Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROZWOJ PSYCHICZNY CZLOWIEKA Dziecka Psychologia

26-06-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403475840
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-06-2012 21:22:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 7 zł
  • 2 książki - priorytet 8 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto



MODELE ROZWOJU PSYCHICZNEGO
Czas i Zmiana
JANUSZ TREMPAŁA
2000 r, stron 235


SPIS TREŚCI

Wstęp................................................................................................................    9
1. Pojęcie zmiany rozwojowej..........................................  14

1.1. Pojęcie rozwoju.....................................................................................   14
1.2. Własności zmian rozwojowych..........................................................   18
1.3. Rodzaje zmian rozwojowych..............................................................   22

2. Natura zmian rozwojowych...............................................   27

2.1. Modele zmian fazowych......................................................................   30
2.2. Modele zmian cyklicznych..................................................................   46
2.3. Modele zmian sekwencyjnych...........................................................   52
2.4. Modele zmian liniowych....................................................,................   59
2.5. Modele zmian wielokierunkowych....................................................   64

3. Mechanizmy rozwoju psychicznego...................................   76

3.1. Modele mechanistyczne vs organizmiczne.....................................   76
3.2. Modele kontekstualne.........................................................................   81
3.3. Człowiek w kontekście środowiska..................................................   84
3.4. Jedna czy wiele koncepcji rozwoju psychicznego?....................... 102

4. Temporalne aspekty rozwoju psychicznego.................. 107

4.1. Czas jako zmienna empiryczna w badaniach psychologicznych................................................................................ 107
4.1.1. Pojmowanie czasu w badaniach eksperymentalnych......................  109
4.1.2. Pojmowanie czasu w psychologii rozwojowej....................................  118
4.2. Rozwój psychiczny jako zmiana w czasie........................ 123
4.2.1. Wielowymiarowość czasu...............................................  124
4.2.2. Asynchronie zmian rozwojowych........................136
4.2.3. Strategie badania progresji temporalnych w przebiegu
zmian rozwojowych..........................................................................  146
4.3. Podsumowanie.................................................................................... 155


5. Organizacja temporalna doświadczeń życiowych
..... 159

5.1. Wiek psychologiczny jako zmienna w badaniach
nad oceną długości życia.................................................................. 162
5.1.1. Wpływ wieku życia i doświadczeń indywidualnych
na subiektywną ocenę długości życia..............................................  163
5.1.2. Wpływ poziomu rozwoju temporalnych operacji umysłowych
na subiektywną ocenę długości życia..............................................  172
5.1.3. Podsumowanie: wyznaczniki asynchronii w progresjach temporal-
nych na skali wieku kalendarzowego i wieku psychologicznego....  179
5.2. Wiek społeczny jako zmienna w badaniach nad orientacjami przyszłościowymi................................................................................ 182
5.2.1. Wpływ kultury i doświadczeń indywidualnych na orientacje
przyszłościowe młodzieży wkraczającej w dorosłość.......................  184
5.2.2. Wpływ poczucia normatywności na orientacje przyszłościowe
młodzieży wkraczającej w dorosłość................................................  194
5.2.3. Podsumowanie: poczucie punktualności społecznej we własnym
rozwoju jako funkcja synchronii zmian rozwojowych na skali
wieku społecznego i kalendarzowego............................................... 204

6. Kilka refleksji o teoriach w psychologii rozwoju człowieka 08 

Zakończenie.................................................................................................. 216  j
Literatura cytowana..................................................................................... 218  ;
Summary......................................................................................................... 236

ROZWOJ PSYCHICZNY CZLOWIEKA Dziecka Psychologia

Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA