Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROCKEFELLER SZTUKA LUDOWA STANÓW ZJEDNOCZONYCH

20-03-2012, 17:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 59.99 zł     
Użytkownik inkastelacja
numer aukcji: 2216051143
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 28-03-2012 19:51:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO SPISU TREŚCI

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO OPISU KSIĄŻKI

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY ZNAJDUJĄCE SIĘ W TEJ SAMEJ KATEGORII

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG CZASU ZAKOŃCZENIA

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG ILOŚCI OFERT

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ MINIATURY ZDJĘĆ SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU, WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA JEDNĄ Z NICH A ZOSTANIESZ PRZENIESIONY DO ODPOWIEDNIEGO ZDJĘCIA W WIĘKSZYM FORMACIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA DOLE STRONY (CZASAMI TRZEBA CHWILĘ POCZEKAĆ NA DOGRANIE ZDJĘCIA).


PEŁNY TYTUŁ KSIĄŻKI - THE
ABBY ALDRICH ROCKEFELLER
FOLK ART COLLECTION
A DESCRIPTIVE CATALOGUE

AUTOR - BY NINA FLETCHER LITTLE
COLONIAL WILLIAMSBERG

WYDAWNICTWO - DISTRIBUTED BY LITTLE, BROWN AND COMPANY
BOSTON, TORONTO 1957

WYDANIE - 1
NAKŁAD - ??? EGZ.
STAN KSIĄŻKI - BARDZO DOBRY JAK NA WIEK (ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM MATERIAŁEM ZDJĘCIOWYM, DROBNE PRZYBRUDZENIA) (wszystkie zdjęcia na aukcji przedstawiają sprzedawany przedmiot).
RODZAJ OPRAWY - ORYGINALNA, TWARDA Z PŁÓCIENNYM GRZBIETEM + ORYGINALNY KARTON WYDAWNICZY
ILOŚĆ STRON - XVI, 402
WYMIARY - 27 x 20 x 4 CM (WYSOKOŚĆ x SZEROKOŚĆ x GRUBOŚĆ W CENTYMETRACH)
WAGA - 1,448 KG (WAGA BEZ OPAKOWANIA)
ILUSTRACJE, MAPY ITP. - ZAWIERA BOGATY MATERIAŁ ILUSTRACYJNY
KOSZT WYSYŁKI 8 ZŁ - Koszt uniwersalny, niezależny od ilośći i wagi, dotyczy wysyłki priorytetowej na terenie Polski. Zgadzam się na wysyłkę za granicę (koszt ustalany na podstawie cennika poczty polskiej).

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ

SPIS TREŚCI LUB/I OPIS (Przypominam o kombinacji klawiszy Ctrl+F – przytrzymaj Ctrl i jednocześnie naciśnij klawisz F, w okienku które się pojawi wpisz dowolne szukane przez ciebie słowo, być może znajduje się ono w opisie mojej aukcji)


KLIKAJĄC TUTAJ MOŻESZ ŚCIĄGNĄĆ LUB OTWORZYĆ PLIK ZE SPISEM KOMPLETNYM


KSIĄŻKA W JĘZYKU ANGIELSKIM, PONIŻEJ ZAMIESZCZAM PROSTE TŁUMACZENIE (PROSZĘ UWZGLĘDNIĆ BŁĘDY TŁUMACZENIA I BRAK GRAMATYKI, A TAKŻE MOMENTAMI KOMICZNE, PRZYPADKOWE JEGO FORMY, NAJCZĘŚCIEJ POD TEKSTEM TŁUMACZONYM MOŻNA ZNALEŹĆ ORYGINALNY, JEŚLI OCZYWIŚCIE WYSTARCZY MIEJSCA). TŁUMACZENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE W CELACH POGLĄDOWYCH.




THE
ABBY ALDRICH ROCKEFELLER
FOLK ART COLLECTION
A DESCRIPTIVE CATALOGUE BY NINA FLETCHER LITTLE
COLONIAL WILLIAMSBERG
DISTRIBUTED BY LITTLE, BROWN AND COMPANY
BOSTON, TORONTO

First Edition
1957




THE
ALDRICH ABBY ROCKEFELLER
SZTUKA LUDU ZBIÓR
OPISOWY KATALOG PRZEZ NINĘ FLETCHER MAŁY
KOLONIALNY WILLIAMSBERG
ROZPROWADZIŁ PRZEZ MAŁEGO, BRĄZOWEGO I PRZEDSIĘBIORSTWO
BOSTON, TORONTO

Pierwsza Edycja
1957





Początki Zbioru

TO było więcej niż dwudziestu pięć latami odkąd moja matka zaczęła nabyć kina i rzeźby, które były w końcu, by utworzyć Zbiór Sztuki Ludu Rockefeller Aldrich Abby.
Ona zaczęła się wstępnie, idąc za jej własnymi instynktami i zainteresowania, na zewnątrz, jestem pewny, jakiś pomysł tworzenia zbioru albo bycie pioniera w polu.
Ale przez rok jej zainteresowanie urosło i to, do zadziwiającego stopnia, zostało porównane przez wzrastające zainteresowanie ze strony wielu Amerykanów w tych czasami naiwnym, często pierwotnych, ale zawsze wnikliwe wyrażenia amerykańskiego życia i doświadczenia.
Różne rzeczy od rosnącego zbioru mojej matki zostały wystawione na okazjach oznaczających datę o ile 1931, szczególnie w Muzeum Newark i w Muzeum Nowoczesnej Sztuki w Nowym Jorku rok później. Ostatnio, w przechodzeniu przez jakieś stare krytyczne zawiadomienia tych wystawia, uświadomiłem sobie pierwszy raz co, że sztuka ludu uderzenia miała na ludziach co, który widział to - nie tylko sztuki krytycy ale też ogólne społeczeństwo. Tutaj był skarb został zebrany z wszystkich sekcji kraju, który nie tylko zachwycił widza ale dał jemu świeży wgląd w drogę, którego nasi przodek mieli chęć i myśleli i zadziałali.
W 1935, moja matka dała główną porcję Zbioru Kolonialnemu Williamsburg i większość rzeczy była pokazana od tego razu w Ludwell - Raj Domu w przywróconym obszarze miasta.
Ale to nigdy nie wydawało się całkowicie zadowalającego przygotowania. Zbiór nie był w jakimś sensie integralną częścią Przywracania. Prawie wszystkie rzeczy oznaczyły datę od dziewiętnastego wieku, nie osiemnasty i bardzo mało bezpośrednio został związany z sceną Wirginii.
Ostatnio mój ojciec zaoferował zrobić możliwy ustanowienie Zbioru w trwałym domu jego własnego, zbudowanego dla celu na zewnątrz przywrócony obszar i otwartego do wszystkiego, które ucieszyłoby się tymi osobistymi przelotnymi spojrzeniami amerykańskiego życia. Odpowiednio, on dostarczył Kolonialnemu Williamsburg konieczne fundusze, by umożliwić to przemieścić Zbiór i utrzymać to.
Tymczasem rada Powierników Muzeum Nowoczesnej Sztuki w Nowym Jorku
hojnie wróciło czterdzieści ważnych rzeczy, które pierwotnie były w Zbiorze Sztuki Ludu Rockefeller Aldrich Abby i czternaście rzeczy zostało przeniesione od Stołecznego Muzeum Sztuki w Nowym Jorku przez działanie jego radej Powierników i jako prezent mojego brata, Davida Rockefeller.
W tych obrazach, rzeźbach i artefaktach, widzimy spontaniczne wyrażenie ludzi - nasi ludzie. Możemy dostać wgląd w ich codzienne zainteresowania, którego żadne badanie formalnej historii nie może dać nam.
To jest moja szczera nadzieja, że każdy, który odwiedza Zbiór Sztuki Ludu Rockefeller Aldrich Abby ucieszy się tym jako moja matka zrobiła. Nic nie spodobało się jej więcej niż być w stanie, by przyczynić się z innymi trochę jej zainteresowań, entuzjazmu i oddania do jej Zbioru.

