Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RONOL PC CLEANER KIT (2X125ML+10 CHUSTEK) GAMEDOT

02-07-2015, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12.90 zł     
Użytkownik GameDot_pl
numer aukcji: 5417026763
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RONOL PC CLEANER KIT (2X125ML + 10 CHUSTEK)

Zestaw czyszczący do wszystkich ekranów i monitorów, urządzeń biurowych i powierzchni.

- 1x 125 ml Ronol Screen Cleaner - do czyszczenia ekranów.
- 1x 125 ml Ronol Plastic Cleaner - do czyszczenia powierzchni plastikowych.
- 10x chusteczki czyszczące suche (150x220mm).

Gamedot to Bezpieczeństwo

Gamedot to nie tylko aukcje na allegro. Oprócz tego posiadamy także sieć sklepów stacjonarnych oraz portal dla graczy. W przyszłości planujemy otwieranie kolejnych sklepów, w których znajdziecie jeszcze więcej gier i sprzętu dla graczy niż mamy wystawionych na aukcjach. Chcemy, abyś zakupy w Gamedot kojarzył/a z bezpieczeństwem oraz zaufaniem. Jeżeli nadal Cię nie przekonaliśmy zapraszamy do naszych sklepów i na portal. Poprzez allegro nie prowadzimy odbiorów osobistych. Ceny w sklepach stacjonarnych mogą różnić się od tych przedstawionych na aukcjach allegro.

Gamedot to gwarancja zadowolenia

Przedmioty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i pochodzą od producenta, albo oficjalnego polskiego dystrybutora. Gdy sprzedajemy towar używany - jest to wyraźnie zaznaczone na aukcji.
Nowy sprzęt oferowany na naszych aukcjach jest objęty gwarancją - najczęściej 24 miesiące. Jeżeli uważasz, że zakupiony sprzęt nie działa poprawnie - napisz do nas. Wówczas należy spakować przedmiot najlepiej razem z dowodem zakupu oraz krótkim opisem usterki i wysłać na podany adres. Po kilku dniach sprzęt wróci naprawiony/wymieniony na nowy.
Bardzo rzadko zdarza się, że oryginalnie zapakowany sprzęt zaraz po rozpakowaniu nie działa poprawnie. Nie ma wtedy powodów do obaw. Wymiana na całkowicie sprawny nastąpi tak szybko jak to będzie możliwe.
Jeżeli masz problem z uruchomieniem gry w pierwszej kolejności zalecamy kontakt z pomocą techniczną producenta/dystrybutora. Odpowiednie informacje znajdują się w instrukcji, albo na tylnej stronie okładki.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się na stronie O mnie.

Gamedot to szybka i bezpieczna dostawa

Podczas zakupów na naszych aukcjach szczególnie polecamy trzy formy wysyłki:

- Pocztex Kurier48

Usługa Poczty Polskiej charakteryzująca się szybkością i bezpieczeństwem dostawy:
- szybki czas dostawy - do 2 dni roboczych (większość paczek jest już następnego dnia od zamówienia u klienta),
- bezpieczeństwo - paczka jest rejestrowana przy każdym przejściu z ręki do ręki, więc ryzyko zagubienia paczki jest znikome,
- powiadomienie sms w dzień dostarczenia paczki i w przypadku awizacji (wymagany numer tel. komórkowego)

- wysyłka firmą kurierską DPD

Najszybszy sposób na otrzymanie zamówionego towaru. Większość opłaconych zamówień albo za pobraniem złożonych do godziny 15:00 jest wysyłana tego samego dnia, czyli już nastepnego dnia można spodziewać się kuriera.
Każda paczka jest ubezpieczona, więc w razie zaginięcia, albo spisania protokołu szkody przy kurierze nie ma powodów do obaw.

- dostawa do wybranego Paczkomatu

Idealne rozwiązanie dla osób, które nie są w stanie odebrać paczki od kuriera/listonosza. Paczka zostaje dostarczona do wybranego paczkomatu (ponad 800, a ich liczba stale rośnie), a Ty otrzymujesz smsa z informacją, że paczka już czeka. W ciągu 4 dni możesz odebrać ją w dowolnej chwili: od poniedziałku do niedzieli, przez całą dobę.

Gamedot to sieć sklepów stacjonarnych

Uwaga!: Ceny w sklepach mogą różnić się od cen przestawionych na allegro. Nie ma możliwości odbioru osobistego po zakupie na aukcji.

Gamedot to satysfakcja z zakupów

Nie tego oczekiwałeś od zakupionego przedmiotu? Nie ma problemu. Masz 14 dni od odbioru paczki na podjęcie decyzji, czy jesteś zadowolony, czy oczekiwałeś czegoś innego. Powiadom nas poprzez e-mail o chęci zwrotu, a w odpowiedzi otrzymasz informacje jak tego dokonać i adres do wysyłki. Pamiętaj, że zwrócony towar musi być w stanie niezmienionym!

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się na stronie O mnie.

Gamedot to profesjonalna obsługa klienta

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00

Tel: 605 [zasłonięte] 678

Faq - Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę lub paragon potwierdzający zakup produktu?

- Tak. Do wszystkich transakcji dołączany jest paragon. Faktury VAT wystawiamy na życzenie kupującego.

Czy mogę zamówić produkt na inny adres niż mam uzupełniony w profilu?

- Tak. Inny adres niż domyślny należy wpisać w formularzu dostawy w polu "Inny adres do wysyłki". Prosimy nie robić tego poprzez wiadomość do sprzedającego albo w osobnym e-mailu.

Czy mogę dosłać państwu e-mail z propozycją innego sposób dostawy niż ten, który jest podany w formularzu dostawy?

- Prosimy nie wybierać poprzez e-mail innego sposób dostawy niż te, które są podane w formularzu dostawy.

Indywidualne sposoby dostawy uzgadniane są przed zakupem.

Czy mogę wykonać zwykły przelew?

- Tak. Jeżeli pieniądze przelewane są zwykłym przelewem w tytule przelewu prosimy o wpisanie nicku z allegro.

Czy jeśli wykonam większe zakupy dostanę upust na koszt dostawy?

- Jeżeli są Państwo zainteresowani większymi zakupami prosimy o napisanie do nas wiadomości.

Ustalimy indywidualny koszt dostawy.

Zobacz nasze inne aukcje na allegro