Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RODZICE I DZIECI POKOLENIA I CZAS RELACJE BUNT

24-01-2012, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik zima1942
numer aukcji: 2001193339
Miejscowość giżycko
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 07:49:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wrzesień W.

RODZICE I ICH DZIECI W TAŃCU POKOLEŃ

STRON: 174

Wprowadzenie. Pokolenia i ich czas (Witold Wrzesień) ................................................. 7
CZĘŚĆ PIERWSZA
Iwona Przybył
POCZUCIE TOŻSAMOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY GIMNAZJALNEJ..... 23
1. Poszukiwanie tożsamości w okresie adolescencji............................................... 23
2. Relacje między gimnazjalistami a innymi ludźmi. Społeczne ja młodszych adołescentów ......................................................................................................... 28
2.1. Samoocena społeczna gimnazjalistów ......................................................... 33
2.2. Zainteresowanie społeczne gimnazjalistów ................................................ 37
2.3. Stopień marginesowości gimnazjalistów..................................................... 42
2.4. Centralność ja gimnazjalistów....................................................................... 46
2.5. Otwartość ja gimnazjalistów.......................................................................... 48
2.6. Wnioski............................................................................................................. 50
DYSFUNKCJONALNE RELACJE WEWNĄTRZRODZINNE A PROCES
KSZTAŁTOWANIA TOŻSAMOŚCI W OKRESIE DORASTANIA .................... 52
1. Dorastanie w rodzinach funkcjonalnych i dysfunkcjonalnych.......................... 52
2. Opóźnianie przejawów dojrzewania - anoreksja................................................ 57
3. Bunt poprzez zażywanie narkotyków.................................................................. 64
CZĘŚĆ DRUGA
Aldona Żurek
RELACJE ŁĄCZĄCE MŁODYCH SINGLI Z ICH RODZICAMI......................... 71
1. Cechy społeczno-demograficzne młodych singli................................................ 80
2. Więzi osobowe łączące młodych singli z rodzicami........................................... 91
3. Wsparcie i pomoc udzielana młodym singlom przez ich rodziców................. 104
4. Akceptacja rodziców stylu życia realizowanego przez młodych singli........... 114
5. Podsumowanie......................................................................................................... 121
CZĘŚĆ TRZECIA
Witold Wrzesień
EUROPEJSCY POSZUKIWACZE I SPECYFIKA ICH RELACJI MIĘDZY-
POKOLENIOWYCH .................................................................................................. 123
1. Europejscy Poszukiwacze....................................................................................... 124
2. Cechy identyfikacyjne Europejskich Poszukiwaczy........................................... 131
3. Napięcia pomiędzy pokoleniami w rodzinach Europejskich Poszukiwaczy.. 137
4. „Czas pokoleń" dorastających dzieci i rodziców................................................. 154
Bibliografia............................................................................................................................ 169
Parents and their children in the generation dance (Summary) ............................... 173