WINTHROP ROCKEFELLER




Ludowy Sztuka Zbiór i Kolonialny Williamsburg

Zbiór Sztuki Ludu Rockefeller Aldrich Abby, który wszedł do bycia na początku lat 1930's, już zrobił dużo, by pobudzić zainteresowanie tę "sztuką ludu" w Ameryce. To niewątpliwie będzie miało rozszerzyć wpływ teraz, że to zostało nałożone trwały publiczny pokaz w Williamsburg. Ubiegły rok blisko miliona Amerykanów przyszedł tutaj widzieć przywrócony i zrekonstruowany miasto kapitału osiemnastowiecznej Wirginii i numer powiększa się każdego roku.
Kiedy więcej niż 400 rzeczy w Zbiorze jest głównie od dziewiętnastego wieku i narysowany, przeważnie, z innych części kraju, są stosowność i cnota w mieniu Zbioru blisko Przywracania, dla gości, którzy przychodzą do Kolonialnego przeszukiwania Williamsburg zrozumienie ich narodowej przeszłości, znaczenie ich kultury i założeń ich amerykańskiej wiary. Sztuka ludu - sztuka ludzi, nie sztuka chancelleries i pałaców ale miast i wsi i okolicy - jest szczególnie zachwycającą i pouczającą drogą do życia i czasów naszych ojców, naszych dziadków i ich przodków. Tutaj są marionetkowi przywódcy od ich statków, weathervanes z ich stodół, robótki od ich salonów, czasami surowego i często "barwa podstawowa" portrety, które patrzyły w dół od ścian ich domów, sentymentalnych kaligraficznych pism, że zachwycony i romantyczne sceny, które dotknęły ich serc. Tutaj też, widzimy prądy krzyża narodowych początków, które płynęły razem do wielkiego głównego nurtu Ameryki. Dużo tej amerykańskiej ludowej sztuki jest naiwna, większość ta jest prosta, trochę tych jest prymitywne, ale wszystko to porusza się i dotyka się przez wpływy, które ukształtowały nas jako ludzie.
Młody i stary, kto robi ich pielgrzymkę do Williamsburg znajdą tutaj, tylko mała droga z przywróconego obszaru, innego zachęcającego wejścia, przez którego stąpnąć poza Teraźniejszością do innego i różnego czasu i umieścić. To także, może pomóc Teraźniejszości nauczyć się od Przeszłości.

KENNETH CHORLEY
Prezydent, Kolonialny Williamsburg





Zawartości

POCZĄTKI v ZBIORU
LUDOWY SZTUKA ZBIÓR I
KOLONIALNY vii WILLIAMSBURG
REDAKTORSKI ksi NOTATKI
WPROWADZENIE DO AMERYKAŃSKIEGO LUDOWEGO SZTUKI xiii
OBRAZY W OLEJU 1
OBRAZY W AKWARELI I PASTELU 119
ROBÓTKA I POMALOWANE TEKSTYLIA 223
OBRAZY NA SZKLE 257
FRACTURS, KALIGRAFICZNE RYSUNKI,
I SZTYCHY 263
RZEŹBA W LESIE I METALU 277
MATERIAŁ ZBIORU nie ZILUSTROWAŁ:
Obrazy w Oleju 349
Obrazy w Akwareli i Pastelu 358
Robótka i Pomalowane Tekstylia 369
Obrazy na Szkle 375
Fracturs, Kaligraficzne Rysunki i Sztychy 377
Rzeźba w Lesie i Metalu 379
APPENDIXES:
Notatki na Konserwacji 385
Artyści Reprezentowali w Zbiorze 389
Uznania 391
Bibliografia 393
INDEKS 395





Redaktorska Notatka

Ten katalog jest w dwóch sekcjach: składa się z koloru płyt obrazów i rzeźby, każdej z jego własnym tekstem i komentuje; inny zawiera wszystkie rzeczy zilustrowane, w towarzystwie opisów i notatek koloru.
W obu materiale sekcji jest grupowany według środka. To wydawało się najbardziej logiczną metodę łączenia porównywalnych przykładów dla dogodnego odniesienia. W pierwszej sekcji krótkie wprowadzenie do tematu poprzedza każdego z sześciu medialnych grup. Materiał unillustrated jest rozmieszczony w jak kolejność.
Pisownia, kapitalizacja i interpunkcja tytułów i inskrypcje są powielone dokładnie jako oni ukazują się na kina. Pomiary noszy są dane, wzrost poprzedzająca szerokość. Dla rzeźby, duży wymiar jest stwierdzony.
Ponieważ początek rzadko zbiega się z miejscem nabywania, źródło indywidualnych kawałków nie zostało zasugerowane chyba że to być zdrowe będzie poparte przez dowód. Dokądkolwiek określona informacja nie jest uchwytnymi, przybliżonymi datami został użyta. Te zostały określone przez rozważanie tematu; wewnętrzne dowody takie jak stroje, biżuteria, style włosów, wyposażenie; i znaki dostarczyły przez takie rzeczy jako styl okresu i metody farby obsługiwania. Dla rzeźby, przewodnie czynniki były materialne, technika i cel.
Ten zbiór pioniera, zaczęty na początku lat 1930's, zastanawia się rozwój smaku w zbieraniu amerykańskiego ludowego art. Zaczętego kiedy małego zostały opublikowanym na temacie to zawiera rzeczy, które, przez ściślejszą definicję dzisiaj, nie mogą właściwie zostać określony ludowy art., który Ten materiał, jednakże, dostarcza doskonałych okazji dla porównania w definiowaniu ograniczeń wyrażenia ludu w dziewiętnastym wieku.
Gdzie poszły za muzeami, historyczne społeczeństwa i prywatne zbiory są zacytowane w tekście, oni zostali wyznaczeni przez skrócone tytuły rozpowszechniony: Zbiór Williama Edgara i Garbisch Chrysler Bernice; Halladay - Thomas Zbiór, Sheffield, Masa.; Muzeum Pięknych Sztuk, Bostonu (M. i Zbiór M. Karolik amerykańskich Rysunków i Odcisków; M. i Zbiór M. Karolik amerykańskich Obrazów); Nowy Jork Stan Historyczne Stowarzyszenie, Cooperstown,Y. N.; Muzeum Shelburne, Shelburne, Vermont.





