Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Samolot ultralekki KR-030 Topaz nowy -cena brutto

01-05-2014, 9:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 235 000 zł     
Użytkownik ekolot1
numer aukcji: 4161331849
Miejscowość Krosno
Wyświetleń: 903   
Koniec: 01-05-2014 09:22:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@ekolot.pl

Grzbietopłat
KR-030 Topaz

KR-030 Topaz to bezzastrzałowy grzbietopłat. Wszystkie zasadnicze zespoły płatowca maja strukturę skorupową z kompozytów na bazie włókien szklanych lub węglowych.

Kadłub w postaci samonośnej skorupy lokalnie usztywniany materiałem sandwitchowym, mieści w części przedniej, dwuosobową kabinę z miejscami obok siebie. Szerokość kabiny 1,2 m. Skorupa technologicznie dzieli się na dwie symetryczne połówki z usztywnieniami, oraz zintegrowaną płytę podłogowo - bagażnikową, wklejaną podczas łączenia połówek. Fotele o konstrukcji skorupowej z kompozytów. Osłona kabiny - szyba przednia rozwijalna z odpornego na ultrafiolet plexiglasu, drzwi boczne z plexiglasu 3 mm na ramie z kompozytu.

Statecznik pionowy integralny z kadłubem. Podwozie trójkołowe z kołem przednim. Golenie główne wolnonośne, kompozytowe. Koła główne hamowane razem, koło przednie sterowane, sprzężone ze sterem kierunku. Opcjonalnie koła osłonięte laminowanymi owiewkami. Skrzydło wykonane w całości, prostokątne, mocowane na czterech sworzniach.

Konstrukcja skrzydła skorupowa, przekładkowa, z dźwigarem nośnym. Klapa szczelinowa o konstrukcji skorupowej, zawieszona do skrzydła na wysięgnikach napędzana przy kadłubie. Lotka wykonana z laminatu węglowego ze względu na konieczną wysoką sztywność skrętną, przy jak najmniejszej masie (wymagania antyflaterowe) z wyważeniem masowym zamocowanym na jej końcu.

  • Konstrukcja skrzydła skorupowa, przekładkowa, z dźwigarem nośnym.
  • Klapa szczelinowa o konstrukcji skorupowej, zawieszona do skrzydła na wysięgnikach napędzana przy kadłubie.
  • Lotka wykonana z laminatu węglowego ze względu na konieczną wysoką sztywność skrętną, przy jak najmniejszej masie (wymagania antyflaterowe) z wyważeniem masowym zamocowanym na jej końcu.

Usterzenie poziome klasyczne o obrysie prostokątnym, konstrukcji skorupowej z kompozytów. Ster kierunku skorupowy.

Zbiorniki paliwa na 70 l za kabina załogi.

Podana cena dotyczy wersji samolotu w wyposażeniu standardowym.

Prezentowane fotografie pokazują samolot z wyposażeniem opcjonalnym, które można zamówić osobno.

rozpiętość skrzydła 10,76(m)
powierzchnia nośna 10,1(m2)
długośc 5,95(m)
wysokość 230(cm)
ciężar własny 260(kg)
ciężar maksymalny 472(kg)
prętkość przelotowa 180(km/h)
prędkość maksymalna 220(km/h)
prędkość przeciągnięcua 65(km/h)
prędkość wznoszenia 6(m/s)
doskonałość N.D.
rozbieg 80(m)
dobieg 100(m)
silnik ROTAX 912 UL