Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

19-01-2012, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 1999387432
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-01-2012 11:45:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Fuchsel Halina

wydawnictwo POLTEXT
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8361-057-4
Format: 16.5x23.5 cm, 290 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy :
W książce „Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy” Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerówi specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Halina Füchsel jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie(znanego jako „Ogrodowa”). Od wielu lat jest wykładowcą takich przedmiotów, jak: organizacja i technika pracy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, biurowość i korespondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych, stopień nauczyciela dyplomowanego, oraz tytułdoktora nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania. Jest konsultantem w fachowych pismach, prowadzi szkolenia dotyczące organizacji i funkcjonowania biura. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzysenia Sekretarek i Asystentek (European Management Assistants).