Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SEDUCING THE SUBCONSCIOUS Robert Heath

26-10-2014, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 168 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643353654
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-10-2014 00:18:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49037, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38611, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62391, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87683, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09748, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49037, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38611, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62391, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87683, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09748

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising

SEDUCING THE SUBCONSCIOUS Robert Heath

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Heath
Language: English
Publisher: Wiley-Blackwell
Publication Date: 23 Mar 2012
Dimensions: 15.6 x 1.8 x 23.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 264
Condition: NEW
Product_ID: A47A974885

 

 

Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience's lives. In addition to looking at ads' influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DECODED: THE SCIENCE BEHIND WHY WE BUY Phil Barden

 THE UNMANAGEABLE CONSUMER Gabriel, Lang

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 BUSINESS TO BUSINESS MARKETING Nick Ellis

 THE PSYCHOLOGY OF ADVERTISING Fennis, Stroebe

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING