Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REPOZYCJONOWANIE Marketing w erze konkurencji...

25-10-2014, 23:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.80 zł      Aktualna cena: 24.80 zł     
Użytkownik acapite1
numer aukcji: 4727492929
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-10-2014 23:26:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.33 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Bardzo interesująca lektura - w idealnym stanie.
Bezpiecznie opakowana przesyłka polecona - tylko 4,20 zł

Kupując więcej z mojej listy - płacisz tylko za najdroższą przesyłkę


REPOZYCJONOWANIE

Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

Jack Trout, Steve Rivkin

 

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

  • liczba stron : 184
  • cena wydawcy - 44,90 zł

 

Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu –  podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak  umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.


Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.