Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RELACJE 1-2+SZEREGI Dębicka Metoda Krakowska język

10-07-2015, 14:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 92.40 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5346036949
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RELACJE 1-2+SZEREGI Dębicka Metoda Krakowska język
BD

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 3. ZESTAWÓW:

 

 

 

Szeregi

 

 

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska 

 

Zestaw umożliwia wykonywanie ćwiczeń polegających na kontynuowaniu szeregów i uzupełnianiu szeregów. Aby wykonać ćwiczenia polegające na naśladowaniu szeregów należy zaopatrzyć się w dwa zestawy elementów.

Szereg jest ciągiem elementów ustawionych obok siebie w linii prostej – przyto- czona najprostsza definicja ujmuje to, co najistotniejsze w języku mówionym i pisanym. Dzięki linearnemu porządkowi głosek w słowach i liter w wyrazach zapisanych możliwe jest budowanie znaczeń. Jakiekolwiek zakłócenie tego porządku nadaje wypowiedzeniu inny sens (kot : kto, nos : son, seton : notes). Liczne błędy w uszeregowaniu znaków języko- wych można obserwować u dorosłych osób z afazją, u dzieci z autyzmem, alalią i afazją dziecięcą, u uczniów z dysleksją, a także u osób uczących się języków obcych.


Podczas konstruowania szeregów do ćwiczeń stymulujących muszą być uwzględ- nione następujące cechy:

a) rosnąca wielkość (od najmniejszego do największego),

b) malejąca wielkość (od największego do najmniejszego),

c) stopniowe domykanie rysunku,

d) rosnąca intensywność barwy.

 

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

  Zestaw zawiera 64 elementy o wymiarach 6x6cm.

 

 


Relacje

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska

             Jagoda Cieszyńska

 

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie, znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:

  • rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
  • uczenia się przez instrukcję
  • nabywania systemu językowego – gramatyki języka

Zestaw składa się z 84 elementów.

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

Relacje 2

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska Jagoda Cieszyńska

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie, znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:

  • rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
  • uczenia się przez instrukcję
  • nabywania systemu językowego – gramatyki języka

Zestaw składa się z 105 elementów.

 

Wydawnictwo: Centrum Metody Krakowskiej
 


 

 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72