Artyści Reprezentowali w Zbiorze

Borsuk, Joseph Przypisał olej pp. 4, 102
Bahin, Joseph Louisa Podpisał olej p. 351
Barnes, Lucius Przypisał akwarela p. 218
Bartlett, I. Podpisany akwarela p. 365
Bartlett, Łucja F. Podpisała obraz aksamitu p. 372
Bartoll, William Thompson Podpisał olej pp. 84, 353-354
Bascom, Ruth Henshaw Przypisała pastel p. 130
Belknap, Zebakiah Przypisał olej p. 94
Boudro[u], Alexandr Podpisał olej p. 10
Bradley, John Przypisał olej pp. 42,44
Burpee, Sophia Przypisała akwarela pp. 144, 361
Calyo, Niccolino Przypisał akwarela p. 172
Clark, T. Wpisał grawerowanie p. 378
Corbin, [ ] Przypisany woodcarving p. 344
Tchórz, Eleanor L. Podpisany aksamitny obraz p. 369
Crafft, R. B., Jr. Podpisał olej p. 36
Cushman, Mary Wpisała robótka p. 373
Dalee, J. Podpisał akwarela p. 367
Davies, Eben P. Podpisał akwarela pp. 158, 160
Davies, Joseph H. Przypisał akwarela pp. 148,204,359-360
Dziekan, Polly C. Podpisany aksamitny obraz p. 372
Devoll, Ruby Wpisał akwarela p. 220
Doolittle, Amos Wpisał grawerowanie pp. 192, 363,377-378
Pole, Salisbury Erastusa Przypisało olej pp. 5, 48, 50, 88, 349
Gleason, William B. Przypisał woodcarving p. 328
Sala, H. G. Podpisał olej p. 353
Hamblin, J. Sturtevant Przypisał olej p. 14
Haviland, Matilda A. Podpisał obraz aksamitu p. 248
Wieśniacy, Edward Podpisał olej pp. 3,20,82, 116,355-356
Hillyer, William Podpisał olej p. 349
Ingraham, Mary L. Wpisany robótka p. 373
Johnson, Ann Wpisała akwarela p. 206
Radość, Caroline Przypisała akwarela p. 136
Knowlton, J. E. Podpisał akwarela p. 365
Lathrop, Betsy B. Wpisał akwarela p. 252
Lawrence, S. Podpisał olej p. 355
Proso, H. Podpisał akwarela p. 365
AlfabetMorse'a, G. P. Podpisał rysowanie p. 377
Neuville, Baronowa Hyde de Przypisała akwarela pp. 152, 362
Outland, Profesor Etykietował obraz szkła p. 375
Palmer, Ch. B. R. Podpisał olej p. 40
Parker, Ann Elizy Podpisała obraz aksamitu p. 370
Plummer, Edwin Podpisał akwarela pp. 200, 362
Portzline, Francis Przypisał fractur p. 274
Przed, Matthew Williama Wpisał olej PP ^ xv, 3, 4,98,114,352-
Trzcina, Reuben Prawo Przypisał olej p. 86
Schimmel, Wilhelm Przypisał woodcarving pp. 281 294, 380
Towar, Joseph Bielidło Podpisał olej pp. 3, b, 8
Thompson, Cephas Wpisał olej PP'^ 10 8
Tilles, A. J. Podpisał akwarela p. 1W
Trenholm, Portia Przypisał olej p. 32
Tucker, Joshua S % akwarela ned p. 212
Walton, H. Podpisał olej p. 64
Ostrzeżenie, Catherine T. Wpisała robótka p. 254
Whitcomb, Susan Podpisała akwarela pp. 121, 140
Dzikszy, Matilda Podpisał akwarela p. 366
William, [Micah] S % pastel neJ pp. 126, 128
Wilson, Mary R. Podpisał akwarela p. 174





Bibliografia

1 Asystent Artystów. 6th edycja. Filadelfia: 1794.
Noszony, Wolfgang. Nadal - życie Malujące w Ameryce. Nowy Jork: Oksford Uniwersytet Prasa, 1947.
Bridenbaugh, Mężczyzna. Kolonialny Rzemieślnik. Nowy Jork: Nowy Jork Uniwersytet Prasa, 1950.
Christensen, Erwin 0. Indeks amerykańskiego Projektowania. Nowy Jork: Przedsiębiorstwo Macmillan, 1950.
Christensen, Erwin O. Early amerykańska Drewniana Rzeźba. Cleveland i Nowy Jork: Światowe wydawnictwo, 1952.
Dow, Francis George'a (Kompilator i Edytor). Sztuki i Rzemiosła w Wczesnej Nowej Anglii. Topsfield, Masa.: Przydrożna Prasa, 1927.
Drepperd, Pionier Carl W. American Sztuki i Artyści. Springfield, Masa.: Staw staw - Ekberg Przedsiębiorstwo, 1942.
Drepperd, Książki Rysunku Carl W. American. Nowy Jork: Nowy Jork Publiczna Biblioteka, 1946.
Kredens, Louisa (Kompilator i Edytor). XVIIth Wiek Malujący w Nowej Anglii. Worcester: Muzeum Sztuki Worcester, 1935.
Bród, Alice. Obrazowa Ludowa Sztuka Nowa Anglia do Kalifornii. Nowy Jork i Londyn: Opublikowania studia, 1949.
Bród, Alice. Edward Wieśniacy, Malarz Pokojowego Królestwa. Filadelfia: Uniwersytet Pensylwanii Prasa, 1952.
Gottesman, Rita S. (Kompilator i Edytor). Sztuki i Rzemiosła w Nowym Jorku 1[zasłonięte]726-17. Nowe Jork: Nowy Jork Historyczne Społeczeństwo, 1938.
Gottesman, Rita S. (Kompilator i Edytor). Sztuki i Rzemiosła w Nowym Jorku 1[zasłonięte]777-17. Nowe Jork: Nowy Jork Historyczne Społeczeństwo, 1954.
Kauffman, Henry. Pensylwania holenderska amerykańska Ludowa Sztuka. Nowy Jork i Londyn: Opublikowania studia, 1946.
Przejaśnij, Francja. Sztuka ludu Wiejskiej Pensylwanii. Nowy Jork: Synowie Karola Scribner, 1946.
Lichten, Francja. Motywy Sztuki ludu Pensylwanii. Nowy Jork: Hastings Dom, 1954.
Lipman, Jean. Amerykański Pierwotny Obraz. Nowy Jork: Oksford Uniwersytet Prasa, 1942.
Lipman, Jean. Amerykańska Ludowa Sztuka. Nowy Jork: Książki panteonu, Inc., 1948.
Lipman, Jean i Winchester, Alice (Kompilatory i Edytorzy). Pierwotni Malarze w Ameryce. Nowy Jork: Dodd, Słód & Przedsiębiorstwo, 1950.
Lipman, Jean i Meulendyke, wigilia. Amerykańska Ludowa Ozdoba. Nowy Jork: Oksford Uniwersytet Prasa, 1951.
Mało, Nina Fletcher. Amerykańska Dekoracyjna Ściana Pomalować 1[zasłonięte]700-18. Sturbridge, Masa.: Stary Stur - przerzuć most Wieś, 1952.
Marx, Enid i Lambert, Margaret. Angielska Popularna Sztuka. Londyn i Nowy Jork: B. T. Batsford
Ltd., 1951.
Newswanger, Kiehl i chrześcijanin. Amishland. Nowy Jork: Hastings Dom, 1954. Torf, Malarze Wilbur D. Pioneer Indiany. Indianapolis: Stowarzyszenie sztuki Indianapolis, 1954. Pinckney, Marionetkowych przywódców Pauline A. American i ich Carvers. Nowy Jork: W. Norton W. & Przedsiębiorstwo,
1940.
Portier, Rufus. Wybrany Zbiór Wartościowych i Ciekawych Sztuk. 2nd edycja. Zgódź się [H. N.]: 1826. Pierwszy, Alfred Coxe (Kompilator i Edytor). Sztuki & Rzemiosła w Filadelfii, Marylandzie & Południu
Karolina 1[zasłonięte]721-17. Topsfield, Masa.: Społeczeństwo Walpole, 1929. Pierwszy, Alfred Coxe (Kompilator i Edytor). Sztuki & Rzemiosła w Filadelfii, Marylandzie & Południu
Karolina 1[zasłonięte]786-18. Topsfield, Masa.: Społeczeństwo Walpole, 1932. Palić, Clara Endicott. Jakieś amerykańskie Barwy podstawowe. Boston: Przedsiębiorstwo Mifflin Houghton, 1941.
Tokarz, Maria. Młody Ladies1 Asystent w Rysunku i Obrazie. Cincinnati: 1833.
Wartościowe Sekrety Dotyczące Sztuki i Handle. Norwich, Connecticut: 1795.
Vanderpoel, Emily Noyes (Kompilator i Edytor). Prowadzi kronikę Pioniera Szkoła. Cambridge, Masa.:
Prasy uniwersytetu, 1903, Vol. I. Waring, Janet. Wcześnie Amerykanin Znakują wzornikiem Ozdoby { Ponowny wydanie Wczesnych amerykańskich Szablonów na Ścianach
i Meble). Dolina Watkins,Y. N.: Dom wieku, 1937. Wright, Richardson. Domokrążcy i Piechurzy w Wczesnej Ameryce. Filadelfia: Przedsiębiorstwo B. Lippincott J.,
1927.
PAMFLETY I PERIODYKI
"Amerykański Pierwotny Obraz, Zbiór Williama Edgara i Garbisch Chrysler Bernice" Sztuka w
Ameryka, XLII (maja 1954).
Chamson, Andre. "Physionotrace Opisuje" przetłumaczony przez Elinor Merrell. Antyki, IX (marca 1926). Drepperd, W. Mężczyzny " instrukcje Sztuki dla Ludu" Antyk, XLI (czerwca 1942). Kwiat, E. Milton "Schimmel Woodcarver" Antyk, XLIV (października 1943). Fraser, Esther Stevens. "Jakiś Kolonialny i Wczesny Amerykanin Dekoracyjny Układa podłogę" Antyk, XIX
(Kwietniowy 1931). Jones, Louis C i Davidson, Sztuka Ludu Marshall B. American w Domu Fenimore, Cooperstown,
Y. The N. Stołeczne Muzeum Miniatur Sztuki, LZ Albumu (1953). Karr, Louise. "Obrazy na Aksamicie" Antyk, XX (września 1931). Lipman, Jean. " Krytyczna Definicja amerykańskiej Barwy podstawowej" Sztuka w Ameryce, XXVI { październik
1938).
Lipman, Jean. "Amerykańskie Pierwotne Portretowanie, Rewaloryzacja" Antyk, XL (września 1941). Lipman, Jean. "Rufus Portier, jankeski Ścienny Malarz" Sztuka w Ameryce, XXXVIII (październiku 1950). Mało, Nina Fletcher. "Sprzedawca świec Winthrop, Malarz Windham Co., Oszustwa." Sztuka w Ameryce, XXXV
(Kwietniowy 1947).
Mało, Nina Fletcher. "William M. Prior, Przejeżdżając Artystę" Antyk, LIII (styczniowego 1948). Mało, Nina Fletcher. "Wędrowny Obraz w Ameryce" Nowy Jork Historia: Kwartalny Dziennik z
Nowy Jork Stan Historycznego Stowarzyszenia, XXX (kwietniowy 1949).
Mało, Selina F. "Fazy amerykańskiego Pierwotnego Obrazu" Sztuka w Ameryce, XXXIX (lutym 1951). Shelley, Donald A. "Oświetlone Narodziny Certyfikują" Nowy - Jork Historycznego Biuletynu Społeczeństwa, XXIX
(Kwietniowy 1945). Spinney, Frank 0. "Joseph H. Davis, Nowe Hampshire Artysta 1830's" Antyk, XLIV { październik
1943).
Spinney, Frank, którego 0. " Metoda Joseph H. Davis" Antyk, XLVI (sierpnia 1944). "Sympozjum na Sztuce Ludu" Antyk, LVII (maja 1950). Whipple, J. Rayner. "Stare Nowe wiatrowskazy Anglii" Stary Czas Nowa Anglia: Biuletyn z
Społeczeństwo dla Zachowania Nowej Anglii Starożytności, Boston, Masa., XXXI (października 1940).





