Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rewolucja social media

05-06-2014, 12:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4216525618
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-06-2014 12:19:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Michał Sadowski

  • ISBN Książki drukowanej: 978-83-[zasłonięte]-4395-0, 978[zasłonięte][zasłonięte]46439
  • Data wydania książki drukowanej: 2[zasłonięte]012-12
  • Numer z katalogu: 9766

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji


Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Wstęp (9)
Rewolucja social media (13)

  • Marketing się zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzędzi (18)
  • Biznes jako otwarta książka (19)
  • Transformacja działu marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy społeczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniająca się rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)
  • Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
  • Narzędzia monitoringu internetu (42)
  • Przyszłość monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie trać czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)
  • Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
  • Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
  • Spójność komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
  • Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)
  • Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjdź ze swojego biura (90)
  • Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
  • Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
  • Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl życia powiązany z marką (109)
  • Trwałe wartości firmy (110)
  • Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

  • Wstęp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykładów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wpływowi autorzy (164)
  • Pięć typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsługi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

  • Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: łącz się (183)
  • Krok 4: buduj związek (184)
  • Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
  • Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
  • Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptują realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
  • Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal społecznościowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
  • Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
  • Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
  • Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
  • Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
  • Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
  • Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
  • Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Polecane źródła informacji (207)