Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Savoir vivre w życiu zawodowym gisela tautz-wiessn

28-02-2012, 20:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 9.50 zł      Aktualna cena: 9.50 zł     
Użytkownik baska-2005
numer aukcji: 2076988262
Miejscowość Świerklany
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 17   
Koniec: 30-01-2012 11:43:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Co włożyć na ważną rozmowę kwalifikacyjną, a co na wesele? Czym różni się dystans intymny od osobistego czy towarzyskiego? Jakimi cechami powinien się wyróżniać dobry szef? Kiedy nie należy wręczać kwiatów? Co to jest "kodeks gościa"? W jaki sposób konsumować homara i z czym podawać kawior? Niejednemu z nas zapewne niełatwo bez zastanowienia odpowiedzieć na powyższe pytania. Najwyższy czas więc to zmienić, ponieważ "sztuka życia", czyli opanowanie zasad poprawnego postępowania, taktu oraz urok osobisty są ważnym kluczem do sukcesu! O czym doskonale wie Gisela Tautz-Wiessner. W swoim poradniku omówiła ona nader istotne kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego, obyczajów w miejscu pracy, pielęgnowania wzajemnych stosunków, poprawnego i efektywnego komunikowania się, organizowania spotkań i uroczystości, a nawet zachowania się przy stole, podsuwając jednocześnie różne ciekawe, proste i praktyczne pomysły. Jej Savoir-vivre w życiu zawodowym to książka adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on w dużej mierze od nas samych, oraz do wszystkich zainteresowanych po prostu poznaniem dobrych manier w miejscu pracy i nie tylko. Słowem, warto do niej zajrzeć!

Spis treści:

Wprowadzenie
Co to jest sztuka życia?

Więcej niż tylko zewnętrzność
Rozdział l. Pierwsze wrażenie

Rozdział 2. Przezwyciężenie niepewności

Rozdział 3. Mowa ciała


Rozdział 4. Dystans i jego rodzaje

Rozdział 5. Ubranie

Dobre obyczaje w miejscu pracy
Rozdział 6. Kooperacja - współczesny atrybut zarządzania

Rozdział 7. Mobbing - niebezpieczeństwo dla dobrej atmosfery w firmie
Rozdział 8. Sekretariat - wizytówką firmy

Rozdział 9. Organizacja miejsca pracy
Pielęgnowanie wzajemnych stosunków

Rozdział 10. Kobieca sztuka życia

Rozdział 11. Jak postępować z dziećmi?

Rozdział 12. Ze szczególnym wyczuciem

Rozdział 13. W branży usług

Rozdział 14. Gość w hotelu

Rozdział 15. Alkohol w towarzystwie

Rozdział 16. Rady dla palących


Rozdział 17. Sztuka dawania prezentów


Poprawna komunikacja
Rozdział 18. Pozdrawianie i zapoznawanie się

Rozdział 19. Właściwe tytułowanie


Rozdział 20. Czy mówić po imieniu?


Rozdział 21. Smali talk - sztuka nawiązywania znajomości


Rozdział 22. Rozmowy

Rozdział 23. Krytyka i komplementy

Rozdział 24. Telefonowanie

Rozdział 25. Listy

Rozdział 26. Zwyczaje dotyczące Taksowania

Pod znakiem gościnności
Rozdział 27. Uroczystości i spotkania

Rozdział 28. Goście

Rozdział 29. Dobry gospodarz przyjęcia

Rozdział 30. Zaproszenie

Rozdział 31. Najważniejsza jest organizacja

Rozdział 32. Obiad, kolacja czy bankiet

Rozdział 33. Porządek siedzenia przy stole

Rozdział 34. Przemówienie okolicznościowe podczas posiłku

Rozdział 35. Zaproszenie do restauracji

Rozdział 36. Kultura przy stole

Rozdział 37. Małe tajemnice sztuki kulinarnej