Indeks
Wszystkie numery odnoszą się do stron. Imiona artystów reprezentowały w Zbiorze będzie znaleziony na stronach 389-390.

A. Dickson Zgłaszający Bristol w 1819, 10
Aberdeen i Kolei Rockfish, 302
Absalom Zabity do Joab, 136
Akademia dla Rysunku i Obrazu, 122, 225
Adam Rodzina,, 18
Afrykańskich tradycji, 132, 340
Lat 25, 1831, 360
Aime, Valcour, 351
Alabamy, 74
Wszystko z Pen, 377
Allen, Luther, 3
Samotnie - Opłakując Obrazu, 367
Jabłko,, 365
Zbieraczy jabłka, 364
Appleton, panny, 90
Techniki Applique, 359, 360, 361, 362
Architektonicznego Badania, 369
Dziecko w Czerwonym Krześle, 96
Dziecko w Róży Sukienki, 352
Dziecko z Doll, 14
Dziecko z Biczem, 353
Baptisam naszego Smaku, 206
Barnes, Pani Martha Atkins, 218
Taczka, Julia Bennett, 328
Dzieci Bartlett - Opłakując Obrazu, 372
Kosz Kwiatów, 236
Kosz Owoców, 369
Krajobrazu Beadwork, 373
Rodzaju płótna łóżka, 112, 357
Beecher, Henry Sali, 344
Ule w Ogrodzie, 364
Parku Ann Belene, 360
Ceramik dzwonu, 306, 382
Bessom, Lidia, Marblehead, 353
Biblijnych tematów, 58-62, 82, 136, 156,18 juniora, 186,
192-194, 206, 220, 232, 238, 244, 252, 270,
355, 357, 369, 373, 378, 381
Ptak na Gałęzi, 367
Narodziny i chrzcielne zapisy, zobacz Rodzinę
zapisy
Niebieski Kompot,, 366 Bonaparte w Kłopocie, 363, 377 Kwiatów Piersi, 26 Botsford, Polly i jej Dzieci - Lamentując
Obrazu, 170
Hojna Deska,, 112 Pudełka, ozdobionej, 214, 355 Chłopca Udziały Ptak, 351 Chłopca Udziały Pies, 44 Chłopca w Kraciastym pledzie, 30 Chłopcu na Dywanie Stenciled, 88 Chłopcu z Kołnierzem Eton, 353 Chłopcem z Ziębą, 78 Chłopcem z Medalionem Złota, 352 Chłopcem z Szczeniakiem, 352 Chłopcem z Biczem, 349 Bradley, I., 42 Bradley, I. H. J., 353 Briggs, Mary, 182 Briggs, Pan, 178 Briggs, Pani, 180 Jasnych Kwiatów, 371 Bristolu Okręg Zajazd, 10 Brooke, H. S., 98 Brunszwiku czernidła, 226 Krzyża Masła,, 358 Do Kominka, 351
Campbell, James, rysując mistrza, 121
Thomas kapitana Harrison, 94
Caroline Flagg, 350
Casella i Corti, kupców sztuki, 122
Akademia Zagajnika cedru, Louisville, Ky., 365
Sprzedawca świec, Caroline, 364
Dziecko w Wysokim Białym Kołnierzu, 354
Dziecko z Psem, 56
Chrystus i Kobieta Samaria, 244
Liczb sklepu cygara, 280, 286, 304, 379
Clark Rodzina - Opłakując Obrazu, 372
Clarke, John H., twórcy oprawić w ramy, 371
Kolażu, 6, 146
Akademia Columbian, Nowy Jork Miasta, 140
Dowódcy , 375
Comm. 0. H. Perry, 361
Commodore Perry, 352
Kompozytor,, 351
Kompozycja z Owocuje, 371
Condy, Pani, nauczyciela robótki, 225
Connecticut: Canterbury, 160; Cheshire, 377, 378; Conway, 364; Strzelba, 3; Kenta, 353; Litchfield, ]21, 341; Middletown, 218; Nowej Brytanii, 24, 26; Nowej Przystani, 24, 26, 377
Przypatrywania się, 76
Bednarz, J., xiv
Obfitość Kwiatów, 373
Droga kraju,, 356
Dziedzica hrabstwa, 350
Zalecając, 369
Ukrzyżowanie, - Religijnego Tekstu, 270
Cunnington, William, twórcy oprawić w ramy, 373
Currier, N., litografie, xvi, 98, 202, 364
Cushman, Jacob - Opłakując Obrazu, 373
Cushman, Pani Sarah, 360
Cuthbert, Francji, 12 Henrietty
Dziewczyny mleczarni, 373
Świetny,, 16
Davenport Rodzina - Opłakując Obrazu, 372
Davies, Pan i Pani Eben P., 160
Davies, Ann Rhoda Thacher, 160
Dnia, Philo - Opłakując Obrazu, 246
Dayne, George'a, 359 Doktora
Dayne, Pani George'a, 359
Drogiej Siostry, 362
Obrazu oszustwa, 56
Przynęt, 280, 298, 324, 380
Jelenie w cieniu, 362
Delaware: Nowego Zamka, 354; Wilmington, 354
Derby Akademia, Hingham, Masa., 366
Projektowanie dla Robótki, 365
Dickson, A., Wchodząc Bristol w 1819, 10
George doktora Dayne, 359
Dolly Madison, 359
Zatrzymań drzwi, 381
Doughty, Thomasa, 364
Środek uspokajający, Ruth, 228
Rysując instrukcje: jako źródła projektowania, 122, 162, 198, 214, 234, 246, 362, 365, 373; kolory w domu, 123, 366. 371
Drowne, Shem, twórcy weathervane, 281
Duvivier, M., rysując mistrza, 122, 225
Davies Eben"1 Koń, 158 Elizabeth Greenleaf 102 mimo to - Opłakując Obrazu, 368
Fairbanks, Mary - Opłakując Obrazu, 367
Zapisy rodziny: Asay, 362; Bartlett, 372; Botsford, 170; Brust, 367; Clark, 372; Cushman, 373; Dnia, 246; Davenport, 372; Fairbanks, 367; Farr, 210; Pliku, 367; Gilberta, 246; Szynki, 373; Hammell, 363; Radości, 136; Keith, 372; Loeffler, 377; Murarza, 367; Strony, 368; Portzline, 274; Snell, 371; Stedman, 368; Garbarza, 266; Ostrzeżenia, 136
Farr, Elizabeth - Opłakując Obrazu, 210
Farrington, Petera, 100
Ferroninre, 360
Marionetkowi przywódcy, xv, xvi, 279, 300, 328, 332
Znaków ognia, 381, 382
Strażak Filadelfii, 361
Wędkarze z Siecią, 363
Flagg, Caroline, 350
Flagg, Timothy, Jr., 350
Warstw podłogi, 64, 88, 148, 204, 349, 351, 359
Podłóg, pomalowanych, 56, 78
Kwiatowej Kompozycji, 370
Kosza kwiatu, 365
Kwiaty i Motyla, 371
Kwiaty w Wysokiej Wazie, 365
Zagrana na flecie Miska z Kwiatami, 370
Formalnych Kwiatów, 370
Formalna martwej natury, 365-366, 369, 375
Ram, 5, 98, 114, 226, 364, 371, 373
Oszczędnej Gospodyni domowej, 204
Owoce i Kwiatów, 356
Owoce i Urlopów, 365
Owoce i Melona, 240
Owoce, Ptaka i Motyla, 371
Owoce w Koszu, 366 Owocach w Niebieskim Daniu, 365 Owocach w Zapłaconej Misce, 371 Owocach w Poradzonym Koszu, 370 Owocach w Żółtej Misce, 174 Pełnym Koszu,, 370
Ogólny Andrew Jackson, 376 tematów Gatunku: A. Dickson Zgłaszający Bristol w 1819, 10; Indyjskiego Wojennego Tańca, 152; Starej Plantacji, 132; Wycieczka na Hudson, 92; Dom Davida Wijącego 1787, 20; Nauczyciel i Chłopców, 154; Rodziny Tilton, 148; Volante w Habana, 172; Jork Rodzina w domu, 359
Pan przy stole, 360
Pan Rolnika, 74
Pan z Stroną Spala się, 353
Waszyngton George'a, zobacz Gruzji, 362 Waszyngtonu
Gesso, 294
Pozłacany papier, użycie z, 123, 174, 214, 228, 365, 370
Dziewczyna i Kota, 84
Dziewczyna do Wodospadu, 34
Dziewczyna Udziały Kwiatu, 354
Dziewczyna Udziały Grzechotki, 349
Dziewczyna w Czarnym Fartuszku, 46
Dziewczyna w Niebieskim, 350
Dziewczyna w Ogrodzie, 72
Dziewczyna w Zielonym, 80
Dziewczyna w Zwichrzonym Kołnierzu, 216
Dziewczyna na Balkonie, 38
Dziewczyna Usiadła na Ławce, 114
Dziewczyna z Psem, 354
Dziewczyna z Gołębiem, 108
Dziewczyna z Koszem Kwiatu, 42
Dziewczyna z Paciorkami Złota, 360
Dziewczyna z Obręczą, 52
Dziewczyna z Pomarańczowymi Kwiatami, 361
Dziewczyna z Różowym Szalikiem 361
Dziewczyna z Różą Krzaka, 355
Miska szkła z Owocami, 367
Dobry Samarytanin,, 58-62
Gotycka Świątynia, Stowe, Anglii, 252
Winorośli, 230
Poważny Kopiec Zatoczki, Va., 242
Grób Williama Penn,, 116
Greenleaf, Elizabeth, 102
Hagar i Ishmael, 369
Sala, Peter, nauczyciela robótki, 225
Rodzina szynki - Opłakując Obrazu, 373
Harding, Chester, 3, 6
Prom Harpers, Wirginii, 364
Harrison, Thomasa, 94 Kapitana
Harrison, Pani Thomasa, 94
Dzieci Hayward,, 352
Francja Henrietty Cuthberta, 12
Henry A. Morehouse, 142
Henry Voorhees, 358
Henry Sala Beecher, 344
Historycznych tematów, 86, 357
Szarpiąc poczt, 382
Holbrook, Abiah, pisząc mistrza, 265
Pustego cięcia, 122, 134, 360, 369
Holmes, Truman, Jr., 351
Świętej Rodziny, 373
Hopkins, M. W., 4
Konia, 268
Hosmer, Lidii, 370
Hudson Rzeki, 92
Wymyślonego Krajobrazu, 356
Indyjskiego Wojennego Tańca, 152
Indiana: Wayne fortu, 36; Centerville, 344
Izrael, Pani Hannah Irwin, 354
Izrael Izraela, 354
Jackson, Ogólnego Andrewa, 361
Jackson, Ogólnego Andrewa, 376
Powrotu Japhthah, 252
Jean MacDonald Zawietrznego Myers, 28
John G. Vanderveer, 126
John Kelsey, 350
John Mieszaniny, 24
John Kowal Preston, 358
Johnston, Johna, 58
Joseph i jego Brata, 186
Joseph Interpretujący faraona Snów, 184
Dzbany, ceramiki, 340, 382
Kelsey, Johna, 350
Kentucky, xiv; Louisville, 365
Łobuz & Carter, twórców oprawić w ramy, 364
Obrazu koronki, 50
Pani w Niebieskim, 146
Pani Jeziora, 362
Pani na Czerwonej Kanapie, 353
Pani z Piórami na Berecie, 352
Pani z Zielonym Pasem, 354
Pani z Naszyjnikami Włosów, 351
Pani z Wysokimi Zwiniętymi Włosami, 360
Pani z Lawendowymi Wstążkami, 110
Pani z Długimi Złotymi Kolczykami, 353
Pani z Pudlem, 364
Pani z Czerwonym Szalem, 353
Obrazu krajobrazu, 5, 32, 68, 76,123,162,188,
198, 212, 214, 234, 355, 356, 358, 362, 363,
364, 369. 373, 377 Krajobrazu z Zamkiem, 369 Krajobrazu z Liczbami, 68 liczb Trawników, 381 Lawrence, Sarah Abbott, 355 Skaczących Jeleni, 272 Zawietrznego, Chapman, cabinetmaker, 5 Legare, Thomas, 32 Legareville, Południwa Karolina, 32 Wolności i Niepodległość, 377 Wolności, panny, 196
Litchfield Żeńska Akademia, Oszustwo., 121 Louisiany, 351 Lidii i Tabitha, 22 Lidii Bessom Marblehead, 353
MacKay, artysty, 24. 26
McKay, Donalda, 328
Madison, Dolly, 359
Maine: Wanny, 5, 98; Libanu, 148; Newfield,
148; Portland, 4, 14, 98; Sherwin, 94 sianokosów urządzać, 138 Człowieka Udziały Spektakle, 359 Człowieka w Ciemnym Niebieskim Płaszczu, 351 Człowieku konno, 361 Człowieka z Czarną Więzią, 351 Człowiekiem z Książką, 353 Człowiekiem z Złożonymi Rękami, 354 Człowiekiem z Serce Ukształtowaną Szpilką, 350 Człowiekiem z Żabotem, 349 Człowiekiem z Różową Kamizelką, 350 Człowiekiem z Białym Towarem, 361 Człowiekiem z Żółtą Kamizelką, 354
Rezydencja na Trawiastym Pagórku, 377 Marmurze, malując w imitacji z, 366, 367 Martha, 208
