Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Schmitt B., Simonson A.- Estetyka w marketinggu

20-01-2014, 19:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3817494213
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-01-2014 21:09:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Schmitt B., Simonson A.- Estetyka w marketinggu
ISBN: 837[zasłonięte]0232
Wymiar: 141 x 211 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 447
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,62 kg
Indeks: 0165/43/0046
Rok wydania: 1999
Autor: Schmitt Bernd, Simonson Alex
Rodzaj okładki: Twarda z obwolutą
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu

Opis książki


Strategiczne zarządzanie tożsamością firmy i jej marką stanowi integralną część ogólnego zarządzania, marketingu strategicznego oraz zarządzania markami. Atrakcyjna i trwała tożsamość powstaje jako pochodna wspólnych działań: konsultantów w dziedzinie zarządzania strategicznego i tożsamości, kierowników ds. marketingu i kreowania wizerunku firmy, projektantów wyglądu produktów i grafiki, agencji reklamowych i agencji zajmujących się zagadnienieniami public re- lations, firm parających się projektami architektonicznymi i wystrojem wnętrz oraz wielu innych jednostek odpowiedzialnych za zarządzanie i kreatywność. Wynikiem ich działań jest estetyka organizacji i jej marki, np. atrakcyjne wizualnie czy działające na inne zmysły cechy i symbole, które reprezentują daną organizację jako łatwo rozpoznawalny składnik jej marki i które dostarczają klientom olśniewających doświadczeń sensorycznych. Niestety, aż do tej pory wszystkie te dziedziny nie były dokładnie przedstawione w literaturze poświęconej zagadnieniom marketingu i zarządzania. Ta książka jest pierwszą pracą, która oferuje Czytelnikowi wyczerpujące omówienie zagadnienia pod kątem strategicznym, przedstawia problematykę tożsamości organizacji i jej marki w kontekście estetyki i zawiera liczne porady obejmujące różnorodne dziedziny: towary opakowane, towary przemysłowe, towary technologiczne i usługi, sprzedaż detaliczną, sprzedaż nierentowną i wiele innych.

Uwagi :


Brzegi stron lekko zakurzone. W prawym górnym rogu oprawy widoczne zagięcie.
Posiada adnotacje i pieczątki pobiblioteczne.
Zobacz także...