Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RESEARCHING FOR TELEVISION AND RADIO Adele Emm

22-05-2014, 23:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178020716
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-05-2014 23:55:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11888, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80428, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50137, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52438, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02629, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11888, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80428, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50137, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52438, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02629

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Researching for Television and Radio (Media Skills)

RESEARCHING FOR TELEVISION AND RADIO Adele Emm

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adele Emm
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 4 Oct 2001
Dimensions: 15.6 x 1.3 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: A415B4C882

 

 

Researching for Television and Radio is an essential guide to the skills necessary for working as a researcher in the television and radio industries. It explains the key stages of programme making, identifies the main areas of radio and television production, details the important role of the researcher and explores the key areas of the job. Emm offers practical advice and instruction on technical, ethical and legal issues which affect the researcher's work. Beginning with suggestions on how to think up ideas and devise treatments through to general research methods and techniques and guidance on filming and recording on location and abroad, it uses real examples of good and bad practice from the industry. Written by an experienced researcher and producer, Researching for Radio and Television includes: *tips on finding contributors from contestants and audiences to experts and specialists *advice on filming, recording and using music *how to find photographs, pictures and film clips *a discussion of risk assessment, codes of conduct and safety issues *a guide to essential directories *a glossary of television and radio terms, further reading and a list of helpful websites.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GREENLIT Nicola Lees

 THE DOCUMENTARY HANDBOOK Peter Lee-Wright

 THE TELEVISION HANDBOOK Jeremy Orlebar

 MEDIA STUDIES: TEXTS, INSTITUTIONS AND AUDIENCES

 RESEARCH FOR MEDIA PRODUCTION Kathy Chater

 STUDIO AND OUTSIDE BROADCAST CAMERAWORK Peter Ward