Ann, lato 19, 355 Mary Briggs, 182 Mary Jane Smith, 8 Maryland, 54 Mary; Baltimore, xiv, 98, 121 Marylandu Rodzina, 54 Murarza, George, 123 Murarza, R. A. - Opłakując Obraz, 367 Massachusetts: Centrum Acton, 86; Andover, 350; Attleboro, 373; Bernardston, 360; Billerica, 200; Bostonu, 14, 94, 98, 100, 102, 212, 225, 265, 281, 328, 353, 359; Buckland, 360; Byfield, 158; Charlestown, 102; Charlton, 5; Easton, 372; Haverhill, 200, 362; Hingham, 366; Ipswich, 90; Kingston, 372; Leicester, 130; Leverett, 48, 349; Marblehead, 84, 353; Middleboro, 108; Saugus, 377; Springfield, 6, 8; Na południe Acton, 352; Southboro, 370; Część części - ziemi, 48, 349; Waltham, 288; Sali, 94; Winchenden, 212; Worcester, 158 Melona, Śliwki i Winogrono, 375 Melonów i Inne Owoce, 150 Członka Rodziny Wliitney, 349 Pamięci Miłości, 364 Ludzi konno, 360 Kupca,, 36 nitki Metalu, użycie z, 373 Miki, użycie z, 367 Mi / 7,, 188 "Minehaha", statek, 328 panny Wolność, 196 Mieszaniny, John, 24 Mieszaniny, Pani Ruth Stanley, 26 Mieszanych Kwiatów w Wazie, 366 Morehouse, Henry A., 142 Morgana Zwracający do jego Przyjaciół, 242 Morgana, Karola S., 242 Rana, 144 alfabetuMorse'a, inskrypcja, 52 alfabetuMorse'a, Samuel F. B., 48 Moses w Mokradle, 238 Matce i Dziecku, 40 Matce Udziały Dziecko, 349 Prac Żelaza Mott, Nowy Jork Miasto, 381 Moulthrop, Reuben, 24
Wsiądź na Vernon w Wirginii, 363
Opłakując Medalionu, 355
Opłakując obrazów, 123, Samotnie, 367; Dzieci Bartlett, 372; Clark Rodziny, 372; Davenport Rodziny, 372; Elizabeth Farr, 210; Mimo to , 368; Waszyngtonu, 254 George'a; G. Washington, 378; Rodziny szynki, 373; Jacob Cushman, 373; John Stedman, 368; Odszedł Z tyłu, 250; Mary Fairbanks, 367; Philo Dnia, 246; Polly Botsford i Jej Dzieci, 170; R. A. Mason, 367; Wypad Putnam Strony, 368; Rodziny Snell, 372; Nieznany, 373
Pan i Pani Eben P. Davis, 160
Pan Briggs, 178
Pan Pearce, 48
Pani Briggs, 180
Pani Caroline Preston Hampton, 358
Pani Elizabeth Chandler Plummer, 200
Pani George Dayne, 359
Pani Hannah Irwin Izraela, 354
Pani Jane Herbert Vanderveer, 128
Pani M. G. Trow, 352
Pani Martha Atkins Barnes, 218
Pani Pearce, 50
Pani Ruth Stanley Mieszaniny, 26
Pani Sarah Cushman, 360
Powietrza. Sarah Voorhees, 358
Pani Thomas Harrison, 94
Mojego Przyjemnego Rumaka, 365
Myers, Jean MacDonald Zawietrznego, 28
Hojności natury, 357
Nawigator,, 70
Żona nawigatora,, 70
Robótka: zbiegł się z malowaniem, 226, 254;
obraz w imitacji z, 123, 140, 168, 364 Nowego Hampshire: Amherst, 355; Deerfield, 148;
Epping, 148; Farmington, 148; Zawietrzny, 359 Nowego Kapelusza,, 349 Nowego Jersey: Własności ziemskiej, 126, 128; Monmouth
Hrabstwa, 126, 356; Nowego Brunszwiku, 126;
Princeton, 358 Nowego Jorku: Anglia, 4; Binghampton, 349;
Brooklynu, 344; Catskill, 92; Hudson Miasta, 92;
Ithaca, 64; Kingston, 353; Nowy Jork Miasto,
42, 122, 152, 172, 280, 281, 300, 326, 349,
381; Hrabstwa Saratoga, 367
Północna Karolina : 302, 359; Oksfordu, 365; Winston Winstona - Salem, 365
Ohio: Cincinnati, 226
Stara Plantacja,, 132
Starego Kościoła Tennent, 356
Orientalny obraz, zobacz obraz Błyskotki
Ozdób, 281, 284, 290, 294, 302, 306, 314,
318, 320, 380, 381 Wycieczki na Hudson, 92 Oksfordzie Akademia, Oksford, N. C., 365
Strona, Sally Putnam - Opłakując Obrazu, 368
"Pomalować Garrett,," M. Prior W., 98
Obraz w imitacji metalu, 354, 359
Panoramy N. Calyo, 172
Park, Ann, 360 Belene
Parke, Mary, 156
Papuga,, 366
Papuga na Gałęzi, 366
Pastele: kierunki dla robienia, 123; biorąc
profile w domu, 130 Pasterskich Krajobrazów, 355 Pawła i Wirginia, 176 Pokojowego Królestwa,, 82, 355 Owoców brzoskwini, Winogrono i Jagody, 371 Pearce, Pan, 48 Pearce, Pani, 50
Perłowy obraz, zobacz obraz Błyskotki Pembroke Castle, 364 Penn, Williama, 82, 116, 265, 355 Penn, William, Grób z, 116 Pensylwanii: Attleborough, 20; Bristolu, 10;
Hrabstwa samców, 20; Carlisle, 294; Delaware
Szpary wody, 355; Lancaster Hrabstwa, 266;
McCartersville, 10; Filadelfii, 10, 68, 122,
166, 225, 259, 354, 355, 381, 382; Jork
Hrabstwa, 274
Pensylwania Chinoiserie, 364 Niemca, xiv, xv, 154, 265, 266 Pensylwanii,
270, 284, 290, 318, 354, 366, 375, 377, 381,
382
Pensylwania Szpital,, 166 Perry, Comm. 0. H., 361 Perry, Commodore, 352 Petera Farrington, 100
Phillips, artysty, 353
Palisada ,, 363
Wybierając Kwiatów, 66
Przedostań się, Pani Sarah, 121
Szpilki kłującej, 123, 168, 196, 361
Ananasa, 164
Plummer, Pani Elizabeth Sprzedawcy świec, 200
Plummer, Thomasa, 362
Pocahontas, 357
Portier, Rufus, xiv, 88
Portret Młodego Człowieka, 349
Ceramiki, zeszklonej, 306, 340
Preston, Pani Caroline Hampton, 358
Preston, John Kowala, 358
Ceny: Panoramy Calyo, 172; marionetkowych przywódców, 280, 300; ram, 5; królików trawników, 381; instrukcji obrazu, 121, 140, 226; portrety, 4, 6, 98, 114, 123, 130, 350; Rzeźb Schimmel, 294; weathervanes, 288, 342, 379
Rozrzutny Syn,, 192-194, 220, 378
Profesor { Kwiatu Jutland, 375
Profil Chłopca, 130
Profil Pana, 361
Profil Pani z Krezą, 361
Rebecca w Dobrze, 156
Religijnego Tekstu, 377
Religijny Tekst - Ukrzyżowania, 270
Dom Davida Wijącego 1787, 20
Dom Gen. Waszyngton,, 140
Wyspy Rhode, 308; Bristolu, 108; Newport, 108;
Starego Warwick, 254; Na południe Kingston, 352 Rzecznego Krajobrazu, 234 Rzeki z Wyspami, 363 Robertson, Alexanderem, 140, 363 Róży, 371 Kółka ostrogi, użycie z, 94 Ruth i Naomi, 232, 369
