowana do studentów logistyki na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, powinna także zainteresować pracowników branży logistycznej. Autorka jest pracownikiem Katedry Logistyki i Transportu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Z recenzji prof. dr. hab. Marka Ciesielskiego:
Zainteresowanie problematyką sektora usług logistycznych nie ma długiej tradycji, temat jest nowy, aktualny i interesujący. Sektor usług logistycznych z punktu widzenia klienta i usługodawcy, sposób działania przedsiębiorstw logistycznych – te zagadnienia powinny być znane każdemu studentowi logistyki. Dużą wartość przedstawia część teoretyczna pracy. Jest to okazja dla czytelnika, aby skonfrontować ze swoją wiedzą prezentowany w podręczniku przegląd teorii i koncepcji, a być może po raz pierwszy się z nim zapoznać. |
|