Akademia Salem, Winston Winston - Salem, N. C., 365
Dom Saltbox,, 358
Louisa Sarah Jesionki, 64
Dziki, Edwarda, 350, 375
Szkoła, Sampson panna, Kingston, Masa., 372
Nauczyciel i Chłopców, 154
Druga Katarakta Tallulah, 362
Pastuch i jego Stado,, 168
Pastuszka,, 369
Obraz znaku, xiv, 3, 84, 98
Signboards, 20, 58, 280, 308, 362
Sylwetki, 360
Sylwetek, 369
Siostry,, 361
Skillin, Simeon, carver, 300
Luźna część, George R. H., 190
Kowal, Jane, 8 Mary
Kowal Uratował do Pocahontas, 357
Kowal, William Hoivard, 6
Rodzina Snell - Opłakując Obrazu, 372
Źródła dla projektowania: biblijny, 184, 186, 192, 232, 238, 244, 252, 357; ilustracji książki, 357, 361, 364; rysując książek, 122, 246, 362, 365; opłakując obrazów, 123, 378; wzorów robótki, 225, 365; fotografii, 328; portretów, 350; odcisków, 5, 68, 122, 134, 138, 140, 166, 176, 192, 202, 352, 356, 363, 364, 365, 370, 375; rzeźby, 381; teatru, 351; weathervanes, 281
Źródła informacji: Książki rachunku - Chapman Zawietrznych, 5; Simeon Skillin, 280, 300; Ogłoszenia - Allen, 3 Luthra; Casella i Corti, 122; R. B. Crafft, 36; portretów pastelu, 123; rysując szkoły, 121; M. Duvivier, 122, 225; wzorów haftu, 225; obrazu szkła, 259; M. W. Hopkins, 4; krajobrazów, 68; zdolności pisarskiej, 272; M. Prior W., 98; Thompson Cephas, 108; Henry Walton, 64; Dzienniki - Hannah B. Adams, 372; Ruth H. Baseom, 130; Samuel F. B. Morse, 48; Sarah Przedostają się, 121; Joseph W. Stock, 6; Bartholomew Furgonetka Damy, 359
Południwa Karolina , 358; Aiken, 340; Charleston, xiv, 32, 108, 132; Greenville, 212; Wyspy Johna, 32; Legareville, 32; Orangeburg, 132
Południowy wschód Vieiv S. Greenville C., 212
Jesionka, Louisa, 64 Sarah
Sportowiec z Psem, 351
Rybołówstwa wiosny, 162
Żony dziedzica, 350
Wiewiórka i Owoców, 371
Sceny Człowieka, 202, 363
Sceny Życia Człowieka, 363
Stanton, Sarah T., 364
Stedman, John - Opłakując Obraz, 368 Szablonów, użycie z, 78,122,134,174, 230,361, 366,
367, 371, 372 martwej natury z Owocami, 371 martwą naturą z Arbuzem, 134, 371 techniki Grawiura punktowanego, 362 płyt Pieca, 381 Strickland, George, 166 Stuart, Gilbert, 375 Stylizowanych Kwiatów, 366 Zaskoczenia,, 373 Poddania się,, 356
Twierdzeń, 122, 174, 248, 370, 371
Thomas Plummer, 362
Thompson, Giovanni Cephas, 108
Thompson, Jerome, 108
Nachyliła się Miska,, 226, 248
Rodzina Tilton,, 148
Timothy Flagg, Jr., 350
Kwiatów błyskotki, 375
Obrazu błyskotki, 259, 375
Z filtrem Miski, 370
Do Kochanków. 1841,, 360
Grobowiec Waszyngtonu w wsiąść na Vernon, 362
Mostu miasta, 198
Zabawek, 281, 312, 316, 380-381
Szyldów , 280, 308, 338
Transfer będący w druku na szkle, 259, 375
Przezroczystych kolorów, 259, 354
Prawdziwy Krzyż,, 357
Trow, Pani M. G., 352
Holmes Truman, Jr., 351
Dwóch Dzieci, 104
Dwóch Gołębi, 365
Vanderveer, Pani Herbert, 128 Vanderveer, John G., 126 Varied Fruit, 373 Vase of Fruit, 369 Vase of Roses, 365 Velvet painting, 226 Venus Drawn by Doves, 228 Vermont Jane: Brandon, 121, 140; Weathersfield, 94 Vermontu Literacki i Naukowy Instytut, Brandon, Vt., 121, 140
Wirginia, xiv, 358; Aleksandria, xiv, 108, 371; Poważnego Kopca Zatoczki, 242; Promu Harper, 364; Jamestown, 357; Pieca Marlboro, 381; Morgantown, 242; Wsiądź na Vernon, 98, 140, 362, 363; Norfolku, 12, 108; Richmond, xiv, 108, 375; Doliny Shenandoah, 306, 381
Volante w Habana,, 172
Voorhees, Henry, 358
Voorhees, Pani Sarah, 358
Waldo, Samuela, 352
Obraz ściany, xiv, xv, 4, 68, 84, 88
Waszyngtonu, 359
Waszyngton i Lafayette w Bitwie z
Yorktown, 86
Waszyngton, D. C., 152, 359 Waszyngtonu, Gen., Dom z, 140 TVashington, George'a, 350, 375 Waszyngtonu, George - liczba trawników, 381 TVashington, George - Opłakujący Obraz, 254 Waszyngtonu, George'a - woodcarving, Grobowiec 382 Waszyngtonu w Vernon Wierzchowca, 98 Waszyngtonie, Grobowcu z, w Vernon Wierzchowca, 362 Zegarku i Kieszonce na zegarek, 190 katalogach Weathervane, 281, 379, 380; L. W.
Cushing, 288, 380; W. Fiske J., 330, 342;
L. Mott J., 381; Weathervanes Westervrlt,
322, 330, 342 Weathervanes, 281, 282, 288, 292, 296, 310,
322, 326, 330, 334, 336, 342, 379-380 Zachodu, Benjamin, 356 Stosu Pszenicy, 260 Whirligigs, 380 Białej Wazy Kwiatów, 371 Rodziny Wldtney, Członka z, 349 kosza wiklinowego,, 370 Williama Howard Kowal, 6 Witney, Oxfordshire, Anglia, 358 Kobiety w Krajobrazie, 361 Kobiecie z Pomarańczowymi Piórami, 362 Kobietą z Pudełkiem Szycia, 90 Kobietą z Białym Szalem, 349 Woodcarvings, 282, 284, 286, 290, 294, 208,
300, 304, 308, 312, 316, 318, 320, 324, 328,
332, 338, 344, 379, 380, 381, 382
Jork Rodzina w domu,, 359
Yorktown, Va., bitwa z, 86 Żółtej Kosza z Kwiatami, 371 Żółtym Koszem z Owocami, 366 Żółtym Trenerem,, 106
Żółty Wiejski domek, 356 Młodej Dziewczyny w Białym, 124 Młodym, Ann, 355 Young Musician Mary,, 351, 359





Ta pierwsza edycja
zilustrowanego katalogu z
ROCKEFELLER ALDRICH ABBY
SZTUKA LUDU ZBIÓR
jest opublikowany około
Kolonialny Williamsburg
Wdliamsburg, Wirginia
1957
Papier, Curtis Zabytkowy, zrobił około
Przedsiębiorstwo Papieru Curtis, Newark, Delaware.
Oprawa przez Russell - Rutter Przedsiębiorstwo, Inc., Nowy Jork,Y. N.
Marmurkowane strony pokrycia papieru
przez Douglasa Cockerell i Syna, Letchworth, Anglię. Fotografia koloru przez George A. Beamish.
Książka była projektantem przez John J. Walklet, Jr.,
i był w druku przez Ltd S. Cowell W. w ich wciskać Rynek Masła, Ipswich, w hrabstwie Suffolku, Anglią.





Origins of the Collection

IT has been more than twenty-five years since my mother began to acquire the pictures and carvings that were eventually to constitute the Abby Aldrich Rockefeller Folk Art Collection.
She began tentatively, following her own instincts and interests, without, I am sure, any idea of creating a collection or of being a pioneer in the field.
But over the years her interest grew, and it was, to a surprising degree, paralleled by an increasing interest on the part of many Americans in these sometimes naive, often primitive, but always discerning expressions of American life and experience.
Various items from my mother's growing collection were exhibited on occasions dating back as far as 1931, notably at the Newark Museum and at the Museum of Modern Art in New York a year later. Recently, in going over some old critical notices of these exhibits, I realized for the first time what an impact folk art had on the people who saw it - not only the art critics but also the general public. Here was a treasure gathered from all sections of the country which not only delighted the viewer but gave him fresh insight into the way our forefathers felt and thought and acted.
In 1935, my mother gave the major portion of the Collection to Colonial Williamsburg, and most of the items have been displayed since that time in the Ludwell-Paradise House within the restored area of the city.
But this never seemed an entirely satisfactory arrangement. The Collection was not in any sense an integral part of the Restoration. Nearly all the items dated from the nineteenth century, not the eighteenth, and very few were directly associated with the Virginia scene.
Recently my father offered to make possible the establishment of the Collection in a permanent home of its own, built for the purpose outside the restored area and open to all who would enjoy these personal glimpses of American life. Accordingly, he provided Colonial Williamsburg with the necessary funds to enable it to relocate the Collection and to maintain it.
Meanwhile the Board of Trustees of the Museum of Modern Art in New York
generously returned forty important items which originally were in the Abby Aldrich Rockefeller Folk Art Collection, and fourteen items were transferred from the Metropolitan Museum of Art in New York by action of its Board of Trustees and as a gift of my brother, David Rockefeller.
In these pictures, carvings, and artifacts, we see a spontaneous expression of a people - our people. We can get an insight into their everyday interests which no study of formal history can give us.
It is my sincere hope that everyone who visits the Abby Aldrich Rockefeller Folk Art Collection will enjoy it as my mother did. Nothing pleased her more than to be able to share with others some of her interest, enthusiasm, and devotion to her Collection.

WINTHROP ROCKEFELLER




The Folk Art Collection and Colonial Williamsburg

The Abby Aldrich Rockefeller Folk Art Collection, which came into being in the early 1930's, has already done much to stimulate an interest in this "art of the people" in America. It will undoubtedly have an expanding influence now that it has been put on permanent public display at Williamsburg. Last year close to a million Americans came here to see the restored and reconstructed capital city of eighteenth-century Virginia, and the number increases every year.
While the more than 400 items in the Collection are largely from the nineteenth century and drawn, in the main, from other parts of the country, there is an appropriateness and a virtue in having the Collection close to the Restoration, for the visitors who come to Colonial Williamsburg seek an understanding of their national past, the meaning of their culture, and the foundations of their American faith. Folk art - a people's art, not the art of the chancelleries and palaces but of the towns and villages and the countryside - is a singularly delightful and instructive road into the life and times of our fathers, our grandfathers, and their forebears. Here are the figureheads from their ships, the weathervanes from their barns, the needlework from their parlors, the sometimes severe and often "primitive" portraits that looked down from the walls of their houses, the sentimental calligraphic writings that delighted, and the romantic scenes which touched their hearts. Here also, we see the cross currents of national origins that flowed together into the great mainstream of America. Much of this American folk art is naive, most of it is unsophisticated, some of it is crude, but all of it is moving, and touched by the influences which shaped us as a people.
Young and old who make their pilgrimage to Williamsburg will find here, just a little way from the restored area, another inviting doorway through which to step out of the Present into another and different time and place. It, too, may help the Present to learn from the Past.

KENNETH CHORLEY
President, Colonial Williamsburg





Contents

ORIGINS OF THE COLLECTION v
THE FOLK ART COLLECTION AND
COLONIAL WILLIAMSBURG vii
EDITORIAL NOTE xi
AN INTRODUCTION TO AMERICAN FOLK ART xiii
PAINTINGS IN OIL 1
PAINTINGS IN WATERCOLOR AND PASTEL 119
NEEDLEWORK AND PAINTED TEXTILES 223
PAINTINGS ON GLASS 257
FRACTURS, CALLIGRAPHIC DRAWINGS,
AND ENGRAVINGS 263
SCULPTURE IN WOOD AND METAL 277
COLLECTION MATERIAL NOT ILLUSTRATED:
Paintings in Oil 349
Paintings in Watercolor and Pastel 358
Needlework and Painted Textiles 369
Paintings on Glass 375
Fracturs, Calligraphic Drawings, and Engravings 377
Sculpture in Wood and Metal 379
APPENDIXES:
Notes on Conservation 385
Artists Represented in the Collection 389
Acknowledgments 391
Bibliography 393
INDEX 395
This first edition
of the illustrated catalogue of
THE ABBY ALDRICH ROCKEFELLER
FOLK ART COLLECTION
is published by
Colonial Williamsburg
Wdliamsburg, Virginia
1957
The paper, Curtis Antique, made by
Curtis Paper Company, Newark, Delaware.
The binding by Russell-Rutter Company, Inc., New York, N.Y.
The marbled paper cover sides
by Douglas Cockerell and Son, Letchworth, England. Color photography by George A. Beamish.
The book designed by John J. Walklet, Jr.,
and printed by W. S. Cowell Ltd at their press in the Butter Market, Ipswich, in the county of Suffolk, England.



WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


Możesz dodać mnie do swojej listy ulubionych sprzedawców. Możesz to zrobić klikając na ikonkę umieszczoną poniżej. Nie zapomnij włączyć opcji subskrypcji, a na bieżąco będziesz informowany o wystawianych przeze mnie nowych przedmiotach.